[PG] Gezocht 4 paarden De Dollard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
martijn19j
Berichten: 29
Geregistreerd: 14-01-03

[PG] Gezocht 4 paarden De Dollard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 19:40

Hallo iedereen!!

Ik heb heel lang -samen met 3 anderen- de verzorging gehad van vier paarden. Helaas heeft de eigenaar na een ruzie, deze paarden weggehaald en ze helemaal in groningen -winschoten- op zijn manege ondergebracht.
Wij zouden heeeeeeeeeel graag willen weten, hoe het met 'onze' paarden gaat en hopen dan ook dat iemand hier op bokt deze manege kent en er misschien weleens komt!
Het gaat over manege De Dollard, en hij staat dus in winschoten, we hadden de volgende vier paarden hier staan:

Navarone, een zwart-witte thinker,
Embala, een kwpn-merie, bruin, met zwarte manen,
Prins, een tuigpaard, schimmel
Monica, een heel grote belg, een soort zandkleur


Na die ruzie hebben we de paarden nooit meer gezien Verward Verward , kan iemand hier ons misschien vertellen, hoe het met ze gaat?
Je zou ons er heel blij mee maken!!! *LOL* *LOL* *LOL*
Laatst bijgewerkt door Tanja op 02-07-07 10:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: ivm verplaatsing naar OV titel aangepast.

Niicole__
Berichten: 3242
Geregistreerd: 25-06-07

Re: wie weet er wat over onze oude verzorgpaarden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 14:44

Hele later reactie maar goed.

Ik heb bij bart gewerkt op de manege. Hij heeft nu zo'n 2 jaar geleden de manege weer verkocht.

Met alle paarden. Prins weet ik helaas niet waar die heen is gegaan. Embala is terug naar haar fokker, Monica is bij haar nieuwe eigenaar om het leven gekomen naar een keizersnede bij de geboorte van haar veulen, en naverone is verkocht aan paul duijvenstein die hem daarna verkocht heeft naar duitsland. Voor foto's van naverone waar ze nu staat kan je me PBen. En van foto's van embala op de manege kan je ook Pben.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Re: [PG] Gezocht 4 paarden De Dollard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 10:08

VSW-->OV

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Re: [PG] Gezocht 4 paarden De Dollard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 10:11

Hmmm, nu ik nog eens goed kijk zie ik dat dit topic 4 jaar oud is. TS is al een aantal jaar niet meer online geweest dus ik betwijfel of hij/zij hier nog iets aan heeft.
Ivm zéér oud topic dus een slotje.