geslaagde clinic

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hanita

Berichten: 388
Geregistreerd: 01-02-02

geslaagde clinic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 15:49

Zondag hadden wij een clinic van Chris Knol. Haha! Zaterdag kwamen de eersten al aan. Zondag om 9.00 uur gingen we van start. Na koffie en cake kwam de theorie aan bod. Waar moet je op letten tijdens je training. De do en don't.
Hij vertelde waar de jury (althans hij) op lette volgens de regels. Om 11.00 uur moest iedereen gaan zadelen. De groep was erg verschillend er waren wedstrijd ruiters en mensen die voor de 5 keer op het paard zaten en gingen proberen. OK dan! Iedereen werd even afzondelijk getraint. Natuurlijk werden er foto's genomen deze komen zo snel mogelijk op dit forum. Cheese!
Na de training gingen we even opwarmen en lunchen Vingers aflikken . Na een uurtje en nog wat theorie gingen de ruiters weer zadelen en inrijden. Dit was een wedstrijdgerichte training. Aan dit deel deden ook alleen de wedstrijdruiters mee. Na de training en nog wat verdere uitleg deden we nog een wedstrijdje. Er deden 5 ruiters mee. Helaas moest hij vertellen dat er 3 een dq hadden. Erg he ze waren uit hun gang gevallen. Maar iedereen die mee hadden gedaan kregen een lintje. Het was een gezellige dag waar we weer veel van geleert hebben.
Chris bedankt! OK dan!

De foto's komen zo snelmogelijk er bij. Dit laat ik Tammie maar doen ik krijg het niet voor elkaar. Huilen Bloos! Verward

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 17:39

Jaaa Het was idd een TOP weekend OK dan! , wij Yvon (Heza_Yankee), monique (Prinses) en dochter Yvet en ik natuurlijk waren op zaterdag alvast naar de kop van Overijssel vertrokken met twee paarden. Werden super ontvangen paardjes lekker op stal en wij hadden de beschikking over (hihi) geloof zowat 30 bedden.. lekker savonds alvast wat kunnen rijden...(en drinken en eten Tong uitsteken )
Volgende dag weer vroeg op want de theorie begon al om 9.00 , met een bakkie erbij , was allemaal erg interessant en Chris legde het allemaal overduidelijk uit...
Training/Clinic was super, alhoewel het smiddags beter ging,voor mij dan......erg veel geleerd ...nu alleen nog leren op een hand te rijden Haha! Knipoog , maar goed rij net pas weer een maandje en dan 5,5 uur op mijn paerd dan krijg je wel een zere bips
Yvon is zelfs eerste geworden met de wedstrijd Knipoog goed gedaan hoor Knipoog OK dan!
Wilde Hanita en marit nog even een compliment geven voor het organiseren , jammer dat er altijd als laatste nog afvallers zijn.
Ook jantje en richard van de manege niet te vergeten...
Hoop de volgende keer weer van de party te kunnen zijn, tis wel een stukkie rijden maar dat hebben wij er wel voor over ,als we de volgende keer nog mogen komen (hahahah)

Het was dus zeker een zeer geslaagde clinic van Chris Knol , jammer dat hij niet wat meer deze kant op zit............

Enne foto`s is dat een geslaagd plan hahaha dan wel een waarop ik lach Haha!
En weer wat bokkers leren kennen ,ook altijd wel geinig

Dune

Berichten: 254
Geregistreerd: 16-09-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 18:47

Inderdaad een zéééééér geslaagde clinic, met gezellige mensen!!!!!

Veel geleerd, veel gezien, veel gedaan. Chris is een super instructeur, die de kunst van het uitleggen zeer goed beheerst. Alles was zeer duidelijk en logisch en we hadden genoeg gelegenheid om vragen te stellen en om het geleerde in de praktijk te brengen, TOPPIE.

Volgende keer ben ik zeker weer van de partij.
Hanita en Marit bedankt voor deze zeer geslaagde en natuurlijk gezellige dag, het was super georganiseerd.

Groetjes
Mirriam en Tajg Bikri

Valerie16
Berichten: 629
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 19:17

ik was er niet bij maar ik wacht zeker op de foto's

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 19:34

ik ook Haha!

hanita

Berichten: 388
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 19:47

heb ze net via e-mail naar tammie gezonden dus komen ze er snel aan *LOL* ik hoop dat het haar lukt hoor heb leuk foto's uitgezocht hoor. Ook de rookpauze staat er bij natuurlijk. we moeten nog even gedult hebben
Pling

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:31

Ik ben erg benieuwd naar de foto's en hoop er bij een volgende keer ook bij te kunnen zijn. Het klinkt in ieder geval allemaal heel erg interessant!

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:34

Hier zijn dan de foto's!

Dune
Afbeelding

Dune met Chris
Afbeelding

Alpenquarter met ?
Afbeelding

Tammie met Chris
Afbeelding

Charene met Chris
Afbeelding

Heza _Yankee
Afbeelding

Alpenquarter
Afbeelding


Afbeelding

Heza_Yankee
Afbeelding

Heza_Yankee, Chris, Charene
Afbeelding

Ik heb hier en daar nog wat namen aangepast. Als iemand weet wie degene was met die palomino hengst, graag even zeggen, dan kan ik die naam er ook nog even bij zetten
Laatst bijgewerkt door Marith_Ov op 08-12-03 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:47

Ook een berichtje van mij. Ik vond het een super geslaagd weekend. Geweldige ontvangst, lekkere opgestrooide stalletjes voor de paerdjes en gewoon goed geregeld. OK dan! Zoals Charene al zei hadden we wel 30 bedden voor ons zelf, en een hele kantine 's avonds tot onze beschikking. We zijn een happie wezen eten ergens in de buurt en daar hebben we ons ook prima vermaakt Vork 's Ochtends (met mijn geweldige ochtend humeur >;) ) weer vroeg op en aan de theorie. Alles werd duidelijk uitgelegd door Chris en als je een vraag had, nam hij de tijd om dat te beantwoorden. Voor Chris een hele opgave tussen al die kwebbelende vrouwtjes. Lips are sealed Maar het was echt super. De eerste keer rijden ging wel lekker, alleen voor de tweede keer ging het een stuk minder. Mijn paardje had blijkbaar geen zin meer en deed waar hij zelf zin in had, dus ik baalde daar een beetje van. En aangezien ik een neuroot ben als ergens het woord "wedstrijd" in voor komt, schoot de stress me al naar het hoofd. Hyper! Ik ben ook van mijn paard gegaan om buiten eens flink een potje te gaan staan brullen Huilen (moet me ff aanpassen aan de taal van Hoogeweg) Chris kwam me weer halen en we zijn weer (vol goede moed) verder gegaan met mijn probleem. Toen het wedstrijdje werd aangekondigd, had ik al mijn moed verloren en dacht "ach, we zien het wel". Blijkbaar de goede instelling, want ik werd nummer 1. Slim Dus al met al een geslaagd weekend. Hanita en Marit, bedankt voor jullie gastvrijheid en de volgende keer ben ik er ook weer (als het mag Verward )
En ook Chris bedankt voor zijn goede uitleg en zijn engelen geduld met mij Schijnheilig

Cheese! De foto's zijn leueueueueueuek!!!!! *LOL* Maarreeeeee, gelukkig zie je niet goed welke nou mijn rookpauze was. hahahahahahaha. Enneeeee Charene, zijn blaadje was leeg bij mijn naam, dus ik heb lekker heeeeeeeeeeeeeel eerlijk gewonnen. Tong uitsteken

alpenquarter
Berichten: 191
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Wijnjewoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:47

Zeeeer geslaagd!!! OOk de foto"s!
T'was heel leerzaam en nog gezellig ook! Wat wil je nog meer?
Hanita, geweldig dat je dit hebt georganiseerd. Hopelijk was dit niet de enige keer?!
Chris, super adviezen, en ik ga er mee aan de slag!
heb in 1 dag heel veel geleerd.
Bedankt allemaal voor deze geslaagde dag!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:52

Leuk om de foto's te zien!!! Ik denk alleen dat de tekst bij een foto verkeerd staat, want op de derde foto is Tammie vast niet te zien met Chris.. ik neem aan dat Charene op die foto staat. Maar ja, dat maakt niet uit. Leuk om te zien zeg! En wat is charene haar bijrijdpaardje toch een knapperd
Hoeveel mensen waren nou aanwezig?

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 22:07

gera schreef:
Leuk om te zien zeg! En wat is charene haar bijrijdpaardje toch een knapperd


Dank je Gera, knap he om met zo`n knapperd laatste te worden Haha! ahhaha , ik heb foutjes gemaakt en die vergeet ik nooit meer (hoop ik) maar het lag dus echt aan mij en niet aan Quincy.....duzzzz heza_yankee volgende keer ikke Nagelbijten / Gniffelen

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 22:14

Heza_Yankee schreef:
Enneeeee Charene, zijn blaadje was leeg bij mijn naam, dus ik heb lekker heeeeeeeeeeeeeel eerlijk gewonnen. Tong uitsteken


Knipoog meer heb ik niet te zeggen Knipoog hahahahahahahahaha Haha! maar je blijft toch mijn moeder

alpenquarter
Berichten: 191
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Wijnjewoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 23:46

Die mooie palomino-hengst is van Anneke.

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 00:06

Helaas ik kan het niet meer wijzigen Boos! , maar goed, die hengst mag wel een nachtje op stap met mijn merrie Haha! .

hanita

Berichten: 388
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 18:32

Ik vond het ook zeer geslaagt. Balen dat mijn merrie het niet meer aan kon. Huilen Maar vandaag weer gereden en het ging heel goed een halfuur. En niet eens echt nat. OK dan! Dus we gaan nu weer verder met volle moet en de instructies van chris.

De volgende clinic die ik denk te gaan houden zal rond eind april zijn (denk ik). Dan wil ik westernhorsemanship gaan doen. Maar de mensen die mee hebben gedaan krijgen vanzelf de uitnodiging wel. heb jullie adressen OK dan!

En dan kan ik weer zelf niet mee doen Boos! Haha! . Dan heeft mijn schat als het goed is een lief klein veulentje Haha! Pling

tot horens meiden en lukt het al een beetje met oefenen!!!!
greetz hanita

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 19:47

hanita schreef:
tot horens meiden en lukt het al een beetje met oefenen!!!!


Bloos nope, heb nog een beetje last van mij derriere Bloos! Haha! Nagelbijten / Gniffelen
morgen weer *LOL*

Dune

Berichten: 254
Geregistreerd: 16-09-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 00:44

Helaas is de bak bij ons hard en kan ik niet rijden. Anders zou ik graag het geleerde willen oefenen, met de wetenschap dat mijn paardje er zeer goed op reageert.

Greetz
Mirriam

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 19:38

zo te horen was het leuk Lachen goed zeg dat jullie eerste zijn geworden *LOL* en als je er maar wat van geleerd hebt dan is het wel geslaagd Knipoog