Hoofdpijn.... misselijk... duizelig... ziek...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Hoofdpijn.... misselijk... duizelig... ziek...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 15:36

Ik heb net een stukje van een chocolade letter gegeten... nét iets te veel want nu voel ik me echt beroerd.

Ik kan niet zo goed tegen chocolade, vind het wel lekker, maar ik hoef maar net iets te veel te eten en ben kots misselijk...... Misselijk

Het vervelende is:
Mijn ouders, opa en oma's etc. etc. etc. blijven me gigantische chocolade letters geven met Sinterklaas Boos! Tong uitsteken

Is er misschien iemand waar ik die van volgend jaar aan mag beloven? Knipoog

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:38

*haha* ik dacht dat dit nog een grieptopic was. Klinkt bekend namelijk, die klachten, alleen heb ik ze dus door de griep die me al twee weken uitgeschakeld heeft en al vier weken in mijn lijf zit Lips are sealed

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 15:40

Eh bah getzie, nee ik heb geen griep. Gelukkig niet *LOL* Dat kan ik nu niet echt gebruiken. Beterschap Knipoog

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:42

*doet mee als het over griep gaat*

*en kan ook niet tegen chocola, krijgt er hoofdpijn van*

Zo, iemand nog iets vrolijks te melden? Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 15:46

Ik snap dat zo ie zo niet: 'Ik ben ongesteld dus ga ik chocolade eten, daar word ik vrolijk van' hehe Tong uitsteken

Anders moeten ze die grote chocolade letters maar afschaffen, ik ben net zo blij met een inimienie die je in 3 happen op hebt. Daar word je nog net niet ziek van Knipoog

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

AnnemiekvM

Berichten: 8246
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:47

Ik lust graag chocolade letters!

Voor altijd in m'n hart, Tommie

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:48

Tsja hier zit dus wel een echte chocoaholic Tong uitsteken Ik word er (helaas) ook niet zo snel misselijk van (dan zou ik misschien eens wat minder ervan eten!)

Heb net nog een halve chocoladeletter op Bloos! Vingers aflikken

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 15:48

AnnemiekvM schreef:
Ik lust graag chocolade letters!

Dan zeg ik tegen Sinterklaas dat hij volgend jaar die van mij naar jou mag sturen Knipoog

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:49

Ik lust ze ook graag, daar zit nou juist het probleem... Als ik er geen hoofdpijn van kreeg, dan at ik ze ook zonder moeite achter elkaar op.

Maar nee, ik word er idd niet vrolijk van, integendeel... Ziek

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 15:53

Karin schreef:
Maar nee, ik word er idd niet vrolijk van, integendeel... Ziek

Daarom vind ik het zo gek dat je van chocolade vrolijk kan worden.
We worden ook niet vrolijk van Jim, of wel soms? Tong uitsteken

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:56

Nou in de zin van leedvermaak Extreme duivel Off topic: snap niet dat zoveel mensen aan idols meedoen...leuk hoor, marionet van platenbazen zijn en er zelf weinig aan over houden

Er zit een stof in chocolade waar je dus happy van schijnt te worden Lachen


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:56

Jawel, sommige mensen worden er vrolijk van, maar niet iedereen. Net als bij Jim dus. Haha!

Wat chocola betreft: die 'vrolijkmakende' stof zit ook in bananen en noten, ik ben even de naam kwijt. En van bananen krijg ik ook hoofdpijn.
Laatst bijgewerkt door Karin op 08-12-03 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:56

Je mag ze volgend jaar wel aan mij doneren hoor Schijnheilig

en beterschap Knipoog

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 16:03

Karin schreef:
Wat chocola betreft: die 'vrolijkmakende' stof zit ook in bananen en noten, ik ben even de naam kwijt. En van bananen krijg ik ook hoofdpijn.

Ik wist niet dat dat ook in bananen zat...
Ik word ook misselijk van bananen. Van noten ook wel, maar daar kan ik iets meer van eten tot het zo ver is als van chocolade

Ethelate, dankje Knipoog

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:14

Als je er hoofdpijn van krijgt is er misschien zelfs sprake van een allergische reactie?

Goh als dat de dingen zijn waar het in zit dan zou ik voortdurend vrolijk moeten zijn Lachen Dat is niet helemaal zo helaas, maar ben over het algemeen best goed gehumeurd, al zeg ik het zelf Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:18

Schiet me net te binnen: die stof heet tryptofaan, een bepaald aminozuur. Wordt ook in antidepressiva verwerkt.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:20

Krijg er ook hoofdpijn van.
Dit gaat waarschijnlijk stom klinken maar als ik daarna veel water drink valt het wel mee. Als ik dus een heb "gezondigd" gewoon een halve lieter water erachteraan en het valt wel mee. Ik zou zeggen probeer het eens.
beterschap

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:22

Misschien omdat water neutraliseert? Bij mij gaat het juist beter als ik van tevoren goed heb gegeten, dus een goede bodem heb. Ik kan dus rustig chocolademousse als dessert eten, maar niet als ontbijt op een nuchtere maag. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 16:22

Water drinken?
Dan krijg je weer een waterbuik Tong uitsteken Maar ik zal het eens proberen.

Maruh... Karin, als dat in antidepressiva zit, dan lijkt het me dat daar ook veel mensen niet tegen kunnen. Of is daar de invloed veel minder?

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:24

Antidepressiva zijn ook heel persoonlijk: wat bij de een werkt, werkt bij de ander weer niet. En ook daar kunnen allergieen en overgevoeligheden optreden (sorry, weet niet waar de accentjes zitten bij deze laptop). Er zijn meer werkzame stoffen bij antidepressiva, als je niet tegen tryptofaan kunt, dan zijn er vast nog wel andere opties.

Ik ben ook allergisch voor een bepaalde soort penicilline, daar krijg ik enorme uitslag van. Het is een penicillinesoort die heel algemeen wordt voorgeschreven, dus ik moet bij nieuwe medicijnen altijd heel zeker weten dat die stof er niet in zit.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 16:29

Hm....
Ik heb altijd gedacht dat ik nergens allergisch voor was, had nergens last van.

Ik word alleen erg ziek van slagroom, chocolade en bananen Tong uitsteken Misschien dan allergisch voor tryptofaan

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 18:24

Nou, niet eten dan he Tong uitsteken Knipoog

Maar uhm...ff vraagie; je was niet op school en niet ziek... Heb je weer last van je rug? (lekker offtopic Bloos)

    Dance to express, not to impress.

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:31

Je mag ze ook bij mij dumpen hoor:D ik ben er gek op , kan het op elk tijdstip eten en word er ook vrolijk van!

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 00:44

Karin schreef:
Schiet me net te binnen: die stof heet tryptofaan, een bepaald aminozuur. Wordt ook in antidepressiva verwerkt.


ik dacht eerlijk gezegt aan seretonine!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 10:00

Wisten jullie dat de stof die je aanmaakt als je seks hebt, ook in chocola zit...

Beterschap alle zieke mensen hier!
Iedereen om me heen is ziek, maar heb het zelf gelukkig nog niet gehad, en hoop dat ook wel zo te houden.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Covergirl_, Amazonbot, ComscoreBot, Dewii, dinek123, Dorella_L, Fientj, GoogleAdsense, Iselda, KimberleyK92, lgw, MyrtheJ, Polarize, PowerPoef, PPPeet, Prairy, Saartjuh_b, Sanniej_, Schapenvacht, sollair310, spookyskippy, Sterre34, StonedRomy en 215 bezoekers