Weer een bobbeltje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Weer een bobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 14:21

Ja die vond ik ineens van de week, maar nu aande andere kant bij zn schouder een heel hard klein bobbeltje ! Boos!

ik houd hem deze week in de gaten als tie niet weg is voor vrijdag laat ik de DA komen om hem weg te laten halen, ik hoop zo dat tie vanzelf weg gaat, ik hoop dat het geen granoloom is daar is hij toen ik hem net kocht aan geopereerd en toen hebben we 10 weken zonder zadel gereden.

deze is gelukkig niet zo groot maar toch niet weer onder het mes hij is al zo blij met de DA !! Verdrietig


DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-03 17:31

gelukkig was tie gisteren wat minder...snap er nix van wat het kan zijn een onstoken haarzakje misschien??

Masters_Boy

Berichten: 19
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 22:07

Hey Boy heeft dat ook heb geen idee wat het is kan ook eiwitten zijn ............

Little red ridding hood.
Ain't I ridding GOOD....?

Jans16

Berichten: 884
Geregistreerd: 06-07-03
Woonplaats: bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 22:37

maar bij een eiwit knobbeltje is het niet hard maar zacht.
ik heb eigenlijk ook geen idee wat het kan zijn.
suc6!

Profiel update!!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-03 13:45

ik ga denk ik vd wek de DA bellen....balen weer hoor!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 14:25

DA is vanochtend geweest (vond hem weer kleiner geworden) en vond het niet zo ernstig om gelijk het mes er in te steken want hij ligt er goed op de huid bij en is nog heel klein, ze was wel blij dat ik gelijk gebeld had (zij heeft de vorige bult weg gehaald bij hem was een heavy operatie en bleek achteraf een granoloom te zijn).

ik moet het eventjes 2 weken aankijken en als tie dan niet weg is of groter is geworden moet ik gelijk bellen en dan haalt ze hem weg net voor dat ze met zwangerschapsverlof gaat.

Mango herkende haar ook en moest in de box nix van der hebben toen is ze weg gelopen en toen heb ik hem er uit gehaald zijn we een stukje gaan wandelen en is ze eerst 10 minuten met hem gaan praten en kroelen en toen vond tie het oke toen mocht ze overal voelen enzo grappig dat hij het nog precies weet he het is toch alweer meer als een half jaar geleden!

dus ben ik achteraf toch blij en als ze hem toch moet weg halen is het iig niet zo ingrijpend als de vorige x maar enkeld een klein sneetje en misschien 2 weken rustig aan doen en 2/3 weken zonder zadel rijden nou dat valt wel mee met de vorige x toen was het 10-12 weken!!

al met al met ik dus blij!!!

annemaria
Berichten: 43
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 11:56

Hoi Gekkerd, ben er ook weer eens. Ik wou even zeggen dat ik me afvraag of we dan wel zonder zadel kunnen rijden, want het bultje zit precies op de plek waar je been ligt. Maar ja twee weken is inderdaar te overleven na al die ellende van een half jaar geleden.

morgen een wedstrijd, ben benieuwd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 84 bezoekers