divoza vs. horselover

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-01 20:07

ik ben van plan om wat spulletjes te bestellen. maar ik vroeg me af of jullie misschien een voorkeur hebben voor horselover of juist voor divoza..

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 20:10

ikke ga voor divoza, heb nogal slecht ervaringen gehoord over horse lover, vooral dat ze de verkeerde dingen opsturen, of verkeerde maten.....

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 20:19

Ik bestel altijd bij divoza..weet niet waarom, gewoon een beter gevoel over, heb er net nog iets bsteld Lachen

Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 20:24

ik heb bij beide goede ervaringen. niks aan te merken dus.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 20:25

Heb slechte ervaringen met de service van Horselover als er iets niet goed is. Met Divoza is er gewoon nog nooit iets mis gegaan, dus ik heb geen idee hoe die zien als er iets niet past ofzo.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 20:28

divoza is goed! bij horselover heb ik nog nooit wat besteld.

bij divoza doen ze niet moeilijk als iets niet goed is iig (is mijn ervaring)

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 20:55

Ik ga denk ik ook liever voor Divoza. Tijdens het Tentenkamp van Hyporama vind ik toch dat de spullen niet echt van de kwaliteit zijn die ik graag wil en bij Divoza ziet het er altijd veel beter uit.
Btw, ik bestel eigenlijk nooit iets via de post, ga altijd naar een ruiterwinkel in de buurt.

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 22:31

Zelf koop ik regelmatig van Divoza, gaat heel goed. Komt altijd netjes op tijd, in goede staat en tot nu altijd de verwachte kwaliteit. Via horselover heb ik nooit besteld.

Groetjes Alexandra

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 22:45

Je moet niet naar Tentenkamp kijken.
De Horeselover service is me altijd toppie bevallen, alleen duurt het soms een daggie langer voor je het krijgt. Als ze iets niet hebben doen ze hun uiterste best voor je. Divoza heb ik nog nooit bij de hand gehad.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 02:31

Divoza is -over het algemeen- ook een stukje goedkoper dan Horselover!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 09:09

Ik ga ook absoluut voor Divoza,
Over t algemeen heel nette en snelle service.
alles komt netjes op tijd. Bij horselover duurt t hartstikke lang.

Dennis

Berichten: 31465
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 10:12

Met horselover heb ik geen ervaring. Daar kan ik niets over zeggen maar ik ben wel erg tevreden over Divoza. M'n moeder heeft een keer(voor mij) een poetskist besteld maar die kwam als een heel klein pakje aan. Helemaal aan gort dus. Ze kon hem zo gratis terug sturen en binnen een week was er een nieuwe. Perfect toch?!?!?!?!?!?!?!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 11:11

Ik bestel altijd bij divoza. bij ons is de ruitersportzaak namelijk erg duur. Ik heb er hele goede ervaringen mee. Altijd netjes optijd geen probleem als je het terug moet sturen. Horselover is duurder als de divoza.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 11:12

ik heb inmiddels al zo'n leuk bestel kaartje ingevuld voor divoza, bedankt voor de reacties!ik had eerst echt voor bijna 500 gulden ofzo...mar toch maar ff wat eraf gehaald...haha, hoezo koopziek?!!!LOL

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 14:58

eigenlijk bij beide nooit wat besteld maar me voorkeur gaat toch naar divoza uit!die hebbe sowieso meer!

A&N
Berichten: 165
Geregistreerd: 21-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 15:16

Verward Divoza is -over het algemeen- ook een stukje goedkoper dan Horselover! Frusty
HELL NO!!! Divoza is duurder dan Horse lover!!!
Ik heb een x een broek bij divoza besteld en daar heb ik 2maand op moeten w8en!!! Dat vind ik niet goed maar divoza is wel een toe winkel maar Horses lover is goedkoper en het personeel doet over het algemeen ook aardiger (divoza heeft ook aardige mensen in dienst hoor!!) Scheve mond\
Maar ik heb verder nog nooit wat besteld ik ga altijd heen vind ik vertrouwder!
Je moet zelf weten wat je doet, Divoza en Horse lover zijn allebij leuke winkels en de kwalitijd is ook oke bij allebij (mijn ervaring ) soms zit er wat minder goeds tussen maar dat kan gebeuren (zoals toen ik lange chaps bij divoza kocht waren het 2 linker pijpen... Scheve mond\)
Nou suc6 inieder geval met uit zoeken en laat je beslissing de beste zijn Verward

Groetjes!! Party!!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 15:21

ík zou gaan voor divoza..
heb er nog nooit iets besteld maar met horselover heb ik zuilke slechte ervaring...
ik ga idd net zoals manon nu liever naar n ruitersportzaak in de buurt...

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 00:33

Citaat:
Op 2001-11-03 14:16, schreef A&N:
(divoza heeft ook aardige mensen in dienst hoor!!) :


Dank u!
Sorry, kon het niet laten Knipoog

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 11:59

Welnu, ik heb dus een slechte ervaring opgelopen met Divoza. Ik heb zo'n pagony-deken gekocht en ik irriteer me dagelijks aan de WAARDELOZE pasvorm van het ding. Het gaat zowaar steeds slechter zitten!
Maar ja, Divoza vind het vreemd en wil hem dus niet terugnemen. De deken zou veel verkocht worden en ik zou de enige zijn die er een klacht over had...ja ja... zo ken ik er wel meer.

Tja, het gaat ze nu wel meer kosten, want ik rijd voortaan NIET meer naar Divoza, ik haal het wel bij een ruitersportzaak met een minder grote naam. Veel persoonlijker, daar ben je tenminste nog klant in plaats van een nummer....
Dus als je wat te besteden hebt, probeer het toch eens bij de regionale ruitersportzaak. De kwaliteit is in de meeste gevallen echt beter, en de prijzen zijn over het algemeen op divoza-niveau. Vraag bij je regionale winkel om korting - dat zit er vaak echt wel in hoor!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 12:39

ik heb het dus al gekregen van divoza, ik heb ook een pagony deken waarbij ik me ook mateloos erger aan de pasvorm, dus je bent niet de enige hoor Dees!!!en jou paardje is volgens mij totaal anders gebouwd dan die van mij, en bij allebei zit hij slecht...
mqar anyway, over de andere dingen ben ik zeer tevreden, alleen die deken dus niet, maar daar had ik me al een beetje op voorbereid, ik bedoel het is nie voor nix pagony...normaal neem ik altijd de wat duurdere met het idee dat die beter zijn, nou, dat blijf ik voortaan dus lekker doen!!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 15:34

Ik bestel ook nooit wat over de post, ik ga liever naar m'n zadelmaker, die heeft ook altijd wel wat spulletjes liggen, of naar Vrielink in Apeldoorn..
Een oud stalgenootje heeft wel problemen met Divoza gehad, ze had een rijbroek en een deken besteld. De deken paste idd van geen meter en de rijbroek ook niet, die was niet netjes gestikt en had bovendien een andere kleur blauw dan besteld..