Paula een plezier gedaan

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Paula een plezier gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 17:37

Ik dacht ik zal weer eens laten weten hoe het met Paula gaat Knipoog

Ze is een tijdje kreupel geweest, maar na een tijd van stappen en veel rust gaf ze al aan dat ze er weer klaar voor was, we zijn rustig aan weer begonnen en ze had er enorm veel zin in. We hebben veel in de binnenbak gereden en het gaat steeds beter. Ik krijg het tempo meer onder controle en we voelen elkaar wat beter aan.
Vandaag stelde mijn zus voor om samen even buiten te rijden. Ik vroeg me af of Paula dat niet tè leuk zou vinden na al die weken niet buiten het hek van de manege te zijn geweest, maar vooruit, in mijn spijkerbroek er dan toch maar op. Cap op, martingaal om, en richting de uitgang. Daar begon ze al flink te snuiven en te stuiteren, die wilde maar wat graaaaaaaag een buitenritje maken Nagelbijten / Gniffelen Haha! Ik wilde eigenlijk liever eerst even in de bak zodat ze wat moe zou zijn maar mijn zus haalde me over om toch maar een stapritje te doen. Nou vooruit dan maar, daar gingen we. Paula de ogen op steeltjes, lette niet meer op mijn zus en Pliva maar was alleen bezig met de omgeving. En ze stond op springen, ik voelde haar spannen onder me *LOL* Toen ze even ging dribbelen hoorde ze gerammel van kauwgompjes in een doosje in mijn jaszak, daar werd ze weer hyper van, dus die heb ik maar aan mijn zus gegeven. Worteltje gegeven en toen ontspande ze wat, maar ze bleef alert. De zon ging langzaam onder en eigenlijk was het toch ook wel weer leuk dat we gegaan waren. Ze is verder hartstikke braaf geweest, er lag ergens een groot stuk zeil, mijn zus zei al: "ga jij maar achter ons" maar toen Pliva ging panieken deed Paula alsof er niks aan de hand was, en toen volgde Pliva ook weer. Maffe paarden Haha!
Maar volgens mij is Paula weer helemaal blij, ze stond zo te briesen toen we terugkwamen, dit vond ze leuk
Dus, met Paula alles prima, ze gedraagt zich prima op stal, heeft het volgens mij goed naar haar zin en ik vermaak me ook prima met d'r OK dan!


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 18:05

Nou, dat klinkt weer goed!
Ben blij dat je het zo naar je zin hebt en uiteraard ook blij om te horen dat ook Paula het schijnbaar erg naar d'r zin heeft.
Maar eerlijk gezegd had ik dat ook niet anders verwacht. Knipoog
Ben benieuwd naar weer eens wat nieuw foto's.. (hint.. hint..)

Dees

Berichten: 18873
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:44

Heee, dat is toevallig, ik heb hier thuis met [naam verwijderd] ook richting het ondergaande zonnetje gereden...was mooi he! Fraai oranje Knipoog

Was da met die rooie deken? Ik zie een nieuw icoontje...ben zeker te laat met het aanleveren van de echte winterdeken Bloos

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 20:12

Hey dus we waren tegelijk op pad! Was Neve ook in jubelstemming??
En die deken, ze heeft nog fijn de groene en de regendeken op, dit is in het kader van Kerst Haha!, en dan moet er een rode deken op. *LOL*
Gelukkig had ze die op toen ze arriveerde Haha!

http://static.bokt.nl/upload/363/aankomst2.jpg
*kijkt met weemoed naar het zonnige weer op de foto* Boos!

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:18

Fijn joh, dat ze het weer zo goed oppakt en zich zo goed gedraagt!!!
Nu hopen dat je weer lekker zonder zorgen kunt blijven rijden!

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 09:09

Ah, wat lekker herkenbaar. Fijn dat het allemaal weer de goede kant op gaat.
En lekker is dat he, met dit koude weer buiten rijden.
Ik zie Paula trouwens elke dag in de paddock staan.


Ik ben Muzefee weer aan het oppakken na haar blessure en vrijdag zijn we even lekker alleen naar buiten gegaan.
In het begin was ze nog vrij rustig, maar al snel had ik een huppelend paard onder me.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 12:05

Volgens mij ben je toen mijn zus nog tegengekomen in het dorp met Pliva? Ze vertelde iets over dat ze jou tegenkwam en dat Pliva er even vandoor ging? Haha!


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 12:09

Hey, goed te horen dat je weer een frisse meid onder het zadel hebt! Lekker he, met dit weer? Ik baal als een stekker dat ik nu niet kan rijden maar het is ff niet anders. Hopelijk zie ik jullie volgend weekend in actie tijdens de clinic!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ArtHorse, maliejane en 50 bezoekers