Even doordenken...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Even doordenken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 12:42

De K.N.H.S. zit al een tijdje in geldnood,nu worden ze ook nog gekort op de subsidie.
Volgens mij hebben ze daar een manager die aan lange-termijn denken doet.
Eerst zorgen ze er voor dat er meer wedstrijden gereden moeten worden,door de winstpunt regeling te verhogen.
Dat betekent in ieder geval meer startcoupons,en als je die in prijs verhoogt heb je de eerste hogere inkomsten al.
Meer starts heeft ook effect op de startlijsten die overvol worden,in de winter was dit al een probleem,maar zoals je al een paar keer op bokt kon lezen het stijgt nu de pan uit.
Dus wat ga je krijgen?aanvragen voor het vaker mogen organiseren van wedstrijden door de verenigingen.
Gevolg meer (en ook weer verhoogde)afdrachtsgelden aan de K.N.H.S.
KASSA!!
Dit zijn een paar dingen die ik kon bedenken maar er zijn er vast wel
meer Knipoog

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 12:54

Wat voor salaris heeft die manager eigenlijk? En krijgt hij een kerstbonus? Haha!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 13:16

Ik vind het wel slim...
Wat moeten ze dan doen? Net als bij het Fries stamboek mensen gaan dwingen zich te abboneren,omdat anders hun paard niet wordt opgenomen.

Maargoed,ik vraag me ook wel af of daar nu kerstbonussen worden uitgedeeld.. Haha!

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 15:06

Dat doet niet alleen het Friese stamboek hoor! Bij de K.W.P.N. moet je ook lid zijn om je paard in het stamboek te krijgen of alleen maar de naam te laten veranderen.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:31

Dan is die nieuwe regel in noord-holland met maar 1 springwedstrijd per dag in de regio niet echt effectief voor de bond Verward
En erg vervelend voor de ruiters....Verdrietig

Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:06

Als het om die redenen is gedaan, is het wel een topmanager en zal hij wellicht binnenkort weggekocht worden door één of andere grote multi-national. Want aan lange-termijn denken schort het juist bij de gemiddelde manager. Of misschien heeft de duitse regering wel interesse in hem.........

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 19:12

Daarom denk ik Gomir dat daar best eens verandering in zou kunnen komen,en er meer wedstrijden georganiseerd mogen gaan worden.
De kosten van de verenigingen zullen dan helaas ook meer stijgen,dus of de verenigingen daar intrappen?

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 21:28

Die regel gaat juist per 1 januari in...Kan nu dus meestal naar Amsterdam, Haarlem of Lisse als ik nog wat wil springen Verdrietig
(mijn vereniging had normaal 2 wedstrijden per maand en nu in jan t/m maart maar 2 in totaal Verdrietig )

Er zijn op springgebied in Noord-Holland juist heel veel indoorwedstrijden verdwenen Verdrietig (Kijk maar eens op de wedstrijdkalender....Ben allang bij dat ik niet met een pony wil springen Bloos )