van Leuk weekend naar een koude douche zondagavond

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

van Leuk weekend naar een koude douche zondagavond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 09:31

Tot gisterenavond was ik in een super happy stemming omdat mijn fokproduct de 3de bezichtiging heeft gehaald bij het NRPS. Kreeg ik zondagavond van mijn chef een telefoontje dat onze collega Yves was overleden vrijdagavond aan een hartstilstand of zoiets. Ik had zoiets van dat kan niet. Een gezonde jonge vent van 33 die thuis sterft aan een hartstilstand . Ik kan het nog steeds maar moeilijk geloven en denk nog steeds dat ik dit gedroomd heb. Vooral omdat we met enkelen van ongeveer dezelfde leeftijd zijn. Hij was de grootste lolbroek van ons. Was altijd in voor een grap. Yvke wat zal ik je missen op de bureau.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 09:33

gecondoleerd met het verlies va je collega..ik had vrijdag ook een begrafenis van een jonge man van 33, hij had 3 kids, waar zit God toch soms???? Huilen

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 10:18

Ja, dat heb ik ook soms. Je hebt de grootste smeerlappen op de aarde en die lopen nog vrolijk rond en dan zo'n jonge kerel die sterft aan een hartstilstand. Hoorde net dat hij thuis dood in zijn zetel is gevonden. Ook niet bepaald een gezellige kerst voor zijn vriendin, ouders en vrienden. Hij zou in het voorjaar beginnen aan zijn huis te bouwen. Zucht, waarom is het leven soms zo oneerlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 11:04

Gecondoleert met je collega. Vreselijk wanneer van die jonge komen te overlijden. Het is niet eerlijk Ach gut

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 14:58

Jeetje wat verschrikkelijk, voor zijn familie, vrienden en voor jullie als collega's... Zo zie je maar weer hoe relatief het allemaal is, ook bij jonge mensen kan het leven zo voorbij zijn. Heel veel sterkte en probeer ondanks alle verdriet toch energie te halen uit de leuke dingen (je hengst bijvoorbeeld!).