Make-up bril? *help*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Make-up bril? *help*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 23:51

Mijn moeder heeft moeite met haar zicht tijdens het opmaken. Nu weet ik dat er make-up brillen bestaan. Het zijn brillen waarbij je de glazen per stuk kan wegklappen (tenminste zoiets, heb ze nog nooit in het echt gezien Haha!)

Nu wilde ik haar verrassen met de kerst door zo'n bril voor haar aan te schaffen, maar ik kan ze nergens vinden. Pearle had ze wel, maar niet in de winkel en kon ze vervolgens nergens meer in de computer vinden en andere opticiëns moesten het navragen.

Wie kan mij helpen aan een adresje of naam of weet ik 't wat, waar ik zo'n bril kan krijgen???

Alvast bedankt!! OK dan!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Lizz

Berichten: 8891
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 01:14

Ik ga het wel even bij mijn buurwinkel na vragen (groeneveld opticiens, I wish) misschien dat zij het kennen!
heb er zelf nooit van gehoord overigens

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 09:59

Oh, heel graag! OK dan!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 11:55

Lenzn!! Haha!

Doe ik lekker al in en daarna pas opmaken OK dan!

Iets voor je moeder Cool

Op zoek naar de zon!!!

pferdtje
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 11:58

Wat dacht je van een vet vergrotende spiegel????

En Lenzen zijn idd ook de oplossing!!!

Vooruitgang is dat alle eskimo's centrale verwarming krijgen. En zich vervolgens kapot moeten werken om een koelkast te kopen.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 14:38

Lenzen zijn geen oplossing helaas, daar kan ze niet tegen. Vergrotende spiegel is ook geen optie, dat neemt zo lastig mee in je handtas als je ergens heen gaat Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:58

Wat is dan precies het probleem met opmaken? Verward

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:03

peeky schreef:
Wat is dan precies het probleem met opmaken? Verward



ik denk dat haar moeder slecht ziet zonder bril, dus als ze geen bril op heeft gaat het opmaken moeilijk
nu zijn er brillen die kan je aan 1kant openklappen, zodat ze met 1 oog goed kan zien hoe ze het andere oog opmaakt

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:09

Ahha nu snap ik hem Haha! Dan heeft ze zeker + sterkte? Ik heb namelijk -5 maar kan mezelf wel opmaken zonder bril/lenzen door gewoon dicht op de spiegel te gaan staan

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 16:47

Yep, ze heeft +2/2,5 en ziet slecht met lezen en dus ook make-up doen.

Nu ben ik dus op zoek naar een bril zoals ik en ook shariyerke beschrijft.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 23:33

Niemand een verlossende tip? Verdrietig

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 00:16

Jij moet haar opmaken het is niet anders hihi
Nee zonder gekheid ik kan je er niet aan helpen.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 10:10

niet opmaken
toen ik lenzen had kon ik geen make-up verdragen nu ik een bril heb, heeft het in mijn ogen geen zin om er rotzooi op te smeren, wordt er niet mooier op........dus ik maak me niet op Haha! misschien een tip voor je moeder

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-03 11:37

Niet bepaald een tip waar ik iets aan heb Ze draagt alleen met lezen een bril, dus voor de rest wil ze wel gewoon mascara en eyeliner op kunnen doen.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 11:41

Een monocle, zo´n los rond brilglas dat je vastklemt tussen je wenkbrauw en je wallen Haha!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 11:46

zo'n bril MOET mn moeder hebben Tong uitsteken ze heeft -11 Scheve mond
ziet dus gewoon praktisch niks zonder bril Tong uitsteken
ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord maar als je ze vind, meld het ff Lachen

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-03 12:13

Lia, dan ziet ze helemaal niks meer, dan gaat ze de andere meeknijpen *LOL*

Lautjuh, is goed Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 14:27

Mayo schreef:
Yep, ze heeft +2/2,5 en ziet slecht met lezen en dus ook make-up doen.

Hmmm... vandaar dat mijn make-up altijd overal en nergens zit. Haha! (heb -3)
Maar eh.. wat zo'n vergrotende spiegel betreft, mijn moeder heeft het zelfde probleem en heeft dus zo'n vergrotende spiegel. Niet alleen een grote, maar ook een miniformaatje van zo'n 3/4 x 3/4 cm.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lastig, Xyris en 210 bezoekers