kan geen pennymeisjes vinden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

kan geen pennymeisjes vinden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 21:04

Ik zit er al een tijdje aan te denken om wat verzorgers te nemen. Ik heb namelijk vrij veel paarden staan, en kom een paar uur per dag te kort eigenlijk. Mijn probleem is het volgende: Ik heb shires, niet de kleinste paarden dus. En ik woon in duitsland. Daarbij heb ik het liefst pennymeisjes, omdat die eigenlijk wel bij de shires passen Bloos
in duitsland krijg je niet zo gauw die meisjes te pakken, en als je er dan 1 hebt mogen ze van hun ouders niet omdat de paarden te groot zijn. Ik woon vrij uit de buurt van nederland (met de fiets dan...) en dus kan ik nederlandse hulpjes wel even op mijn buik schrijven. Ik heb graag dat er op de paarden gereden wordt, en dat ze lekker gepoetst worden. Van mijn part hangen ze er slingers in, en gaan ze er zonder zadel op rijden. Maakt mij niks uit. Clown
Probleem dus wat je niet allerdaags tegen komt. Ik wil verzorgers voor lieve paarden, waar ze alles mee mogen doen als ze maar lief voor ze zijn. Ik stel geen echte leeftijds regels, nou ja ouder dan 8 jaar is wel fijn. En ik ben bereid mijn spullen beschikbaar te stellen.
Nou ja, kan ik niet eens verzorgers vinden!!!! iemand tips voor mij? Mensen die nog zonder zitten, of in de buurt wonen ofzo?


ZonnebloemJarig

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:16

Ik ga volgend jaar een paar weken stage lopen in Duitsland zamen nmet een vriendin. Misschien iets?
Alleen geen pennymeisjes maar twee meisjes die een diploma paardenhouderij willen halen.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:17

Zoeken, zoeken, zoeken.
Ik had ook nog al wat 'onmogelijks' een klein pittig ruitertje voor Dennis.
Dennis is een paard waar je alles mee kan, met zadel, zonder zadel, onder door kruipen, aan z'n staart trekken, je hand in z'n mond stoppen enz enz enz. En dat gaat allemaal goed omdat hij zo braaf is. Geen probleem zou je denken om iemand te vinden, maar het blijft een hengst. En die komt ook wel eens te voorschijn en moet dus ook mee omgegaan kunnen worden.

Ik heb gelukkig iemand gevonden, en hoop dat jou het ook gaat lukken. Kan je d'r niet eentje hier heen sturen? Ik zoek nog een leuk tuttel 'paardje' Tong uitsteken .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:21

Kzou je graag helpen, maar het feit dat je in Duitsland woont is idd een groot nadeel. Zijn er geen Duitse sites a la Marktplaats waar je een advertentie kunt zetten? Of briefjes ophangen bij plaatselijke supermarkten ofzo? Wat in Nederland werkt, moet in Duitsland toch ook wel werken? En zoek je echt meisjes of zijn volwassenen ook goed? Anders zou je eens op een manege in de buurt kunnen kijken of er iemand tussen rijd die je wel aanstaat qua manier van rijden/omgang en die eens aan kunnen spreken of ze geen interesse hebben om, of maybe weten ze iemand.

Succes iig!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 21:23

midara schreef:
Ik ga volgend jaar een paar weken stage lopen in Duitsland zamen nmet een vriendin. Misschien iets?
Alleen geen pennymeisjes maar twee meisjes die een diploma paardenhouderij willen halen.

Altijd! OK dan! *LOL*

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:24

Tips: hierheen verhuizen Haha!
Lijtk me supergaaf om een Shire te verzorgen Haha!

Jammer dat er in Duitsland niet veel Penny Meisjes zijn Scheve mond

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 21:26

ik heb liever een stal wat jongere meiden. Die volwassenen willen namelijk vaak te veel, en om eerlijk te zijn, als die iets fout doen is het erger dan als een klein meisje iets fout doet. Daar kunnen ze alles van hebben. Maar als een volwassen persoon erop gaat zitten, en er gaat dan iets fout, dan ben ik bang dat de paarden bang worden van die persoon, of dat ze een trauma krijgen. Ze zijn veelal nog voor de verkoop. Als die volwassenen goed kunnen rijden heb ik daar totaal geen problemen mee, maar die zijn niet makkelijk te vinden. Bij een shire moet je gewoon lekker tutten, en niet boos worden, of te veel in 1 keer willen. Als je daar eens over na gaat denken, zijn kleine meisjes daar reuze goed voor. een tik van zo'n meisje voelen ze niet, en accapteren ze wel. Een tik van een volwassene kan heel anders uitpakken.

Maareh dennis, je mag er wel 1 lenen hoor! OK dan!

ZonnebloemJarig

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:38

ff seriues.
Mijn vriendin had hiet ook al een topic geopend dat ze en bedrijf zocht in duistland. Het is wel iet sheel anders shires maar lijktons heel gaaf die grote beesten. Misschien had ej haar topic ook gelezen.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 21:53

heb ook al pb's gehad hoor. Haha!
en de stage was goed, moest alleen nog even een begin datum hebben ivm ruimte voor meerdere mensen. kan er 2 tegelijk hebben, en ik heb er al 1 van maart tot eind mei geloof ik.

ZonnebloemJarig

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:02

ow dan loop ik een beetje achter geloof ik! Bloos
maarre goed bericht.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:06

Ik heb het nu veeeel te druk om pennymeisje te spelen!!!!!! Huilen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:06

Kan me niet voorstellen dat je moeite hebt met meiden vinden voor die knuffelreuzen Lovers Lovers Lovers Ik wil in de zomervakantie graag een weekje bij je op bezoek komen hoor Schijnheilig Om te komen tutten en knuffelen Tong uitsteken

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 22:21

graag hoor, alle hulp is welkom! Tja kon het ook moeilijk geloven. Het zijn eigenlijk de ouders die het meest tegen zitten. Ze vinden het te gevaarlijk, als ze van zo'n reus afvallen. Dan te bedenken dat ik eergister een paard zonder zadel en met een halster en 2 touwen eraan naar de wei heb gereden. 1e keer over de weg voor ons. Hij vond het wel best, ook nog even gedraaft. Met name voor die lobbes wil ik iemand hebben.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:27

Goed dan kom ik een weekje langs, gezellig!!! kan ook alleen op een echte lobbes want mijn rechterhand kan ik nog steeds niet volledig gebruiken... waarschijnlijk is mijn bovenpees in de vinger stuk zegt de fysio. Ik kan wel leuk NH-en met ze Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 22:35

och rij je toch gewoon met 1 hand, gaat ook wel op deze jongens...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:36

Ja dat is ook zo ... Tong uitsteken ben nog steeds maffe bloedjes gewend he Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:37

Willempie????


lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:40

wouw, als je wat dichterbij had gewoont wist ik het wel Lijkt me super om op zo'n groot paard te rijden Haha!
Heel veel succes met zoeken!

:brr:

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 23:47

ja willempie. Het is zo'n scheetje.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charlotte446, Googlebot en 100 bezoekers