Aanbieden van niet hippische zaken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Aanbieden van niet hippische zaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 20:46

Op de MH zie ik ineens een aantal topics staan waarin niet hippische dingen aangeboden worden.
Laatst was er een vraag over wanneer we sticky's lezen....

Nu blijkt dus dat er geen hippische zaken aangeboden mogen worden ivm de drukte (wat ik best kan begrijpen) en vervolgens is er geen sticky of mededeling.
Althans, niet op EA....

Dus eerst vind men dat we te weinig de sticky's lezen, en vervolgens komen er niet eens sticky's.
Als er een nieuwe regel komt prima, maar ik vind dat je de mensen ook de kans moet geven eraan te wennen. Dus bijv vanaf dan en dan mogen er geen hippische zaken meer aangeboden worden


Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:04

mag dat niet meer dan? Scheve mond niks over gelezen..

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:05

Ik had een advertentie staan van een kat, maar die werd eerst verwijderd, en daarna werd gezegd dat het niet mocht Lips are sealed

Goedgekeurd onderschrift :)

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:08

Ik kreeg ook een bericht dat mijn topic over een galajurk is verwijderd, terwijl er nog wel 2 anderen op staan Frusty
Als je het doet, doe het dan in 1 keer goed. of plaats idd een sticky, zodat het eerlijk en duidelijk is. Lachen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:26

Billy schreef:
Ik had een advertentie staan van een kat, maar die werd eerst verwijderd, en daarna werd gezegd dat het niet mocht Lips are sealed


Komt me vaag bekend voor idd. Misschien kent iemand het Mytens/kitten voorval nog Lips are sealed

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:36

Kayla"]
[quote="Billy schreef:
Ik had een advertentie staan van een kat, maar die werd eerst verwijderd, en daarna werd gezegd dat het niet mocht Lips are sealed


Komt me vaag bekend voor idd. Misschien kent iemand het Mytens/kitten voorval nog Lips are sealed
[/quote]

wat denk je Kayla Haha! Ik zag die advertentie van Billy over die kat, 3keer raden wat ik dacht, precies, jij weet het antwoord.
Ik heb nog net niet op de rode knop gehangen, omdat ik niet ga klikken, nu niet en nooit niet

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:39

Oeps ik heb net een geheugen kaart voor een digi te koop gezet Bloos!
Nou ik zie wel of die verwijderd wordt of niet, ik had geen idee.

XANTHA

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:40

Het is ook wel raar hoor, eerst mocht je wel niet-hippische zaken erop zetten, toen weer niet (vanaf voorval kitten), daarna weer wel en nu weer niet Verward .
Een kat is trouwens best hippisch, vangt muizen in de stal .

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:43

Vind het allemaal maar vaag... Scheve mond er kan toch ook een tweede forum erbij gemaakt worden als EA, is allang nodig! of anders onderdelen per categorie... zoals meeste sites doen. Dan zou Bokt een aparte 'te koop/gezocht' afdeling kunnen hebben, hebben ze voor het nieuws toch ook al...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:50

bart is volgens mij wel bezig met een splitsing van EA en tot die tijd mogen er geen dingen op EA gezet worden die niets met paarden te maken hebben.

maar volgens mij was het altijd al wel verboden om dat er neer te zetten Knipoog

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:55

Goh grappig, zal ik het me wel verbeeld hebben dat ik Jack Russels, computers en zelfs vaatwasmachine's voorbij heb zien komen >;)

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:55

Kayla schreef:
Goh grappig, zal ik het me wel verbeeld hebben dat ik Jack Russels, computers en zelfs vaatwasmachine's voorbij heb zien komen >;)


*verslikt zich in een giechelbui*

Ik weet niet of ik die smiley nou echt leuker vind IcePrincess Scheve mond

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:00

kayla heeft gelijk hoor... eerst mog het wel, toen met het mytens voorval mocht het weer niet tot een aantal maanden daarna. toen mocht het weer wel (stond zelfs nog in de regels als ik het me goed herinner) en nu ineens weer niet...
ik heb er trouwens ook niets over gelezen.

hoop wel dat bart idd subfora gaat maken bij EA (bijv paarden/pony's, spullen te koop, spullen gevraagd en niet hippische zaken)

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:31

Als ik ff goed nadenk, ik heb brommers, auto's en dat soort zaken ook voorbij zien komen op bokt hoor

Eerlijk gezegt een kat of hond, zie ik nog steeds geen probleem in, daar dat toch bij paarden hoort (ohhh Mytens had dat toen zo mooi geformuleerd, ik weet het niet meer, jammer Ach gut )

Dan mag het wel, dan mag het niet, jeetje je kan toch niet alles onthouden, zeker een dement plussie niet

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:54

ik vind dit echt onzin, het is echt geen moeite om voorlopig bij tijdelijke fora een forum te maken voor deze zaken...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 00:33

Ergens in een ander topic is er melding gemaakt van deze nieuwe aanpak. Uhm, ik heb het ergens wel gelezen, dacht ik. De bokkers die dat topic toevallig niet hebben gelezen, hebben deze informatie dus gemist en daar kunnen die bokkers helemaal niks aan doen natuurlijk.

Katten zouden als stalpersoneel gezien kunnen worden natuurlijk.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 01:14

het gaat mij helemaal niet om wel of niet hippische zaken, daar kan ik gezien de huidige situatie zelfs inkomen.
Het gaat mij er om dat er eerst min of meer een verwijt wordt gemaakt dat wij users de sticky's en mededelingen niet lezen, en er vervolgens bij een wijziging helemaal geen sticky of mededeling komt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 01:17

stef schreef:
het gaat mij helemaal niet om wel of niet hippische zaken, daar kan ik gezien de huidige situatie zelfs inkomen.
Het gaat mij er om dat er eerst min of meer een verwijt wordt gemaakt dat wij users de sticky's en mededelingen niet lezen, en er vervolgens bij een wijziging helemaal geen sticky of mededeling komt


Uhm, daarmee geeft het bestuur zichzelf gelijk. Het is niet helemaal communicatief om een dergelijke beslissing niet gewoon op zichzelf te presenteren. Verstopt in een topic dat over heel iets anders gaat, kan het gebeuren dat veel bokkers het over het hoofd zien. Daarnaast is het heel erg lastig verwijzen naar een nieuwe regel die ergens middenin een topic van diverse pagina's vermeld wordt.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 11:30

Gelukkig hebben we wel plek voor een apart forum [LL]

(Hetgeen ik die luitjes (6?) overigens pertinent niet misgun, hoor Knipoog )

- katten als 'stalpersoneel'
- honden als gezelschappie van onnoemelijk veel paarden(bezitters)
- digi's om foto's voor ITP te maken
- pc's + toebehoren om mee te bokken
- trailertrekkende of paardenzooi-vervoerende auto's
- bokt-sleutelhangers...... (need I say more? Haha! )

Waar hebben we het over?

Oja, duidelijkheid.
Maar dit is - naar ik begrepen heb - voortdurend onderwerp
van gesprek binnen Het Team.

Polderbokt? Haha!

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 17:04

Het is idd misschien wat plotseling en ongemerkt gegaan
Toch zie ik ook wel de voordelen van niet-hippische zaken niet meer op EA totdat er nieuwe mogelijkheden voor zijn in de vorm van een nieuwe versie van bokt. EA zal veel minder belast worden en daardoor overzichtelijker blijven, want feit is en blijft dat ook door de bokkers de afgelopen tijd veel commentaar kwam op het gegeven dat een topic na een dag al een aantal pagina's verder stond. Is ook vervelend, en een bijkomend gevolg was ook nog dat mensen bijna noodgedwongen constant hun eigen topics omhoog schopten.
Dus wat dat betreft denk ik dat het een verbetering is dat het (tijdelijk?) niet toegestaan is om niet-hippische zaken aan te bieden op EA.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 17:47

Cody schreef:
Het is idd misschien wat plotseling en ongemerkt gegaan

Nogal inderdaad.
Citaat:
Toch zie ik ook wel de voordelen van niet-hippische zaken niet meer op EA totdat er nieuwe mogelijkheden voor zijn in de vorm van een nieuwe versie van bokt. EA zal veel minder belast worden en daardoor overzichtelijker blijven, want feit is en blijft dat ook door de bokkers de afgelopen tijd veel commentaar kwam op het gegeven dat een topic na een dag al een aantal pagina's verder stond.

Ja hoor, dat denk ik ook wel.
Het is alleen even vervelend voor die bokkers die iets anders graag kwijt willen.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 18:36

stef schreef:
Laatst was er een vraag over wanneer we sticky's lezen....



als ik een stickey had aangemaakt op e.a was het toch door bijna niemand gelezen stef. dat weet je zelf net zo goed als ik. ja jullie lezen als het in je voordeel is, maar als het om wijzigingen in het nadeel van de users is lappen de users het aan dr laars. kom zeg, ik heb niet voor niets dat topic geopend over de stickey's. daaruit blijkt dat bijna iedereen het wel weet maar het gewoon aan zijn laars lapt.
feit is wel dat ik het had moeten melden maar als ik het dan meld op e.a dan word er net geen aandacht aan besteed. vergeefse moeite dus

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 23:14

niet alles over 1 kam scheren Lon. Als ik ze zie, lees ik ze. Ja, ik zie ze ook weleens over het hoofd, maar toen ik bepaalde topics op de MH zag staan ben ik op zoek gegaan naar een sticky, die ik niet kon vinden....
Vind het erg tegenstrijdig.
Op het moment dat er nieuwe regels komen, moeten die aangekondigd worden, dan staat het mod team ook veilig met dat is daar en daar (sticky dus, niet ergens vaag in een topic verstopt) gemeld.
Dat mensen het dan niet lezen, dat is dan hun probleem.
Hoe kan je nu verwachten dat mensen weten dat er geen niet hippische zaken meer geplaatst mogen worden?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 23:15

Cody schreef:
Het is idd misschien wat plotseling en ongemerkt gegaan
Toch zie ik ook wel de voordelen van niet-hippische zaken niet meer op EA totdat er nieuwe mogelijkheden voor zijn in de vorm van een nieuwe versie van bokt. EA zal veel minder belast worden en daardoor overzichtelijker blijven, want feit is en blijft dat ook door de bokkers de afgelopen tijd veel commentaar kwam op het gegeven dat een topic na een dag al een aantal pagina's verder stond. Is ook vervelend, en een bijkomend gevolg was ook nog dat mensen bijna noodgedwongen constant hun eigen topics omhoog schopten.
Dus wat dat betreft denk ik dat het een verbetering is dat het (tijdelijk?) niet toegestaan is om niet-hippische zaken aan te bieden op EA.


Daar gaat het me helemáál niet om Cody.
het gaat me erom dat er een nieuwe regel ingevoerd wordt, die nergens te vinden is (ja, ergens vaag in een topic verstopt)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 00:59

Lonneke, waar haal je de "wetenschap" trouwens vandaan dat de sticky's op EA weinig gelezen worden? Je hebt sticky's staan daar die vaker gelezen zijn dan de boktregels zelf. Bovendien denk ik dat een eigen sticky altijd nog duidelijker is dan een post ergens in een topic.
Want nu is dat topic stick, maar je moet nog steeds zoeken naar de eigenlijke mededeling.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers