heb zaterdag een auto ongeluk gehad

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

heb zaterdag een auto ongeluk gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 20:26

hallo,

ik heb gisteren samen met mijn vriend een ongeluk gehad... zijn hele auto is total loss...
we reden gisteren om half elf naar Sya toe en Mark (mijn vriend) reed lekker rustig we zaten samen naar enemies 4 life te luisteren (een hardcore nummer van DJ paul ft. DJ promo & MC Ruffian) we reden een weg die we al zo vaak hadden gereden ik heb er zelfs nog op stal gestaan met Sya.
toen kwamen we de bocht door en na die bocht was opeens alles anders dan normaal. Zijn achterwielen gleden weg hij had helemaal geen grip meer. Mark ging tegen sturen en we gingen opeens de anderekant op richting een stel bomen, snel stuurde mark de anderekant weer op en toen kreeg zijn auto weer grip op de weg alleen we reden nu recht op een sloot af. En BOEM we stonden in 1 klap stil. Mark zag rook uit de moterkap komen en was aan het schelden. Ik ben als de dood voor water en we lagen schuin met mijn kant in het water ik zag het min of meer omhoog komen toen flipte ik helemaal was nog net niet gaan gillen. mark duwde zijn deur omhoog open, dat ging heel zwaar. hij was er heel snel uit en trok mij eruit.
Er stond ook al iemand die het had zien gebeuren naast de auto en hielp ons. Het eerste wat we deden was elkaar omhelsen dat we er allebij nog waren. Ondertussen werd 112 gebeld door de mensen die het gezien hadden. Ik belde mark zijn ouders en terwijl ik zijn vaders stem hoorde begon ik te huilen ik heb het met moeite kunnen vertellen en ze kwamen er zo snel mogenlijk aan.
Daarna ging ik goed kijken naar de auto hij lag helemaal op zijn zij in een smalle sloot hij lag met zijn voor bumper tegen het beton aan en de achterbumper was door de klap losgekomen en lag voor de auto hij is er dus overheen gevlogen. Ondertussen waren er al veel mensen van de buurt komen kijken maar omdat ik daar op stal gestaan heb kende ik al die mensen. De een kwam aan lopen en zei gelijk: "ohw die heeft te hard gereden" wat dus helemaal niet waar is! zijn auto had al niet zo'n goede wegligging en glee wel vaker een beetje weg.
Terwijl we de sloot in waren gereden hadden we een televisie kast mee genomen en sommige mensen zaten daar alleen maar over te zeuren en vroegen niet eens even hoe het met ons ging. Toen kwamen Mark zijn ouders eraan. Zijn moeder zag de auto liggen en sprong min of meer al uit de auto voordat ze stil stonden en riep Mark heel erg hard, maar gelukkig had hij niks! Ik kreeg het toen ook wel heel erg moeilijk en was erg overstuur. Gelukkig kwamen mijn ouders ook snel en toen was ik echt over mijn toeren. ]
Na 20min kwam de politie pas. Ik kon nouwelijks nog staan van de schrik en ben even naar binnen gegaan bij die mensen waar ik op stal had gestaan. Daar heb ik een glas water opgedronken en ben weer naar buiten gegaan. Ik kreeg behoorlijk last van mijn borstkas door de gordel, en werd erg misselijk en had hoofdpijn. Ben toen met mijn ouders naar het ziekenhuis gegaan. Omdat ik onderweg was naar Sya kon ik daar niet meer heen en heb mijn zus en goede vrienden van mij gebeld. Die vrienden waren gelijk naar Mark toe gereden en hebben hem even getroost, zijn auto werd ondertussen uit de sloot gehaald.
In het ziekenhuis hoefde ik niet lang te wachten en ik heb gelukkig alleen maar genkeusde ribben en borstbeen. Terwijl ik daar was heeft de politie met Mark gepraat en die zeiden: "je hebt niet te hard gereden als je harder had gereden had je hier niet meer gezeten". We zijn dus op een betonnen muur tot stilstand gekomen en naast mijn kant zat nog 5 tot 10cm over of we hadden ook daar tegen die muur aangezeten. Als dat was gebeurd dat hadden ze mij los moeten zagen. We hebben echt zo'n geluk gehad! dat we verder niks hebben.
Ondertussen was het al weer 12uur en zijn we naar de berging gereden waar zijn auto stond om zijn spullen eruit te halen. Daar schrok ik echt die auto zag er niet uit! bij mijn deur zat een deuk en op het dak kon je zien dat hij daar het beton had geraakt dat was helemaal kapot geschuurd en tja de neus was aan mijn kant ook helemaal ingedeukt. De auto is dus total loss en gaat naar de sloop...
er zijn foto's gemaakt en ik zal ze zo snel mogenlijk hier op bokt zetten.

ik stop nu maar het is best een lang verhaal geworden. Maar nogmaals Mark had niet te hard gereden het was gewoon echt glad en we mogen blij zijn dat we er zo van af gekomen zijn en dat we zo verstandig zijn om altijd onze gordels te dragen als we die niet omhadden gehad dat had ik nu echt niet achter computer kunnen zitten.


Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:38

Gos meid, wat een verhaal!
Gelukkig is het 'maar' bij een paar gekneusde ribben en borstbeen gebleven.

Denk je wel even aan iets als slachtoffer hulp?
Al denk je nu misschien dat niet nodig te hebben, het is wel verstandig even te gaan praten.

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:41

Tjemig meis wat vreselijk!!! Maar waren je banden wel in orde? Als hij gaat glijden is het vaak dat het profiel niet goed meer was.
Maar goed dat is achteraf gepraat. Ik ben blij dat jullie allebij niets mankeren!!!!

En die auto is vervangbaar hoor! Jullie leven niet! En laat andere mensen maar lekker banketstaaf, die zijn gewoon sensatiebelust. Bah ik walg van dat soort mensen.

Ik kan begrijpen dat je je een ongeluk geschorkken bent!
Ga lekker uitrusten en genieten van het feit dat je mekaar nog hebt!!! Ach gut

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:43

jeetje meid. sterkte

Skye
Berichten: 23
Geregistreerd: 07-12-03
Woonplaats: Sperziebonenstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:54

Jemig, poeh, dat moet schrikken zijn geweest!!
Hele vele sterkte ook van mij, en gecondoleerd met het vrelies van je auto.

Time to action, reaction

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:59

Veel sterkte!! Da's echt wel even schrikken! Erover praten he, dat helpt!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:05

Een ongeluk zit in zo'n klein hoekje! Wat zal jij geschrokken zijn zeg! Een auto is maar blik, een mens is belangrijker.
Je zult morgen wel spierpijn hebben... Ga maar lekker heet in bad of onder de douche, dat helpt.

Nulla tenaci invia est via

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:15

heej Thirz, je had het me vanmiddag al een beetje verteld!! Maar nu heb ik het helemaal gelezen en nu weet ik toch wat meer van wat er allemaal is gebeurd!! De foto's heb ik al gezien maar die auto zit gewoon echt helemaal in de prak!! Nou meissie heel veel beterschap..... Ach gut

Live,LOve,'ndLaugh

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:35

Jeetje wat een verhaal.
Als ik jou was zou ik er veel over praten anders krijg je er later last van.
Heel veel sterkte. Ach gut:

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:45

Dat is schrikken zeg, het is hier wel heel letterlijk een geluk-bij-een-ongeluk dat jullie verder niks ernstigs hebben Scheve mond !
Sterkte, ook voor je vriend natuurlijk Ach gut !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:54

zo dat was wel schrikken.wat een verhaal.
heel veel sterkte!!

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:55

jeetje, dan schrik je je echt rot! moet er niet aan denken, vind opgesloten zitten onder water echt doodeng!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:58

Jeetje ik zit hier gewoon met kippevel op mijn lijf je verhaal te lezen. Wat moeten jullie ontzettend geschrokken zijn.
Gelukkig zijn jullie er allebei goed vanaf gekomen.

XANTHA


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:00

Jeetje wat moet je je rot geschrokken zijn... Heel veel sterkte!!!

keep calm, I'm engaged!!! <3

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:06

Wat een verhaal, goed dat jullie er nog zo vanaf zijn gekomen
veel sterkte!!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:44

Ik hoorde het zaterdag van Merilyn, ik ben me helemaal rot geschrokken! Ik ben zo blij dat het allemaal meevalt en dat jullie er niets aan over hebben gehouden, het had veel beroerder af kunnen lopen.

Dikke knuf Ach gut

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 23:09

Jeetje Thirz dat is echt niet leuk!!
Maar je leeft nog en dat is het belangrijkste gelukkig heb je ook niks ernstigs.

Dikke knuffel van mij en josiane!

Als ik nu binnenkort weer eens kom en ik ga op BounceBabe draven kan je dan wel weer lachen of zou het dan nog pijn doen Cool

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Lizz

Berichten: 8891
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 01:22

Jeetje zeg! Dat is even schrikken!!! wij hebben afgelopen wintersport ook een glijer gemaakt op een berg (een spin met de auto) en zat helemaal te shaken. Wij stonden gelukkig nog wel op de weg!
Zou niet weten hoe geshaked ik zou zijn in deze situatie!! Sterkte

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 09:40

gelukkig zijn jullie er goed en wel uitgekomen en dat is het belangrijkste, de rest is gewoon flink balen Boos!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 12:10

jeetje wat een verhaal, leuke reacties van omstanders trouwens
heel veel sterkte metje kneusingen en sterkte met het vertrouwen in auto's terug vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 12:20

Jee, wat een verhaal zeg, gelukkig dat je er nog zo goed vanaf gekomen bent Scheve mond Pff, sterkte joh.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 12:44

iedereen bedankt voor jullie lieve reacties!

de schrik zit er nog goed in bij mij:
ik moest zaterdag avond met mijn ouders naar hellevoetsluis om sinterklaas te vieren. en iedere scherpe bocht kreeg ik nauwelijks lucht en een soort van hartkloppingen. Ik vind eht echt eng heb iedere keer weer het gevoel dat die auto weer weg glijd. Telkens als ik mijn ogen dicht doe dan is het weer donker net zo donker als toen die auto in het water lag en heb dan telkens het benauwde gevoel dar die auto steeds verder weg kan zakken in het water.
Zondag ben ik weer samen met Mark in de auto gestapt er we zijn dus weer over die weg heen gereden van het ongeluk. Nu reed er iemand voor ons die max 50km reed en dit vonden we allebei absoluut niet erg terwijl we hier normaal behoorlijk aan ergerde.

ik wou nog even zeggen dat het profiel van mark zijn banden gewoon goed waren mijn broer rijd op sliks (zijn nieuwe banden zijn besteld) en heeft nog meer grip dan dat Mark had.

nogmaasl iedereen bedankt voor jullie lieve reacties!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 17:46

maaruh Tirza, wil niet bijdehand doen maar is 50 niet een soort van maximale snelheid binnen de bebouwde kom??? En als je je daaraan ergert rijd je dan zelf niet een beetje te hard?

Ja ik weet het niet hoor

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 23:27

het is ook niet in de bebouwde kom geweest het was een boerenlandweg voor bij de 60 grens

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 10:07

Jeetje, lees het nu pas... Wat een verhaal zeg, kan me voorstellen dat de schrik er behoorlijk in zit.
Maar gelukkig hebben jullie verder niets ernstigs, en heeft de auto de klap voor jullie opgevangen.
Het zal in het begin idd behoorlijk eng zijn om weer in de auto te zitten, maar is wel belangrijk om gelijk weer te doen. Anders durf je straks nooit meer te rijden.

Heel veel sterkte Ach gut

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense, Jolynne, Lalidan, luuntje, Maren, YandexBot en 201 bezoekers