zilveren ui 11,12,13 december

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

zilveren ui 11,12,13 december

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 22:54

ik ga 13 december meedoen aan de Zilveren Ui, heb er echt super zin in.
ik doe mee in het Z(E) en er doen er maar liefst 22 mee in het Z Haha! haha dat ben ik dus niet gewent... er zijn maar 4 Z springers in NH die actief zijn in de wedstrijdsport(heb ik het over pony's) waarvan ikd us 1 ben! Cool

dus ik ben benieuwd!!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 08:50

Jaa, ik doe mee zoals je al weet Knipoog Haha!
Vlede jaar dee ik ook mee (op de 1e hindernis uitgebelt Bloos) dus ben benieuwd hoe het nu gaat, haha Tong uitsteken Ik vond het vlede jaar echt een hele leuke springwedstrijd. Je zag echt dat ze hun best erop hadden gedaan OK dan! Ik spring trouwens op vrijdag, in de L cat. D. En ja, het is echt een hele drukke wedstrijd. In de L doen er echt zoveel mee! Bloos! Een echte uitdaging Knipoog Cool

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 09:02

in de L deden er iet van 89 mee! en in de B 77
en dan de M iets van 42
en de Z 22
en de ZZ iets van 8/10 ofzo
nou succes alvast!!!!! ik moet trouwens al vroeg heen want een clubgenootje van mij start in het M en dat begint al om 8.15

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 13:12

kon je er toch nog bij Verward

Supergaaf Tab Jammer dat ik moet werken anders had je een supporter gehad *LOL*

Alvast succes!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 18:41

Misschien dat ik even iets heel doms zeg Clown, maar waar is dat? In Kampen? Misschien dat ik ook nog wel even kom kijken! Vorig jaar wilde ik mee doen, maar toen kon mijn moeder mij op het laatste moment niet meer brengen Boos!

(L)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 20:20

haha goede vragen, bij ponyclub toitoi ofzo?!?! ik woon ook maar in het kopje van Noord-Holland haha

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 21:17

Haha jaa in Kampen bij PC Toi Toi zoals reddytopbias het al zegt Knipoog Tis een springconcours van 3 dagen lang. Best wel groot dus

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 21:42

New-Forest schreef:
Haha jaa in Kampen bij PC Toi Toi zoals reddytopbias het al zegt Knipoog Tis een springconcours van 3 dagen lang. Best wel groot dus


ja en de paarden ook nog 3 dagen! dus eigenlijk 6! Haha!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 15:52

Ik doe ook mee. Vorig jaar heb ik finale gereden en dat is daar ZOOOOOo vet!!!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 17:13

Stefanie schreef:
Ik doe ook mee. Vorig jaar heb ik finale gereden en dat is daar ZOOOOOo vet!!!

wat spring je dan? in je profiel staat M, maar op de startlijst L?!?!
dan moet jij ons maar even vertellen hoe het daar is.....
weet je toevallig ook hoe de stallingen daar zijn? wij hebben namelijk 2 boxen gehuurd voor zaterdag

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

suzie666
Berichten: 18
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 11:32

halloooooo

ik ben lid op de manege waar de zilveren ui wordt gehouden.
wij met zijn allen hebben er heeeeel veel zin in.
hebben ook een nieuwe bodem en nieuwe hindernissen.
wordt vet gezellig.
de bak hebben we versiert echt vet cool.
wij hebben ook een heeeeeeeeele grote tent staan voor de ingang. en daar komen nog allemaal stallen te staan.
zelf doe ik niet mee. ik doe alleen maar aan dressuur.
en stefanie ik heb wel eens tegen jou moeten rijden. ook in hierden. met die schimmel.

dussss ik zie jullie op de zilveren ui

groetjes suzanne

paardrijden is net als bloed: je kan niet zonder


Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:55

hey wat LEUK Cool
ja dat klopt ik ben M inderdaad, maar ik heb een paar wedstrijden niet zo lekker gesprongen, brief geschreve naar de KNHS enz.. en daar is dus uitgekomen dat ik terug ben gezet naar de L+15 ik heb gister voor het eerst weer L gespronge en het ging weer goed. dus kampen word weer me 2e wedstrijd L. Ik ga een paar wedstrijden L totdat me pony en ik weer vertrouwen hebben en dan ga ik weer M.

Ik ben blij dat ze een nieuwe bodem hebben, want de bodem was egt HEEEEL erg slecht !!!!

verder vind ik de wedstrijd echt TOPPIE !!! kan niet beter. Goed parcours, mooie hindernissen een een SUPER sfeer!!! OK dan! TOPPIE


Suzanne, wanneer heb jij mij gezien dan???

tot vrijdag/zaterdag allemaal SUCCES

suzie666
Berichten: 18
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 08:38

hoi.

ik moest in hierden bij jullie dressuren en toen ik moest was jij aan het uitstappen.

paardrijden is net als bloed: je kan niet zonder

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:54

suzie666 schreef:
hoi.

ik moest in hierden bij jullie dressuren en toen ik moest was jij aan het uitstappen.



oke, hoe herkende jij mij dan?? De volgende keer moet je ff Hoi zeggen, dan ken ik jou ook

suzie66
Berichten: 97
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:12

nou ik kende jou nog van ijselmuiden. jij moeest met de marle als laatste starten en toen werd je ook nog 1ste. maar jij rijd ook echt fantastisch moet ik zeggen. en je moeder de toch in hierden het secretariaat? en toen zij ze stefanie nog wat snapje. ik zal wel even wat zeggen. en als we verder in gesprek komen laat ik de stallen enzenz wel even zien oke? hoelaat moet je dan??

zie jullie op de zilveren ui
groetjes suzanne.

ps stefanie bij jullie in hierden kon ik maar 3 minuten inrijden. en mijn pony heeft 1 uur nodig dus dat ging niet lekker.

paardrijden is net als bloed: je kan niet zonder

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 21:00

hej, ja me moeder doet het secretariaat in hierden. Ik moet vrijdag 5uur is het parcours lopen en dan moeten eerst de a/b/c pony's en dan ben ik als 5e van de L cat. D.

Kom je kijken??? ik heb er veel zin in.
tot vrijdag/zaterdag


jmmr dat je in hierden maar 3min had, het liep ook heeel erg in, omdat de jury eerder naar huis wilde. Dus die drukte maar door.......

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 23:28

nou succes alvast, ik ben er zaterdag(ik rui in het kobalt blauw, kan niet missen(in het Z ) maar er rijd er nog een van mij club(in het M)

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:13

oke, ik rijdt in een zwart jasje met geruite blouse, op een bruine pony....

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 08:46

daar zijn er vast niet zo veel van stefanie Knipoog

Succes Tab (jes was gisteren nog bij ons op springles )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 21:32

gomir schreef:
daar zijn er vast niet zo veel van stefanie Knipoog

Succes Tab (jes was gisteren nog bij ons op springles )


wahahha oke iets duidelijker Knipoog

zwart jasje met zilvere bies.
geruit blousje en misschien in de ring een bodyprotector.
een pikeurcap

bruine pony met zwarte manen en staart en wit achtervoetje
een wit dekje met logo.
zwart hoofdstel en zadel en martingaal....

zo iets duidelijker Haha! ??

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 19:21

nou echt duidelijk!!!1 maar ik zie jou toch niet! of je moet finale rijde zaterdag! mij herken je meteen, eh ik bedoel me pony(btje raar geschoren!!!!)

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 07:54

AMY en ik mogen allebei FINALE rijden!!!!!!!!!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 08:15

Jhaaaa Party!!
In het klassiek parcours was ik foutloos en in de barrage ook.. Ik stond toen de hele tijd op nummer 2 maar ent bij de laatste 4 dacht ik dat er iemand beter was dan mij. Derde plaats Cool En je kreeg echt een joekel van een beker, haha.. Had echt moeite met vast houden in de ere ronde Tong uitsteken
En met het progressief parcours was ik eerste geworden OK dan! Haha! Echt een verbetering dan vlede jaar (3 weigeringen op hindernis 1 Bloos! Bloos Schijnheilig ). Maar na vanavond krijgen jullie wel een uitgebreid verslag.. Tong uitsteken

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 20:12

he aso hoor!!!!! dus ik heb jullie waarschijnlijk net misgelopen! mijn dagje was niet al te best, al hoewel ik niet mag klagen. het Z stond behoorlik aan de maat en fouten waren duidelijk Mijn fouten!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 22:13

ENNN STEEF??
Hoe hebben jullie gesprongen?? *LOL*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: PLK, Typhoon en 8 bezoekers