Het jaar 2003

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Het jaar 2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 17:56

2003 is al weer bijna voorbij. Tijd voor een terugblik Lachen .

Ik kwam dit topic tegen: [AM] Het Boktjaar 2003: een vooruitblik

Daarin heb ik gepost:

Apple schreef:
Mijn plannen voor volgend jaar (laat ik het voor het gemak eens bij alleen paardenplannen houden).

- paard kopen
- startkaart aanvragen
- veel strandritten rijden
- meedoen aan de endurance Katwijk: of op mn eigen paard of als groom van mn eigen paard Lachen


Allemaal heel haalbare doelen en dat blijkt Haha!.

Het paard is op 21 februari 2003 gekomen. De startkaart was snel aangevraagd en we hebben inmiddels 2 winstpunten in de B. Met de strandritten is het ook helemaal goed gekomen *LOL*.
En tenslotte: paard en vriend hebben samen meegedaan met de Endurance Katwijk in de kennismakingsklasse. En jawel: met goed gevolg afgelegd OK dan! .

Mijn plannen voor 2003 zijn dus goed geslaagd Lachen.

Hoe staat het met jullie plannen? Gelukt? Doelen moeten bijstellen? Is het allemaal heel anders verlopen dan je dacht of juist niet?

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 18:00

Ik had eigenlijk niet echt plannen Scheve mond Dus gelukt al helemaal niet *LOL*

Fijn dat jouw plannen wel helemaal verliepen zo als je wilde Lachen

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 18:13

Ja mijn plan was om eind dit jaar wedstrijden te gaan rijden (western) maar er kwam iets tussen: Ik heb mijn merrie laten dekken, joepie! Ze is nu 6 maanden OK dan!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 18:17

Sizzy schreef:
Ik ben van plan om te gaan slagen voor mijn havo volgend jaar.
Daarna begin ik aan een HBO-opleiding in Delft, Food & Business.
Daar heb ik heel veel zin in. Ik ga op mezelf wonen en dat gaat natuurlijk ook heel spannend worden Haha!

Verder ook wat minder leuk nieuws Verdrietig Mijn Haflingertje, Maartje staat te koop. Ik heb zo weinig tijd voor haar en straks als ik ga studeren helemaal.
Ze is nu nog jong en is een geweldig beest. Ik heb er heel lang ovet moeten nadenken, maar het is eerlijker voor Maartje als ik haar een ander baasje gun...Ik heb het er hartstikke moeilijk mee, maar ik zal blij zijn als ze straks een lief baasje heeft wat lekker met haar de bossen gaat afstruinen Lachen


Mijn doelen zijn ook gehaald Lachen
Ben geslaagd voor de havo en zit nu met veel plezier op hbo food & business Slim

Heb een hele goede baas voor mijn lieve Staartie gevonden en woon sinds augustus op mezelf in een heel leuk huisje Lachen

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 18:34

Apple schreef:
En tenslotte: paard en vriend hebben samen meegedaan met de Endurance Katwijk in de kennismakingsklasse. En jawel: met goed gevolg afgelegd OK dan! .

Waar woon je dan ergens als je dat hebt gedaan in Katwijk? Lachen Ik woon namelijk naast Katwijk...

Mijn plannen?
Volgens mij had ik helemaal geen voornemens enzo.. Knipoog
Maar ik zal dit jaar beter opletten met mijn plannen Haha!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 18:45

Had ook geen echte voornemens, ja ik wou een paardje vinden waar ik wedstrijden mee kon starten, maar is niet gelukt.... Voor volgend jaar heb ik wel een goed voornemen, slagen voor mn examen!

Silvia_
Berichten: 156
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Aalten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:10

Apple schreef:
Hoe staat het met jullie plannen? Gelukt?

Ja!!! mijn voornemen voor 2003 was om om de l1 uit te komen en misschien nog een winstpunt in de l2,
En dat is ...gelukt! Haha! Heb in heb in 2 wedstrijden de resterende 4 winstpunten gehaald en overgegaan naar de l2, waar ik nu ook alweer uit ben Bloos ( het gaat wel hard),en nu, waar ik heel trots op ben,een winstpunt in de m1 heb! Missie Geslaagd!

Leo

Berichten: 50127
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:53

Had niet echt voornemens... behalve overgaan van het jaar, wat dus niet gelukt is Schijnheilig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:02

Ik heb toen gepost:
Cody schreef:
2003:
M'n rijbewijs halen
M'n afsluitende stage, als het goed is ben ik in januari 2004 klaar met mijn studie. Bloed, zweet en tranen *LOL* Maar het einde lijkt toch echt in zicht te komen.
M'n eerste endurancewedstrijd en als de manege vlakbij Tinka afgebouwd wordt misschien ook wat dressuurwedstrijdjes.
Misschien naar Canada met mijn vader Pling

Mijn rijbewijs heb ik inderdaad binnen. Mijn studie gaat wat minder goed, maar dat is dan weer een doel voor volgend jaar Knipoog
Helaas is Tinka ook uit beeld verdwenen, dus endurance heb ik niet gereden, en die manege is ook nog niet klaar, dus dressuurwedstrijden zaten er ook niet in.
Mijn vader heeft een hartinfarct gehad, dus gereisd hebben we ook niet meer. Wie weet komend jaar samen de Tour de France live bekijken in Frankrijk Lachen

Dus zo zie je maar, je kunt plannen maken wat je wilt, maar je weet nooit hoe het gaat lopen Lachen

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:04

Dit was mijn stukje van vorig jaar

Citaat:
Aankomend jaar zal ik in de L1 starten (aangezien ik de B door vlieg) en hopelijk als we goed ons best doen aan het einde van 2003 in de L2
Ik wil les gaan volgen bij de rijvereniging.

enneuh........oh ja in januari begin ik weer met een nieuwe baan bij dezelfde werkgever.

Tja.........en verder............ik zie wel wat het jaar me brengt!
Ik hoop voor jullie allemaal veel geluk en veel liefde!!


Ik heb inmiddels al L1 wedstrijd gestart Clown ben dus niet echt fanatiek geweest afgelopen jaar Haha! Ik ben geen les gaan volgen bij de rijvereniging maar ik heb gewoon les thuis (wat stukken beter is)

haha, ik heb een paar weken bij dezelfde werkgever gewerkt maar ik ben ook voor mezelf begonnen en dat gaat super OK dan!
Ik vond afgelopen jaar een super jaar!!

Ben zeer benieuwd wat 2004 ons gaat brengen

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:04

Ethelate schreef:
voor school: veel (hoog) afsluiten en goed overgaan
voor Tos: doorgaan waar we mee bezig zijn, misschien wat meer endurance gericht... en meer gaan springen.
verder prive gaat het zo allemaal goed....
heb niet echt streef dingen ...


Dat eerste is redelijk gelukt! Sta tot nu toe alles voldoende op mijn examenlijst Lachen

punt twee is totaal anders gelopen, helaas...

Mijn doel is nu een leuk paard te vinden waar ik lekker dressuurmatig mee kan rijden en veel plezier mee kan hebben.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:11

Ik heb het in dit topic dit ingevuld maar ik weet zeker dat ik het ergens anders wel had neergezet.

Plannen had ik zeker.

Helaas heb ik een heel slecht jaar gehad en maar 2,5 maand echt kunnen genieten. januarie , feb en dan nu de laatste 2 weken van december.

De rest van het jaar zo'n beetje op bed doorgebracht met een hernia.

Een inhoudloos jaar met een hele hoop pijn, verdriet en onzekerheid.

Dus zijn mijn plannen nog niet gewijzigd:

*Reis naar Australie
*Nu echt eens van de paarden gaan genieten, 2002 was een hopeloos paardenjaar.
*Andere baan
*Huis.

Ik hoop dat ik na 2 jaar pech nu eindelijk eens een goed jaar mag krijgen.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:25

Ik heb eigenlijk nooit echt voornemens, behalve dat ik er het beste van ga maken Lachen. Ik maak elke dag voornemens(of juist niet) dat gebeurt niet speciaal op 1 januari.

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:28

Heb zeker dingen waarvan die zijn gelukt

Slagen is me gelukt!
Maar zonder veel pijn dit jaar doorkomen niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:36

2003 was een rampjaar voor mij en mijn vriend. Echt alleen maar tegenslagen, niets positiefs. Hij werdt ontslagen wegens reorganisatie, op school ging het slecht met mij, heel veel financiele problemen, mijn schoonfamilie is uit mekaar gevallen, en nog meer nare dingen waar ik jullie niet mee zal lastig vallen....

Nu lijkt het zonnetje voor ons weer te schijnen sinds deze week. Mijn mannetje heeft een goede nieuwe baan, school gaat goed, financiele situatie kan niet beter (nou ja bij wijze van dan he Haha! )
Kortom ik ben helemaal klaar voor het nieuwe jaar. En we laten 2003 lekker achter ons. Daar kijken we niet meer naar terug.

En mijn goede voornemen? Afvallen net als ieder jaar Schijnheilig

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:47

Mijn enigste plannen zijn:

*Mijn examenjaar halen, als dat lukt Scheve mond
*Nog beter dansen (hier zit een heel verhaal achter maar die zal ik jullie besparen Tong uitsteken)

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:51

Jaar 2003 was voor mij een superjaar!
Ik kreeg mijn eigen paardje, geslaagd voor de HAVO, "nieuw" werk, 18 jaar geworden (autorijden!!), uhm..... alles ging super gewoon....
Hopelijk wordt 2004 ook een superjaar, dan hoor je mij niet klagen!

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:58

Jaar 2003 is voor mij ook geslaagt!!
Had niet echt plannen, maar het was wel een super seizoen met de pony's met keuringen, veulens en nieuwe dekkingen.
Alleen heb ik helaas veel gemist vanwege vakantie met mijn ouders :S:S
In 2004 ga ik dus niet me op vakantie en hoop ik op een nog beter seizoenmet de Welshjes Haha!:D

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:19

Het jaar 2003 is voor mij een jaar geweest waarin ik veel heb geleerd, en waar na ik tevens ook weer uit kijk naar 2004 Lachen
Ik heb nog niet echt voornemens, maar toch wil ik even jullie even zeggen:
Alles goeds en gezondheid voor iedereen in 2004! Fijne dagen allemaal Lachen

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 23:18

In principe heb ik hetzelfde als Charlotte, ik ben persoonlijk gegroeit.
Ik heb ontzettend veel fijne mensen leren kennen, en ik ben voor het eerst in het buitenland geweest.
Ik heb heb dit jaar voor het eerst 2 hengstenkeurings meegemaakt, terwijl ik daarvoor nog nooit op een hengsten keuring was geweest.

Ik hoop dat het jaar 2004 een goed leerjaar voor mij zal worden, met dat ik nog vaker naar Duitsland zal gaan.
En dat ik op vakantie naar Ierland zal gaan.

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 23:32

Horseless schreef:
Ik ga proberen mijn rijbewijs (in 1 x) te halen.
Een bijrij/verzorgpaard vinden.
Iets meer aan school doen, propedeuse halen.
Een andere baan zoeken.


Rijbewijs heb ik in 3x gehaald
Bijrijpaard heb ik gehad, maar dat werkte voor mij niet
Doe nu wel meer aan school, maar P heb ik nog niet, laat ik staan voor 2004
Andere baan heb ik nog niet, ga ik ook niet meer zoeken, huidige baan bevalt best

Rocamor

Berichten: 10865
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 00:03

Chips, is 2003 al bijna weer voorbij? Tjeetje waar blijft de tijd Lachen

Ik ben ergens niet zo content met 2003 en soms ook weer wel.

Stiekem zat ik toch een beetje te denken aan een trouwfeest voor 2004 (mei 2004 zouden we 12,5 jaar bij elkaar zijn). Heb echter onze relatie beeindigd in juni 2003.

Ik had gehoopt wat meer wedstrijden met mijn knollie te rijden. In plaats daarvan heb ik (na het verbreken van mijn relatie) een huisje gekocht waar nog meer aan moest gebeuren dan in eerste instantie leek. Dus nog minder tijd voor het paard dan ik kon vermoeden.

Wat momenteel wel positief is. Ik ben al een heel eind met de "verbouwing" dankzij lieve vrienden en collega's. Dus het eind is in zicht en mijn paard zijn vakantie zal er eerdaags wel eens op kunnen zitten.

ten tweede, de stress die ik toch al heeeeeeeel lang in mijn relatie had, ben ik inmiddels kwijt (nu nog de stress kwijt zien te raken over de twijfels of ik mijn paardje kan houden).

Tja, wat moet het voor 2004 worden. Zien dat ik het allemaal in mijn eentje ga redden. Veel plezier met mijn paard. Minder stress op mijn werk. Lading kilootjes afvallen.

Tja, goede voornemens ze blijven leuk.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 00:06

Nou, ik kan me het begin van dit jaar niet eens meer herinneren, er is zoveel gebeurd in de tussentijd.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 01:03

Mijn plannen waren om er een goed en gezellig jaar van te maken maar dat is aardig gelukt tot de datum 4 december. op de ze dag hoorde ik dat mijn vader was overleden!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 04:15

Pff.. van mijn plannen is helemaal niks terecht gekomen.
Voor 2004:
Met Treasure op concours starten en zeker L1 zijn einde 2004. Mijn certificaat halen waardoor mijn leerplicht vervalt. Op een stal gaan werken tot ik de ORUN opleiding kan volgen. Zoveel mogelijk geld wegleggen. De moed bij elkaar rapen om langs mijn opa te gaan.