de shets, onder andere springen en moeder en zoon

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

de shets, onder andere springen en moeder en zoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 22:01

We hebben weer ffies wat fotos gemaakt vanmiddag van de shetters vamiddag Lachen

Eerst Bento, hij is het veulen van QUincy die je zometeen ziet, hij is nu 6 maanden oud....tis echt een schat!! en hijs al net zo groot als zijn opa Bloos

Afbeelding

Hier moeder en zijn Lachen (voor de duidelijkheid, Quincy is 1 meter hoog)

Afbeelding

(met me zusje)

Afbeelding

en Bento met zijn knotjes Tong uitsteken

Afbeelding

Dit is echt een super mooie fotos van QUin OK dan! *LOL* Pling

Afbeelding

dees is ook wel cool Tong uitsteken ze sprong veel te vroeg

Afbeelding

me zusje nog steeds op quin, ze is veels te groot, das duidelijk maar als je naar dr lange dunne benen kijkt is het hopelijk duidelijk dat ze het makkelijk houd *LOL*

Afbeelding

dit is echt een mega rare foto... als je goed kijkt zie je dat het been van mijn zusje bijna boven Quin is Verward alsof ze eraf vliegt Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

nog ffies los springen en wat hoger, jaja die dikke buik komt er wel over heen Haha!

Afbeelding

dit is echt een coole foto, net of het een mini shet is met dunne buik en het lijkt wel alsof ze geen voorbenen heeft Tong uitsteken

Afbeelding

dit was t weer, we weten dat quincy te dik is maar ze rijd bijna elke dag , is ontwormt enz maar ze blijft dik... ook heb ze een hele slechte en dunne vacht.. Scheve mond maar ze loopt nog wel vrolijk gelukkig Lachen

Kus anne


Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 22:03

Leuke shetjes.
Maar sorry dat ik het zeg, vind het gewoon niet uitzien als zo'n lang iemand nog op een shet rijd (ook al kan de shet het best dragen)

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 22:37

Leuke shetten inderdaad!! Die springfoto's zijn echt super grappig!!

Live,LOve,'ndLaugh

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 22:41

hihih leuk zeg! mooie fotos!

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 22:47

Tanneke, ik ben het op zich wel met je eens hoor dat het er niet uitziet, maar als ze allebei lol hebben is er toch niks erg aan Lachen

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 22:49

annuh schreef:
Tanneke, ik ben het op zich wel met je eens hoor dat het er niet uitziet, maar als ze allebei lol hebben is er toch niks erg aan Lachen


Ik vind het alleen niet uitzien. Ze zullen er best beiden plezier in hebben.

_Angelique_

Berichten: 2361
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:04

Wat lief die foto's.
Ze kan wel goed springen Lachen

Daily (Trento B x Osmium)
Kennedy (Firestone x Trento B)

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:21

Leuke shetjes! als je zus maar lol hebt kan het nog best!
die leuke shetjes! springt ook goed..

lola_lovster

Berichten: 318
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: glanerbrug ligt bij enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:27

leuke shetten Haha!
maar ben het wel met tanneke eens Scheve mond

*-------*ondertiteling*-------*

sabrinalover

Berichten: 182
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 18:14

hoi, mooie shetties hoor maar echt zooo zielug dat die lange erop rijdt

Le Bon Kievitshof........mijn superpaard
~~*~~de enige man waarbij rughaar sexy is~~*~~

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 18:45

sabrinalover ... ik denk dat "die lange" ook wel een naam heeft.....

maar zolang er niets in de weg zit zal het nog wel gaan hoor

*I am seeing in me now the things you swore you saw yourself*

Titsie
Berichten: 1163
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:01

Lief man! Ik vind je ook een heel mooi hoofdstel hebben!! En het is toch leuk zo rijden! En dat maakt niet uit dat je zo lang bent. Als je er maar lol in hebt toch?!!!

Lienoke
Berichten: 139
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:08

mooie foto's ... ik vind het niet zo erg dat er iemand groot op zit het ziet er misschien niet uit maar een shet kan het gemakkelijk houden! En ze moeten ook afgereden worden en er zijn maar weinig kindjes die ene sterke shet aankunnen! En als je nu plezier hebt dan is het goed *LOL* Haha!

**Laat mij maar dromen**

boeflover

Berichten: 6043
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:11

niet iedereen kan een duur, groot rijpaard betalen, dus die zullen het "moeten doen" met een shetlander, nou en? zolang ze er beiden lol in hebben en de ruiter niet te zwaar word is het best.
wat een gave shetjes! is dat nou een aansnoerneusriem??? wist niet eens dat ze die in zulke kleine maatjes hadden. super mooi hoofdstel(en shet) en ze kan ook super springen! viel je zus er echt niet af op die foto met der benen ongeveer op der rug?? knap!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:59

Tja mooi is anders Knipoog
Is het hoofdstel niet een beetje erg groot? Ik zou er wat gaatjes bij knippen of naar de schoenmaker brengen!
Dat veulentje is wel pittig Tong uitsteken


joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:15

cole fotos leuk hoofdstel

<3

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 20:50

het hoofstel is niet te groot hoor Verward die neusriem hoorde trouwens niet op dat hoofdstel maar vond het wel leuk staan Tong uitsteken tis inderdaad een aansnoerneusriem.. maar misschien lijkt het alsof het bit te laat hangt? maar de bakstukken worden ook opzij getrokken die dikke neusriem.... dus vandaar denk ik dat het wel zo lijkt Lachen

boeflover, ze viel er echt niet af Tong uitsteken onder het springen had ik het ook niet door hoor maar toen we de foto zagen stonden we wel ff raar te kijken Haha!

tjah en verder, ze houd het makkelijk hoor Tong uitsteken we proberen weleens de verzorger van 1 van de andere shets erop te laten rijden maar die is niet streng genoeg... dus dan gaat Quin rollen met kind erop... en bokken dus das ook weer niet zo;n goed idee maar we willen wel steeds vaker kleinere kinderen erop laten rijden aangezien ze pas 9 is, en over een jaar ofzo dan kunnen wij er ook niet echt meer op en tis toch wel handig als er dan nog wel iemand op rijd...

_Lot_
Berichten: 1265
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:58

Altijd dat gedoe over de lengte he... ik rijd zelf ook nog regelmatig op shetjes.. die bokken nog vrolijk alle kanten op enzo dus veel moeite zullen ze niet hebben hoor.. het is gewoon super leuk om op die shetjes te rijden dus wie heeft er nou last van? die shet vaak niet hoor!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 17:04

Ik vind dit dus echt geen gezicht, het zal gerust niet te zwaar zijn. Maar het ziet er niet uit. Een TE lang persoon erop, en een TE groot hoofdstel.

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 18:14

Ik ben eht ermee eens dat et niet uitmaakt of het eruit ziet of niet.. als pony en ruter het goed hebben warom niet.. we gaan toch ook niet lelijke mensen verbieden om te levn of wel?

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:26

Sorane schreef:
Ik vind dit dus echt geen gezicht, het zal gerust niet te zwaar zijn. Maar het ziet er niet uit. Een TE lang persoon erop, en een TE groot hoofdstel.


ze kan dan wel te groot zijn, maar de meeste shetlanders vinden het heeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk om te rijden en te springen! En dat hoofdstel... Wij zijn zelf ook een tijd op zoek geweest naar een goed passend hoofdstel voor een shetje. En zelfs nu moesten er nog heeeeel veel gaatjes bij en zit er ook zo'n dikke neusriem op. (he dat is toevallig volgens mij hebben wij dezelfde als quincy! )

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:40

ach wat maakt het nu uit als haar benen netjes passen bij de buik van het paard??? Sinds wanneer mag je enkel op een paard rijden dat groot en mooi is en zijn er regels van je moet zo groot zijn als je op zo een groot paard wilt rijden? Inderdaad, het ziet er misschien niet zo mooi uit als dat ze op een grote knol ging rijden, maar zij en haar pony hebben plezier, en dat is toch belangrijker. Zolang de shet geen klachten ondervind en het gewicht kan dragen (mind you, het gewicht is belangrijker dan de lengte, ik zie liever iemand van 1.70 van 50 kg op een pony dan iemand van 1.40 die 60 weegt) Knipoog

en om on-topic te blijven, ik vind het wel een mooie shet, die Bento is lief Lovers

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:41

Wat maakt het nou uit dat het geen gezicht is Tong uitsteken
Toch niet alles hoef er perfect uit te zien. Als ze niet te zwaar is, en ze hebben allebei plezier, dan is het toch prima?

Leuke foto's, en leuke shetjes Haha!

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 20:52

horsewisper schreef:
als je zus maar lol hebt kan het nog best!

Verward:?:?

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 21:41

*zucht* okeeee ik ga niets zeggen over de lengtes en de bijbehorende pony's of paarden. Daar word ik een beetje moe van Knipoog

Hele gave foto's, zonder zadel op Zorro springen zie ik niet zitten hoor die bokt je er gelijk af Cool .....Hoofdstellen met aansnoerneusriem maken ze wel in shet maten hoor, Zorro heeft er ook één

Luna *21/06/2018 zadelmak
Donovan *01/07/2009 - ꝉ 23/06/2021(paarden) M2+10 (pony's) L2+11 kringkampioen 2018 klasse B, kringkampioen 2019 Klasse L1, reserve regiokampioen 2019 Klasse L1
Zorro *26/06/1990 - ꝉ 29-12-2014


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 bezoekers