foto's eigen paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-01 18:11

Hoi,

Een aantal hadden woensdag leuke foto's mee van je eigen paard/pony. Natuurlijk was ik ze vergeten. Word ik al seniel Sigaar ?

Daarom bij deze twee foto's van mijn bokkie Lamanda. Ze zijn afgelopen zomer gemaakt, dan heeft ze altijd een mooie lichte vacht. Om de een of andere reden is ze 's winters altijd veel donkerder Verward

[img]../upload/108/lamanda-2-3.jpg[/img]

[img]../upload/108/lamanda-2-2.jpg[/img]

Mirjam.

p.s. deze foto's staan op verzoek ook bij 'in the picture' voor wat andere geïnteresseerden.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 18:13

Ik had ze al gezien bij ITP Lachen
Zie voor mijn reactie aldaar Haha!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 18:30

ooohhhww wat een mooie dikke staart...of lijkt dat zo Verward
Mooi paard iig

Kitty

Berichten: 7696
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 19:39

Ik vind haar echt heel erg mooi! En inderdaad een mooie volle staart. En ze glimt zo!!!

Hmmm... ik denk dat ik maar eens langs moet komen als Robert naar zijn oma gaat (ook in Norg).

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 18:40

Kitty,

Lamanda staat nu in Steenbergen. We hebben haar net verhuisd vanuit Donderen waar ze afgelopen twee jaar heeft gestaan. De laatste tijd was er iets mis met de kudde waarin ze stond. We weten niet welk paard het was, maar de andere paarden (en ook Lamanda) werden regelmatig getrapt. Ze heeft er zelfs blijvende littekens/bulten aan overgehouden Huilen

In Steenbergen staat ze nu op de stal van mijn instructrice, Laura Zwart. Naast een betere verzorging, is het daar ook veel mooier buitenrijden!

De bedoeling is dat ze over 1 tot 2 jaar bij huis komt te staan (de stallen moeten nog gebouwd worden). Maar omdat ze niet alleen kan staan, komt er dan een tweede paard bij (ik hoop een bruinbonte!).

Kitty

Berichten: 7696
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 10:10

Bruinbont is mooi!!! Je ziet ze maar heel weinig. Ik vind bruin (of vos) bont nog mooier dan zwart-bont. Minder Koe -tje...