Pff, wat moet ik nou...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Pff, wat moet ik nou...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 12:03

Ik loop hier al een aantal weekjes mee rond, en wil toch eens vragen wat jullie ervan vinden.
Gaat over Ilkkah

Mijn oudste zus betaald eigenlijk alles voor Ilkkah (stalling, veearts, hoefsmid etc) en doet haar ook wel vaak (doe haar zelf 2 a 3 keer in de week)
Is natuurlijk wel heel errug leuk enzo, maar heb gewoon niet echt het idee dat ik echt bij Ilkkah pas.
Als ik Jessica en Ilkkah bezig zie is het gewoon een perfect koppel.
Ik hou zelf ook heel erg veel van Ilkkah, maar we passen gewoon niet bij elkaar.
Heb gehoopt dat dit gevoel na een tijdje wel over zou gaan, maar word alleen maar sterker.

Dit gevoel heb ik bij Iris (mijn vezorgfjord) niet.
Veel mensen zeggen ook gewoon dat Iris veel beter bij me past dan Ilkkah, maar heb zo het gevoel dat ik Ilkkah verraad door zo te denken...

Sorry voor mijn verhaal, maar moest het gewoon even kwijt, want voel me er soms gewoon rot over...


Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 12:08

Ik neem aan dat je ook niet elk mens wat je tegenkomt aardig vind. Het klikt of het klikt niet. Zowel bij paarden als bij mensen. Je hebt nog weleens dat het in eerste instantie niet klikt maar na verloop van tijd toch naar elkaar groeit. maar soms ook niet.

Ik weet niet hoelang je nu het paard van je zus doet. Maar als dat al een tijd is en je hebt er nog niet echt een band mee dan moet je dat gewoon tegen je zus zeggen en je verraad daarmee haar paard niet. Die is waarscheinlijk ook meer geholpen met iemand die wel iets heeft met dat paard.

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 12:08

Ja dat kan ik begrijpen....

Maar bij het ene paard voel je je gewoon fijner dan bij het andere paard.
Wel jammer dat het niet zo heel goed klikt met het paard van je zus.

Misschien moet je er eens met je zus over praten en vragen wat zij ervan vind...
Veel sterkte ermee!


Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 12:12

Ik ken Ilkkah nu 3 jaar.
Eigenlijk in het begin klikte het heel goed met Ilkkah, maar sinds ilkkah van ons is, gaat het gewoon niet meer goed tussen Ilkkah en mij.
Ook omdat ilkkah sinds ze haar laatste veulen heeft gehad zo veranderd is.
Ze is veel dominanter geworden, ze bijt naar andere paarden, ze is heel erg onhandelbaar soms tijdens het rijden.
En dit had ze vroeger nooit...

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 12:21

het hoeft ook niet te klikken met elk paard.
ik kon ook goed overweg met ilet voor mijn gevoel waren we de beste maatjes terwijl de meeste het een rotbeest vonden Boos!

ik denk dat je het met je zus er over moet hebben en kijken hoe je het kan oplossen.

ik weet hoe je je voelt ik moest ook plots op andere paarden, met joey kon ik goed overweg maar nu ik op hem rijd Bloos!
hij is wel lief en doet zijn best maar we passen niet bij elkaar Scheve mond

maak lol met je paard, doe gek met je paard!!!!!!!!!!!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 12:35

Je past bij een paard of niet, zo ligt het gewoon.
Je verraad Ilkkah er echt niet mee hoor.
Als je zus en Ilkkah beter bijelkaar passen en jij beter bij je verzorgfjordje is dat mooi, hebben jullie precies de goeien Knipoog

Ik zou me er niet al te druk over maken, wees blij dat ze tenminste wel bij je zus past

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:48

Ik ga met Sanex mee.
Praat er eens over met je zus en met de baas van je verzorgpony.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 21:03

Ja wat moet ik zeggen tegen haar???

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:15

Klinkt saai, maar alles wat ik wilde zeggen heeft SANEX al gezegd... sterkte, en als je nog iets kwijt wilt, je mag me altijd pb'en!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 00:04

Ja je hoeft verder niet veel te zeggen toch ? Zij doet toch al bijna alles voor en met Ilkkah ?
Zeg gewoon dat je liever meer tijd in je verzorgfjord steekt, en dat zij dan een goed koppel met Ilkkah kan worden.
Voor beiden fijn, jij geen tegenzin, zij lol met Ilkkah
Jij je leuke fjordje Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Macs, MarjanB, noukso, OmgiliBot, Ptl4ever, rocky_1995, Telpeva, xMagnum en 127 bezoekers