verslag veulen kijken!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

verslag veulen kijken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 11:52

Gisteren ben ik dus zoals gepland naar het ijslandertje gaan kijken dat ik op het oog had. Ik ben vrijdagavond met de trein naar Tilburg gegaan (wat een pokke-eind!) en heb daar bij een vriendin geslapen. Zij heeft me ook naar Kaatsheuvel gebracht. Om 11uur waren we bij de stal. We zagen de veulens al staan en zijn stiekem alvast gaan kijken Schijnheilig We zagen Humli meteen; een vosje met een wit vlammetje op zn voorhoofd. Hij staat daar met 2 andere veulens, een voshengstje en een zwarte merrie. We hebben binnen bij die mensen een kopje thee gedronken. Nicole bleek de eigenaren van de weilanden te kennen (ijslanderwereld is niet zo groot) en het was erg gezellig.

Toen ook Sonja (Draumpje op Bokt) was gearriveerd zijn we met zn allen naar Humli gaan kijken. We zijn de wei in gegaan en Humli dook meteen bovenop ons. Haha! Hij was erg blij met alle aandacht! Ook het andere vosje vond ons erg gezellig, de merrie bleef wat meer op afstand. We hebben hem uitgebreid geaaid en bekeken en allemaal verhalen over hem gehoord. Daarna zijn we bij zijn moeder gaan kijken. De veulens zijn een week geleden gespeend en zijn moeder stond een paar weilanden verderop. Nicole en ik stonden bijna te kwijlen bij het zien van het groepje leuke ijslanders Kwijl

Later hebben we nog met zn allen na staan praten en ben ik wat foto's van Humli gaan maken. In de auto op de terugweg was ik toch wel een beetje in de war. Ik vind Humli een erg leuk paard, maar hij was het net niet helemaal. Scheve mond Dat schuchtere merrietje vond ik eigenlijk leuker, maar die stond niet te koop. Clown

Smiddags heb ik een ritje gemaakt op Nicole's ijslander, die overigens familie is van Humli. Één ding weet ik in ieder geval zeker: IK WIL EEN IJSLANDER!! Haha! Maar niet Humli. Hij komt goed terecht en ik zoek (en spaar) nog even door. Zometeen ga ik lekker een ritje maken op Donja, die ijslander komt er ooit wel, tot die tijd vermaak ik me met haar ook prima!

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 11:56

jammer dat het niet iets is wat je zocht!!maar wel een leuke dag gehad zo te horen!suc6 met verder zoeken OK dan!

Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 12:00

Humli is verkocht aan Draumpje op bokt Lachen
Hij blijft gezellig staan waar die nu ook staat bij zijn maatjes...

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:32

hee Wind,
in ieder geval hebben we weer wat mensen leren kennen, en de ijslander die het voor jou helemaal is ga je zeker vinden
veel succes met zoeken en tot die tijd heb je altijd donja nog waar je zo te horen ook veel plezier me hebt