BINGO! paardje gewonnen!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-01 18:01

Het was zo gaaf. Ik had dus eerst een verzorgpaardje maar daar ben ik toen mee gestopt want ik kreeg een eigenpaard. Nou is ie niet zolang geleden overleden en de eigenaresse was daar helemaal kapot van. Logisch. Maar ze zit erg krap in het geld en kon dus niet meer een nieuw paardje kopen. Dat vond de manege zo zielig want dat paardje was alles voor haar. Nou kregen ze een nieuw paardje en die hadden ze ingezet voor de bingo. Ineens kreeg iedereen een gratis lootje en hadden ze de nummers van haar lootje opgeschreven. De nummers werden achter elkaar genoemd en toen had ze een paardje gewonnen! Het was natuurlijk allemaal in scene gezet maar het was zo leuk! En ze is er dolblij mee! Hij heet bingo. En het is een jong appelschimmeltje. Echt een lieverd. Maar omdat ze nogal bang is had ze mij gevraagd of ik haar er in het begin mee wou helpen. Natuurlijk! En nou mag ik hem inrijden en dat gaat hartstikke goed. Zij gaat er af en toe ook op maar dan aan het longeertouw waarbij ik haar help. Hij leert erg snel en het is zo een lieverd! En zij is er ook hartstikke blij mee! Leuk he? Had ik niet verwacht dat een manege zoiets zou doen. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 18:05

Wat gaaaaaaaaaf!!!! Wat ontzettend goed zeg, dat jullie dat met z'n allen gedaan hebben Lovers Heel veel plezier met Bingo gewenst!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 18:33

Dat is echt toppie van die manege zeg.
Party!! Party!! Party!!

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 21:03

*PICTURE*

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 21:20

Hoe is t mogelijk ...dat er zulke maneges bestaan ...ik ken alleen maar andere met meer winstbejag voor ogen, zulke moeten we in ere houden,,,hoe gaan we dat aanpakken,,wie heeft er een idee om die mensen eens in de bloemetjes te zetten??? Party!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 22:12

jee wat goed zeg!echt een super actie van de manege echt ontzettend fijn voor haar!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 22:31

Wat lief zeg, dat ze zoiets voor haar deden! Ik hoop dat ze veel geluk heeft met haar nieuw paardje!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 00:11

dat is fantastisch dat de manege zich zo inzet voor haar gevoelens ik hoop dat ze met dit paard ook zoveel dingen zal doen en dat het het verdriet zal verzachten