geruite Burlington kousen met gaten...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

geruite Burlington kousen met gaten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-03 20:23

Een poosje geleden had ik 3 paar Burlington kousen bij een ruitersportzaak in de buurt gekocht, en een week of 3 terug nog een paar.
Ik heb ze allemaal nog hememaal niet zo veel gedragen, maar toch kreeg ik bij 3 van de 4 paar al gaten bij m'n grote teen... Scheve mond
En dat voor kousen van 11 euro per paar... Verward Verward
Daar vond ik ze toch eerlijk gezegd wel een beetje duur voor!

Zijn hier misschien ook mensen die die ervaring hebben met de Burlington kousen??

Maar goed, om m'n verhaal even af te maken:
Ik moest vandaag toch even naar die ruitersportzaak, omdat Sinterklaas daar een kadootje voor mij verstopt had . Dus heb ik gelijk die 3 paar kousen meegenomen en mijn probleem voorgelegd.
Mijn probleem werd gelijk herkent en erkent, want de winkeleigenaresse had precies hetzelfde gehad met kousen die ze nog geen week had...
Zij had dit voorgelegd aan de leverancier en iedereen die met dit probleem terug kwam bij haar mocht de kousen inleveren en nieuwe uitzoeken!!
Helaas hadden ze niet al mijn kleurtjes meer, maar ik kon wel met 3 paar nieuwe hele kousen naar huis! *LOL*
Dat vond ik toch best service!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 21:23

Ja idd,
Wel heel slordig zeg, na een week al kapot.
Ik gaat ook nog van die sokken kopen, maar gaat eerst weer sparen (11 euro per paar is toch veel of ligt het aan miJ?!)

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 21:31

Dat is toch heel netjes. Misschien dat er iets in t productieproces mis in gegaan?

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:05

Bij ons op de markt heb je precies dezelfde voor 3 euro per paar..

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:14

Zozo....Ik heb dus het zelfde probleem,maar ik denk niet dat ik terug hoef te gaan naar de Hyporama of dat ik nieuwe vergoed krijg...

skinky

Berichten: 58
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:43

Jady schreef:
Zozo....Ik heb dus het zelfde probleem,maar ik denk niet dat ik terug hoef te gaan naar de Hyporama of dat ik nieuwe vergoed krijg...


Gewoon terug gaan!!!!! OK dan! De sokken zijn duur genoeg om te mogen verwachten dat ze een tijdje meegaan.
Ik kan me niet voorstellen dat de verkopers van de burlington deze slechte reclame willen

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:48

Ik heb het ook met mijn Burlington's dus ik kan ze terug brengen naar PdD??

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:51

Wat raar! Ik heb ze al 2 maanden ofzo, en nog geen slijtplekje te bekennen.. Hmm, heb ik super sonische sokken? Cool

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:01

Zal wel een slechte partij geweest zijn ofzo?
Ik heb er nooit geen last van gehad.
Maar het is inderdaad wel een nette service

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:04

Oke,ik ga dan toch maar even een bezoekje hypoplaza brengen...

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:49

Haha! Ik heb net de gaatjes dicht zitten naaien. Ik vind ook dat ze redelijk snel slijten bij de tenen, maar binnen een week is wel heel extreem!

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 10:57

Wel goede service!!
Ik heb er geen ervaring mee, sorry Haha!

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 11:17

Wel netjes dat je nieuwe sokken kreeg...
Maar ze gingen wel erg snel kapot en dat hoord idd echt niet!

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 12:21

Daar heb ik dus ook last van, die sokken zijn binnen no-time versleten! Bij mij is het vaarol bij de hiel. IK baal er wel van, zoals je al zegt zijn het behoorlijk prijzige sokken en dan is het wel zo leuk als ze dan ook van betere kwaliteit zijn. Daarnaast draag ik de sokken niet eens zo vaak omdat ik er best zuinig op ben Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 12:29

Geen last van, heb die van mij al erg lang. Maar ik draag er ook vaak sportschoen-sokjes onder, van die korte tot op je enkel. En daar overheen de Burlingtons. Dan heb je er ook geen last van dat je teen er doorheen gaat.

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 15:04

Moonlover schreef:
Bij ons op de markt heb je precies dezelfde voor 3 euro per paar..


dat zijn toch niet van die 'wollen' Burlingtons...? Tenminste, de sokken die ik op de markt gezien heb zien er heel anders uit (wel geruit maar toch anders) Of zijn er op de markt bij jou wel échte Burlintongs? (B-quality ofzo?) Lachen

on-topic. Heb idd gemerkt dat er snel gaten in kúnnen komen bij de tenen. Heb er zelf gelukkig nóg geen last van gehad, alleen een beetje slijtage, maar niet hele gaten ofzo. (snel afkloppen Bloos! Knipoog )

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 15:14

Ik heb ook een paar paar Burlington sokken. Bij mij blijven ze juist heel mooi en ze zitten super!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 15:25

Dat is wel netjes ja, ik hoop voor haar dat zij haar geld terug krijgt van de leverancier.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 18:38

Ik vind 11 euro voor één paar sokken echt een belachelijke prijs, ben ik daar nou de enige in? Verward
Geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om dat ervoor neer te leggen...

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:12

Margreet schreef:
Ik vind 11 euro voor één paar sokken echt een belachelijke prijs, ben ik daar nou de enige in? Verward


Nee, vind ik ook belachelijk Lips are sealed Geld, geld!
Maar ze zijn zo leuk/mooi! Schijnheilig Bloos

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 20:55

Okkie1 schreef:
Dat is wel netjes ja, ik hoop voor haar dat zij haar geld terug krijgt van de leverancier.


Dat neem ik aan van wel, want de leverancier had tegen haar gezegd dat ze de kousen terug kon nemen en nieuwe kon geven.
Anders wordt het inderdaad voor haar wel een heel duur grapje...

Ik vind het ergens trouwens ook niet meer dan normaal dat je nieuwe uit mag zoeken, het is niet echt reclame voor zo'n duur merk dat er zo snel gaten in vallen!
Het zal inderdaad dan wel een slechte partij zijn geweest als niet iedereen er last van heeft, gelukkig maar!

Fitzroy,
als ze bij jou ook zo snel stuk waren zou ik er ook even mee terug gaan, je kunt het toch proberen!