Het grote Idols topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lola_lovster

Berichten: 318
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: glanerbrug ligt bij enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:53

haha Tong uitsteken kon erger toch
maarre volgend jaar gewoon weer meedoen Haha! Tong uitsteken

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:53

hey daar hebben we onze tv-beroemdheid Haha!

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:55

Nathalie schreef:
Nee dat is (nog) niet op tv geweest. Tong uitsteken Hopelijk komt het ook niet meer op tv. Bloos!
Maar ze hebben gelukkig niet letterlijk gezegd dat ik kansloos was hoor. Knipoog Maar dat moest ik dus zeggen van de camera-man.
Mn commentaar, tsja, ik was niet door, had inprincipe best een leuke stem, maar moest heel veel werken aan mn zenuwen en zangles nemen.
Het ging gewoon echt heel slecht.
Net als dat meisje met dat keyboard. Ik vond het wel zielig voor haar, want ook bij haar gaat het thuis 100 x beter. En zo ook bij mij. Tong uitsteken Dussuh, niet té hard lachen als ik op tv kom hoor!


Moest je dat zeggen van de camera-man Verward
Ligt het aan mij of is het toch de bedoeling dat je je EIGEN commentaar geeft Verward

Maja, ik ga je echt niet uitlachen hoor. Volgens mij komt dat niet eens aan de orde want dat gaat dan zo van; eeeeej dat is nathalie van bokt! Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:55

Wie wil mn handtekening? Tong uitsteken *LOL*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:56

Irritant"]
[quote="Nathalie schreef:
Nee dat is (nog) niet op tv geweest. Tong uitsteken Hopelijk komt het ook niet meer op tv. Bloos!
Maar ze hebben gelukkig niet letterlijk gezegd dat ik kansloos was hoor. Knipoog Maar dat moest ik dus zeggen van de camera-man.
Mn commentaar, tsja, ik was niet door, had inprincipe best een leuke stem, maar moest heel veel werken aan mn zenuwen en zangles nemen.
Het ging gewoon echt heel slecht.
Net als dat meisje met dat keyboard. Ik vond het wel zielig voor haar, want ook bij haar gaat het thuis 100 x beter. En zo ook bij mij. Tong uitsteken Dussuh, niet té hard lachen als ik op tv kom hoor!


Moest je dat zeggen van de camera-man Verward
Ligt het aan mij of is het toch de bedoeling dat je je EIGEN commentaar geeft Verward

Maja, ik ga je echt niet uitlachen hoor. Volgens mij komt dat niet eens aan de orde want dat gaat dan zo van; eeeeej dat is nathalie van bokt! Haha!
[/quote]

Ik zat buiten te wachten tot mijn vader me op kwam halen. *LOL* Omdat ik niet door was had ik zon leuk keykoard gekregen met "Ik was kansloos" erop! Tong uitsteken En toen vroeg hij of ik heel zielig in de camera wilde zeggen "Ik was kansloos" tuurlijk!! Ik kon alleen amper me lach houden. Bloos Haha!

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:59

Nathalie"]
[quote="Irritant"][quote="Nathalie schreef:
Nee dat is (nog) niet op tv geweest. Tong uitsteken Hopelijk komt het ook niet meer op tv. Bloos!
Maar ze hebben gelukkig niet letterlijk gezegd dat ik kansloos was hoor. Knipoog Maar dat moest ik dus zeggen van de camera-man.
Mn commentaar, tsja, ik was niet door, had inprincipe best een leuke stem, maar moest heel veel werken aan mn zenuwen en zangles nemen.
Het ging gewoon echt heel slecht.
Net als dat meisje met dat keyboard. Ik vond het wel zielig voor haar, want ook bij haar gaat het thuis 100 x beter. En zo ook bij mij. Tong uitsteken Dussuh, niet té hard lachen als ik op tv kom hoor!


Moest je dat zeggen van de camera-man Verward
Ligt het aan mij of is het toch de bedoeling dat je je EIGEN commentaar geeft Verward

Maja, ik ga je echt niet uitlachen hoor. Volgens mij komt dat niet eens aan de orde want dat gaat dan zo van; eeeeej dat is nathalie van bokt! Haha!
[/quote]

Ik zat buiten te wachten tot mijn vader me op kwam halen. *LOL* Omdat ik niet door was had ik zon leuk keykoard gekregen met "Ik was kansloos" erop! Tong uitsteken En toen vroeg hij of ik heel zielig in de camera wilde zeggen "Ik was kansloos" tuurlijk!! Ik kon alleen amper me lach houden. Bloos Haha!
[/quote]

Oooh zo, ja dan is het natuurlijk wel grappig Haha!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:00

Nathalie"]
[quote="Irritant"][quote="Nathalie schreef:
Nee dat is (nog) niet op tv geweest. Tong uitsteken Hopelijk komt het ook niet meer op tv. Bloos!
Maar ze hebben gelukkig niet letterlijk gezegd dat ik kansloos was hoor. Knipoog Maar dat moest ik dus zeggen van de camera-man.
Mn commentaar, tsja, ik was niet door, had inprincipe best een leuke stem, maar moest heel veel werken aan mn zenuwen en zangles nemen.
Het ging gewoon echt heel slecht.
Net als dat meisje met dat keyboard. Ik vond het wel zielig voor haar, want ook bij haar gaat het thuis 100 x beter. En zo ook bij mij. Tong uitsteken Dussuh, niet té hard lachen als ik op tv kom hoor!


Moest je dat zeggen van de camera-man Verward
Ligt het aan mij of is het toch de bedoeling dat je je EIGEN commentaar geeft Verward

Maja, ik ga je echt niet uitlachen hoor. Volgens mij komt dat niet eens aan de orde want dat gaat dan zo van; eeeeej dat is nathalie van bokt! Haha!
[/quote]

Ik zat buiten te wachten tot mijn vader me op kwam halen. *LOL* Omdat ik niet door was had ik zon leuk keykoard gekregen met "Ik was kansloos" erop! Tong uitsteken En toen vroeg hij of ik heel zielig in de camera wilde zeggen "Ik was kansloos" tuurlijk!! Ik kon alleen amper me lach houden. Bloos Haha!
[/quote]

hahaha echt leuk en weer een bokt Bnn'er erbij Knipoog

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:00

Spirit"]
[quote="Annelou"][quote="Joyce schreef:
Hahahahha '' en toen schoot het zo tegen de spiegel ''

Dat had hij in een film gezien. *LOL*
[/quote]
In Costa zeker?

Ik vond het echt weer geweldig! *LOL*
[/quote]

Ik ben bang van wel. *LOL*

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:02

Maar die griet met dat keyboard.... sorry hoor, maar thuis gaat het 100 keer beter. Het zal best iets beter gaan, maar volgens mij ontbrak er ook wel enig talent.
Eigenlijk zou iedereen die zich opgeeft even voor moeten zingen, voor ouders, klasgenote, collega's. Als die allemaal zonder lachen kunnen zeggen dat je talent hebt, DAN geef je je op. Of overdrijf ik nu?
Vooral die puber met al die uitstraling en gekreukte blouse. Die kon gewoon niet zingen, als je de moeder van zo'n manneke bent, dan zeg je dat toch gewoon: knul ga je energie in iets anders steken, dit heeft geen zin.

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:03

Aah jammer... heb het laatste stukje niet gezien... wanneer is de herhaling?.. als die er is dan... Knipoog

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:06

Tsja, Jennygirl, bij mij ging het ook 100 x slechter als thuis.
Ik wil niet zeggen dat ik talent heb, maar beter zingen als daar dat kan ik iig wel! En dan is het wel flink balen dat het daar zo slecht gaat.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:07

Ik denk wel dat die er is hoor. Bijna heel Nederlands wil het zien, en volgens mij hebben veel mensen het gemist.
En van zoiets groots zal echt wel een herhaling komen.

Maar de vraag is wanneer? Tong uitsteken

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:07

Haha, ja dat mens met dat keybord.
Ze kon niet eens fatsoenlijk engels praten, my god die jury lag echt in een deuk Haha!

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:13

Ik ook *LOL*

LilAngel
Berichten: 222
Geregistreerd: 29-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:21

volgens mij heeft half nederland echt een uurtje gelachen he! haha

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:21

Dat weet ik wel zeker haha *LOL*

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 00:29

Jaaaaaaaaaaaa ik heb Nathalie ook gezien *LOL* OK dan! .
Voor de rest was het weer geweldig, ze hebben weer de grootste kneuzen eruit gehaald he. OMG die Kevin Scheve mond *LOL*

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:34

Kevin Lovers
Ik ben fan

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 00:38

Nou moet ik zeggen dat het ook eigenlijk best een lekker ding is *zwijmel*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:39

Voor de mensen die het gemist hebben, het wordt woensdag herhaald om 20:30 uur op Yorin

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:39

Kayla schreef:
Nou moet ik zeggen dat het ook eigenlijk best een lekker ding is *zwijmel*


Idd. En die puisten.. Die moet je gewoon gehad hebben, anders ben je geen puber geweest

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:41

Hahaha ik zag je mevrouw Kansloos LOL ... en die Joyce is mooi niet geweest... zij is de eerste die zingt in de reclame een nederlands talig nummer Tong uitsteken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:41

Nou dan moet ik woensdag nog maar een keertje kijken, want ik heb nu de aflevering ook gevolgd, maar heb dus niet gezien dat Nathalie in beeld was. Vreemd.
Ik vond dat ze er een chaotische uitzending van gemaakt hebben, veel te veel achtergrondmuziek en gedoe, je kon het maar slecht volgen vond ik.
Die meid met dat keyboard, agossie Ach gut Maar thuis ging het ECHT heel goed hoor *LOL*
En die jongen met die acné "Maar ik heb wel uitstraling, door mijn lach bijvoorbeeld" Lachen Uhuh Haha!
Laatst bijgewerkt door Cody op 07-12-03 00:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 00:41

lis"]
[quote="Kayla schreef:
Nou moet ik zeggen dat het ook eigenlijk best een lekker ding is *zwijmel*


Idd. En die puisten.. Die moet je gewoon gehad hebben, anders ben je geen puber geweest
[/quote]

Precies en ik vond ze ook wel wat hebben hoor

LilAngel
Berichten: 222
Geregistreerd: 29-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:45

Kayla schreef:
Nou moet ik zeggen dat het ook eigenlijk best een lekker ding is *zwijmel*


vertel mij wat!!! Lovers Kusje ah is er al een fanclub opgericht? reken maar dat ik woensdag om 20:30 op Yorin klaar zit voor wat sappige screenshots...!