Hypocriet en verbazingwekkend

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Hypocriet en verbazingwekkend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 18:42

een paar weken geleden opende iemand een topic op bokt over het feit van de paardenmishandelingen en riep het boktteam, ja smeekte zelfs om een sticky.

maar geen gehoor kreeg ze hierop.

Nou dacht ik kom laat ik mijn schouders eens hieronder steken. en boodt een beetje hulp en aandacht aan dit onderwerp.

En zo opende ik de topics stille tocht en handtekeningen actie
Tevens boodt ik voorlopig op een ander forum onderdak voor de mensen die reageerde en ons mee wilde helpen.
Ach, dacht ik toen nog, die sticky is er zo. Bart een PB gestuurd, die hij eerst niet behandelde omdat hij het druk had, maar ook hij verscheen uiteindelijk op het forum, om daarna niets meer van zich te laten horen.

In de PB had ik hem gevraagd of we niet eens overleggen konden, hij antwoorde dat als hij tijd had ik van hem zou horen.
Tot nu toe dus niets meer.

Dus na hevig schoppen van onze kant om de topic hoog te houden, heb ik geconstateerd dat jullie bokkers, en het team geen belangstelling hebben voor dit onderwerp (de goeie daargelaten)
Dat we ondertussen een eigen forum hebben en een site in ontwikkeling, dus de vraag aan Bart om ons onderdak te bieden ook overbodig is geworden.

En dan mijn ergenis en dan spreek ik hier een persoonlijke mening uit. En dit betreft het team.

Dit is begonnen met de vraag kunnen we een sticky krijgen.
Daar is totaal geen gehoor op gekomen. En dan zie ik dus vanaf heden middag dat een door Botervlieg geposte topic over het feit dat bokt zo langzaam is (niets van gemeerkt overigens) gelijk een sticky is geworden.

Het blijkt dus dat het eraan ligt wie je bent en wat je goeie doel is. Daar wordt dus aan afgemeten of je een sticky kan aanvragen.

Ik kan jullie wel vertellen dat ik al eens eerder mijn ergenis over bepaalde zaken naar voren heb gebracht. En zelfs met Bart gePB't en gemailt heb hierover.
De regels die bokt hanteerd zijn dus voor iedereeen anders toepasbaar en uitlegbaar.

Er wordt met twee maten gemeten.
En ik baal ervan.
Ik baal van bokt anders is het niet uit te leggen

Hypocriet en met een eigendunk van hier tot ginder gaat bokt door het leven. Meestal is hier nog wel overheen te stappen, maar dit keer kan ik niet anders zeggen

Bart als het maar voor jezelf is he.
Dan is een ieders aandacht belangrijk en kunnen er wel speciale regelingen snel door gevoerd worden.


Je ziet maar wat je hier mee doet. Ik heb in ieder geval mijn hart gelucht. Wij gaan elders verder over dit onderwerp, want van bokt hoeven we het dus niet te verwachten.

ps dit is niet voor jou bedoeld Botervlieg, heb alleen helaas jou topic als voorbeeld gebruikt


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 18:54

je hebt gelijk, feiten zijn feiten en dat moet het criterium zijn om te beoordelen.

of je nou beroemd bent, hoe oud je bent, veel rijtalent hebt, hoe slim je bent of hoe positief bekend je bent bij de moderators moet niet uitmaken. maar dat doet het wel.

[edit]even afgezien van het topic van BV[/edit]

Amor Vincit Omnia

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 19:00

zucht

en SP heb hem wel geplaatst maar weet ook dat hieraan weer wordt voorbij gegaan

Alle goede voornemens om dit niet te doen
en ook alle oproepjes jongens help mee met de regels????

maakt allemaal niets uit. Bokt is Bokt en niemand kan daar wat aan veranderen

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 19:04

Wellicht was het verstandiger geweest om je topics dmv het uitroepteken op TeM onder de aandacht te brengen. Op die manier wordt het gezien door het hele team en kan er sneller adequaat op gereageerd worden.

Door een PB aan 1 enkele persoon weet de rest niet wat er speelt en kan het dus ook niet oppakken.

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 19:08

topics zijn onder de aandacht gebracht bij meerder personen

en door meerdere personen
het was dus geen verzoek van mijzelf maar van een ander die hiermee kwam

verder is het ook zo dat als je gevraagd wordt per PB om geduld te hebben omdat desbetreffend persoon het te druk heeft, verwacht je niet dat men na nog meer PB's het na 3 weken nog druk heeft

En Bart had zelf het ook aan jullie kunnen doorspelen toch??

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 19:13

Juist om dit soort zaken te voorkomen is TeM opgezet. Uit het topic kan ik nl ook niet halen wat je verzoek was aan Bart. Ik lees eerst iets over een verzoek aan Bart en daarna dat je teleurgesteld bent in het team.

Het maken van een sticky was een kleine moeite geweest.

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 19:21

Het verzoek kwam in eerste instantie niet van mij maar van Pellie of Holly
Daarna van mij

En het ging niet alleen om een sticky maar om een aparte ruimte voor het hele gebeuren van paardenleed en de wergroep

Hier had ik graag eens over overlegd.
En dan moet ik dus bij Bart zijn.
En die reageert niet

En als een sticky maken niet zo moeilijk is dan doe je dat toch even
Stille tocht en handtekeningenactie zijn de onderwerpen

Maar wat ik bedoelde is dus de steun vanuit bokt en dus ook het team
En aan mijn PB's te merken zijn wel meer mensen het met me eens

Maar ik vindt dus dat die hier zelf maar moeten posten. Ook al willen ze nu niemand voor het hoofd stoten maar nu lijkt het een one man actie terwijl dit het niet absoluut niet is.

En waarom op deze manier? Nou we zijn al 3 weken bezig hoor, weet niet of jullie dat ook al is opgevallen.
Er is zelfs een topic geopend over het omhoog schoppen. En dat dit zo irritant is. (werden we dus ook op aangesproken)

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 22:19

Ondertussen wordt bokt wakker
En is er weer een PB-contact op gang tussen BartBV en mij
Mij benieuwen wat het oplevert

Zou het dan toch helpen? Verward

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 22:35

Nope, die PB was een reactie op een melding van je in TeM, nog voor ik dit topic gezien heb.

Je hebt zo weinig van me gehoord omdat ik het idd druk heb. Als ik het druk heb dan zit ik er niet echt om te springen om me eerst aan te moeten melden op een forum, te moeten wachten op goedkeuring voor een verborgen forum en dan tussen tig topics uit zien te vissen wat je nou precies wilt :/ Ik heb al amper tijd om m'n Bokt taken een beetje uit te voeren (heb nog steeds een enorme lading PBs die ik nog moet lezen/beantwoorden).

Topic van Botervlieg heb ik niet sticky gemaakt iig. Verder is het idd zo dat er niet van ieder topic een sticky wordt gemaakt. Voor dat gebeurt moet op z'n minst duidelijk zijn wat nou het doel is. Als je gewoon meteen in het begin duidelijk wat geweest over wat er nou de bedoeling was en wat je nou precies wilde dan was je een stuk verder gekomen, dan had je iig eerder duidelijkheid gekregen.

Overigens ben ik vrij sceptisch over de hele zaak aangezien ik op Bokt.nl al meerdere stichtingen in wording heb gezien die allemaal heel erg goed bedoeld zijn maar uiteindelijk vastlopen. Verder kweek je ook niet echt veel goodwill als je met strooien met dingen als "de goeie daargelaten" e.d. :/

Ik heb er geen problemen mee als je mensen via Bokt op de hoogte houdt van de vorderingen van STP, heb er ook totaal geen problemen mee als er URLs genoemd worden naar sites/boards. Heb wel problemen met het omhoog schoppen van topics. Een sticky vind ik op dit moment iig nog prematuur.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 22:49

oke dat is dus duidelijk

maar voor de goeie orde
je hoefde niet lid te worden op het forum
maar even aandacht voor de punten die ik je dus ge-pbt heb net

en jouw eerste reactie was dat je het druk had en daarom is er dus van mijn kant nog niets uitgelegd, want ik zat te wachten totdat jij tijd had.

En over het feit dat je sceptisch bent dat snap ik
ook dat niet alles even een sticky kan worden

maar eigen acties lukt wel lekker snel al is het door een modiie gebeurd
en met die van ons wilde je dan wachten tot de werkgroep mislukt en dan roepen zie je wel werkt niet

de vraag om een sticky is dus om ons juist te helpen.
maar goed ik begrijp het
we verzinnen wel wat anders om de boel omhoog te houden

we vergaderen veel dus de notulen er elke keer in helpt ook al
en het nieuws wat we ontvangen van medestanders

dat mag gaf aan, je mag vrij posten lijkt mij
dan maar zo

en goodwill??? welke goodwill??
er is gewoon te weinig belangstelling voor dit soort zaken vindt ik
en zeker voor zo'n groot paardenforum

En moet ik deze post als antwoord op je PB beschouwen? Zit er wel naar uit he.
Jammer, het is duidelijk het doel is dus belangrijk.
En ja, zo te lezen is het belangrijker dat bokt sneller wordt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 22:55

Ik zie nu echt het probleem niet hoor. Een onderwerp Sticky maken is met enkele muisklikken gebeurd. Eindeloos over en weer PB-en duurt 1000 keer langer.

Wat is er nu in hemelsnaam mis met een Sticky topic wat STP betreft? Omhoogschoppen hoeft dan niet meer en alles blijft netjes en overzichtelijk (in het voordeel van Bokt) en ook STP heeft er belang bij.

STP is er voor ALLE paardenliefhebbers, maar waar blijft nu die paardenliefhebber die STP met enkele muisklikken even aan een Sticky helpt???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 22:58

BartVB schreef:
Een sticky vind ik op dit moment iig nog prematuur.

Gezien de looptijd van het topic zou ik eerder een gepasseerd station genoemd kunnen worden. Of laat ik zeggen dat de trein vertrokken is met achterlating van een argeloze op het perron.

Het verzoek om een sticky is ingediend op TeM begrijp ik uit de reactie van BartVB, kennelijk is niet iedereen hiervan op de hoogte, gezien de reactie van Apple.

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 23:05

Nee werkt ook niet zo via PB en TenM
dat is dus wat ik bedoel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:06

Lovely"]
[quote="BartVB schreef:
Een sticky vind ik op dit moment iig nog prematuur.

Gezien de looptijd van het topic zou ik eerder een gepasseerd station genoemd kunnen worden. Of laat ik zeggen dat de trein vertrokken is met achterlating van een argeloze op het perron.
[/quote]

Dat vind ik nou nog eens een mooie en passende beschrijving! En inmiddels staan we al enige tijd te wachten op de inzet van een extra trein.

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 23:07

die rijden nooit op tijd dat weet je toch


organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 23:08

Maar om het even hoe lang moet dan een topic lopen om een sticky te mogen worden of zijn?
Kan ik daar ergens regels over vinden dan kan ik het nalezen
Dan weet ik hoe lang het nog duurt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:10

Er zijn genoeg onzinnige sticky's op bokt, of sticky's die allang verlopen zijn. Als daar eens kritisch naar gekeken zou worden, dan zou al snel blijken dat er best een aantal van de bestaande af kunnen en dat schept weer ruimte voor andere sticky's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:13

Lovely schreef:
Er zijn genoeg onzinnige sticky's op bokt, of sticky's die allang verlopen zijn. Als daar eens kritisch naar gekeken zou worden, dan zou al snel blijken dat er best een aantal van de bestaande af kunnen en dat schept weer ruimte voor andere sticky's.


Dat lijkt mij ook een goed idee! Is Bokt ook meteen weer actueel Haha!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:18

Haha!

Als we alleen kunnen melden dat alles poedersuiker is dan hoef je van mij natuurlijk niet te verwachten dat ik hier nog tijd in ga stoppen Knipoog Ik heb wel wat beters te doen dan me een beetje chagrijnig zitten maken over het gedrag van een aantal users.

Nee, er zijn geen regels mbt stickies. Als die er wel zouden zijn dan hadden we een compleet Bokt Wetboek in 5 delen en een 'Boktrechten' studie in Tilburg.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:18

CCCCorine"]
[quote="Lovely schreef:
Er zijn genoeg onzinnige sticky's op bokt, of sticky's die allang verlopen zijn. Als daar eens kritisch naar gekeken zou worden, dan zou al snel blijken dat er best een aantal van de bestaande af kunnen en dat schept weer ruimte voor andere sticky's.


Dat lijkt mij ook een goed idee! Is Bokt ook meteen weer actueel Haha!
[/quote]
Niet alleen sticky's, ook mededelingen trouwens.

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 23:21

even een reaktie hierop lovely
onzinnige sticky's

Bovenaan wedstrijden staat een sticky over sinterklaas die is:
a- nogal stompzinnig
b- poging van een mod om grappig te zijn
c- sinterklaas is al voorbij.

Op FA en RT staan sticky's waar mods zich voorstellen en waar al een maand (!) niet meer op gereageerd is.

Op RP staat een stick die onduidelijk is en volledig de plank mis slaat.

Op RT staat nog een stick die zo onvolledig is, dat het bijna lachwekkend wordt.

De sticky's op ITP en HAW halen zichzelf in.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Per forum staan er regels apart, dat schept weinig duidelijkheid, lijkt mij.
Laatst bijgewerkt door organisator op 06-12-03 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:22

BartVB schreef:
Als we alleen kunnen melden dat alles poedersuiker is dan hoef je van mij natuurlijk niet te verwachten dat ik hier nog tijd in ga stoppen Knipoog Ik heb wel wat beters te doen dan me een beetje chagrijnig zitten maken over het gedrag van een aantal users.

Moet je ook niet doen Bart, nergens voor nodig. Rot voor je dat je je zo voelt, echt heel vervelend Ach gut .

Er wordt hier niet gemeld dat
alles
poedersuiker is, maar er wordt heel duidelijk to the point iets gevraagd over één bepaalde kwestie. Dat is dus heel iets anders dan alles

Citaat:
Nee, er zijn geen regels mbt stickies. Als die er wel zouden zijn dan hadden we een compleet Bokt Wetboek in 5 delen en een 'Boktrechten' studie in Tilburg.

Dat zal wel meevallen, er zullen toch gerust wel bedoelingen zijn met sticky's en mededelingen??? De functie van die dingen is toch om ergens aandacht op te vestigen, dacht ik? Met een doel van iets, kun je ook heel simpel bedenken wat een regel of richtlijn kan zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:25

organisator schreef:
even een reaktie hierop lovely
onzinnige sticky's

Bovenaan wedstrijden staat een sticky over sinterklaas die is:
a- nogal stompzinnig
b- poging van een mod om grappig te zijn
c- sinterklaas is al voorbij.

Op FA en RT staan sticky's waar mods zich voorstellen en waar al een maand (!) niet meer op gereageerd is.

Op RP staat een stick die onduidelijk is en volledig de plank mis slaat.

Op RT staat nog een stick die zo onvolledig is, dat het bijna lachwekkend wordt.

De sticky's op ITP en HAW halen zichzelf in.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Per forum staan er regels apart, dat schept weinig duidelijkheid, lijkt mij.

Oeps, dat was mij ook al opgevallen. Het lijkt een beetje dweilen met de kraan op en soms water naar de zee dragen.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:26

Tja, je had dat soort dingen natuurlijk gewoon kunnen melden op TeM met of een melding dat iets niet klopt of een verbetering voor de betreffende sticky Haha!

Ik zie jullie meldingen met plezier tegemoet Haha!
Laatst bijgewerkt door BartVB op 06-12-03 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 23:26

Citaat:
Nee, er zijn geen regels mbt stickies.


Nou wat let je dan in dit geval
Heb je dan helemaal niet door dat dit de zoveelste vraag om aandacht is voor dit onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers