Nou dit is echt poedersuiker-nieuws...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-01 17:16

Vanmiddag op de manege kreeg ik iets te horen waardoor ik helemaal van slag was.
Ik wist dat mijn instructeur al vaker had gezegd dat hij wilde stoppen met les geven aan ons, op woensdagavond. Hij is ook nog hoefsmid, heeft zoveel klanten, en heeft er gewoon de tijd niet meer voor, en vindt het ook steeds minder leuk worden.
Daarbij is hij een goede springruiter en rijdt regelmatig op wedstrijden paarden van anderen, wat ook tijd kost...
Nu hij sinds kort ook nog een nieuwe relatie heeft met een leuke meid is het al helemaal moeilijk geworden.
Dus: hij stopt met les geven.
Ik ben er wel ff stil van, want als ik met iemand goed kon dan was hij dat wel. Hij gaf me altijd het vertrouwde gevoel dat ik het kón, dat ik langzaam maar zeker het ooit zou leren grijnz...
De nieuwe instructeur, een vriend van hem, is nog errug jong en durft nog niet zo grapjes te maken of iets dergelijks, komt onzeker over.
Vooral dat onzekere van hem, dat lijkt me niks, ik hoop echt dat dit beter wordt.
Ik wil gewoon een instructeur die overtuigend overkomt, die mij het gevoel geeft dat ik alles aan kan, alles durf. Dat gaf de vorige instructeur mij wel, maar deze?
Ik heb pas 1 les gezien van de nieuwe instructeur, en rij voorlopig nog lang niet zelf in de les, maar ja.
Ik wacht het nog ff af, maar ik baal als een stekker .
In elk geval blijft onze instructeur wel lid van de vereniging, en blijft hij de paarden op de manege bekappen.
Wat inhoudt dat ik hem dus zelden zal zien, maar goed.
Life is like a standy-knife: cut-cut-cut...
Ik ga hem toch eens bellen denk ik Verward
Ik voelde vorige week al dat hij 'ergens mee zat', wist alleen niet waarmee. Nu wel.
Verdorie, ik voel hem veels te veel aan, kan bijna in z'n zieltje kijken. Waarom moet ik hem nou voelen? Waarom hij?
Ff bellen want anders blijft dit in mijn hart: Huilen .
En hij weet het ook nog *LOL* . Hij weet dat hij altijd mijn kleine broertje blijft, no matter what.

Alles wat ik van hem mee kreeg
al die tijd
dat raak ik niet zomaar kwijt
zijn gevoel
dat in mijn hart snijdt
Verdrietig
Dorine.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 17:25

he wat jammer nou!
tja ik weet dat je erg aan hem gehecht bent.balen hoor.
maar hij heeft wel snel een nieuwe vriendin gevonden zeg!grrrrr ben ik alwéer te laat

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-01 17:37

Hihi Sanderijn, bij ons op de manege loopt nog wel een mannetje rond die vrijgezel is... alleen niets voor jou denk ik.
Hij is piloot, vaak nachtdiensten... nee das niks.
Hoewel? Leeftijd 32 dacht ik... Blond, erg mager, rustig, wel pesten als het uitkomt haha.
Geld heeftie ook en ook een erg goed paard sinds kort, nog jong en wat te dik doordat-ie stil stond een tijdje.
Mwah, bij nader inzien is hij toch niks voor jou, maar z'n paard wel *LOL* ...
Tja ik heb net geprobeerd te bellen naar mijn ex-instructeur (klinkt leuk *LOL* ), maar z'n portable staat uit Frusty .
Straks nog maar eens proberen, wie weet zijn mijn tranen dan al droog Haha! .
Ach ja, alles komt weer goed en dit ook. Alleen ja... blijft een feit dat
wát iemand hier ook schrijft
hij
in mij blijft... Verward

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 17:44

ja ik weet dat je diep verbonden bent met hem.apart hoor!nou jullie zullen elkaar vast nog wel tegen komen op jullie levenspad.móet gewoon Knipoog

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 18:17

Echt wel balen als je instructeur ermee uitscheidt. Helemaal als je hem prima/en hij jou ook prima aanvoelde. Tsja, zo'n band moet groeien, mischien moet je die nieuwe nog maar een kans geven. Die ex van jou (humhum) is waarcshijnlijk ook ooit zo begonnen!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-01 18:24

Nou Riette, die ex-instructeur is een raar verhaal.
Soms 'voel' ik gevoelens van andere mensen. Niet van iedereen en ook niet continu, gewoon af en toe, als er echt wat is.
Zo ook bij hem. Meteen in het begin was er die band, hij snapte er niets van, maar ik heb het uitgelegd, gezegd dat het niet eng was of zo, dat ik alleen bijv. 'verdriet' of 'wanhoop' kon voelen van hem, maar niet de reden waarom.
Tja, en die band die blijft. Ook al verhuist hij naar Amerika *LOL* . Gek eigenlijk...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 00:49

Wat ontzettend jammer Dorine!!! Maar het komt helemaal goed meis, die jongen leert het ook wel... En houdt gewoon lekker contact met je ex-instructeur als je je zo met hem verbonden voelt, die band blijft wel hoor.... Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 00:53

he wat jammer ik vind ook dat je instructice je moed in moet spreken, dan lukt het allemaal wel!!
dat was op mijn eerste manege en het helpt ook echt
misschien kan je die ex lesgever opbellen en vragen of hij aan de nieuwe doorwil geven dat hij echt zeker van zichzelf meot zijn enzo"