PAS OP!! explosief :P

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

PAS OP!! explosief :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-03 23:49

ik heb het de afgelopen twee weken heel erg druk gehad met school en die stomme sinterklaas Schijnheilig oke hij is leuk maar wel een beetje vervelend als je daardoor niet kan rijden
dus maar 1 keer gelongeerd (hij loopt wel hele dagen buiten) en ik kon vandaag eindelijk gaan rijden.

En dat heb ik geweten ook, had ik al wel verwacht maar ik heb het eerste half uur heel erg veel moeite gehad om meneer een beetje rustig te houden en erop te blijven zitten. Van links naar rechts, crossen, stil staan, schrik -> spring -> boem!!! dat was de grond Tong uitsteken echt niet normaal meer. Alles was eng, het leek wel een hengst! Cool

Mijn opa kwam even kijken, hij zo: "sinds wanneer rijdt jij een volbloed arabier hengst?" Dus ik lachen en ja hoor hij had door dat ik ff niet geconcentreerd was *BENG* daar ging ie keihard door de bak heen dus ik zat er echt op van: WOOOOW doe rustig ventje!

Maar al met al liep ie heel erg netjes aan het eind van de training, maar het moest er blijkbaar even uit Haha!
hij gaat morgen mee naar de ponyclub dus dat word leuk tussen al die kleine ponytjes, kan ie zich uitleven *LOL* Tong uitsteken

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 01:01

Ja als je je paard zo lang niet aan het werk zet kan je zoiets verwachten!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 01:13

als je paard twee weken niks gedaan heeft is het ook niet erg verstandig om er gelijk op te zitten, althans ik zou het niet doen Knipoog

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 10:15

tja ik kan er echt totaal niets aan doen en school gaat nou eenmaal voor.
en hoezo is dat niet verstandig ik weet dat hij dat doet en ik heb geen problemen met hem ik kan er wel tegen en wat wil je dan dat ik doe? longeren ofzo neej hor ik ga er liever op Haha! heb je trouwens ook veel meer macht