Hoeveel betalen voor gell/acrylnagels?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
j_u_l_i_e

Berichten: 244
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Brugge

Hoeveel betalen voor gell/acrylnagels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-03 20:59

Simpele vraag dus,hoeveel betalen jullie voor jullie gell-of acrynagels en hoe lang blijven ze gemiddeld?

lola_lovster

Berichten: 318
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: glanerbrug ligt bij enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:39

heb het een keer gedaan Schijnheilig
heb 50 euro betaald en ze bleven maar liefs 3 weken ziten Bloos! *LOL*

j_u_l_i_e

Berichten: 244
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Brugge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-03 23:42

Enja vergeten Bloos!
Wat is het beste? Acryl of Gell?

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:54

Gel is veel beter voor je eigen nagels. Acryl is echt troep.
Nieuwe set 56,75, opvullen ongeveer 1 x per 3 weken, 35 euro. Dan heb ik het over French (dus naturel met wit randje).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 02:25

Ik zet zelf gel nagels. Dat gel beter is voor je nagels is niet waar. Tot ongeveer 2 jaar geleden was dat wel zo, maar het materiaal is allemaal wel aangepast dus echt een verschil is er wat dat betreft niet.

Als ik het zet kost het 40 Euro voor een hele set inclusief 2 keer opvullen. Ik zet ze en als je ze er zelf niet afhaalt blijven ze tot maximaal 1 jaar zitten. Ik heb ze bij een kennisje van mij gezet vorig jaar oktober en ik heb ze vandaag vernieuwd. Gewoon netjes 1 keer in de 4 weken opvullen, bijwerken en klaar

Als je het laat doen, let wel goed op dat de persoon die het doet ook daadwerkelijk de papieren ervoor heeft. Je moet namelijk heel wat bijvijlen op de natuurlijke nagel. Ik heb tijdens mijn cursus beelden gezien van handen met zwaar ontsoken nagels omdat de persoon die ze gezet had geen papieren had en dus ook niet wist hoe dat moest. Je kunt echt vreselijke onstekingen krijgen.
Dus pas goed op!!

j_u_l_i_e

Berichten: 244
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Brugge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 12:28

Bedankt voor jullie reacties..

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:01

Ik vind het zelf niet zo mooi als je ze zolang laat zitten en steeds opvult. Maar dat is persoonlijk, ik laat ze meestal 3 x opvullen en dan haal ik ze er helemaal af en zet een nieuwe set.

Ik heb trouwens gelnagels waarbij dus helemaal niet veel op je eigen nagel wordt gevijld en die zijn echt wel beter dan acrylnagels. Let inderdaad goed op waar je ze laat zetten.

Ik vind trouwens 40 euro echt onwijs goedkoop. Daar kun je toch niet voor werken? ALs ik een nieuwe set laat zetten dan zit ik er echt wel 3 uur. Ze zijn trouwens wel altijd super mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:06

Manon 2 schreef:
Ik vind trouwens 40 euro echt onwijs goedkoop. Daar kun je toch niet voor werken? ALs ik een nieuwe set laat zetten dan zit ik er echt wel 3 uur. Ze zijn trouwens wel altijd super mooi!


Ik doe het in mijn vrije tijd. Als ik het goed ga uitrekenen kost een complete set mij nog geen 5 euro Schijnheilig Zo duur is dat spul helemaal niet. Je betaald 70 Euro voor een potje buildergel. Maar je doet er wel een eeuwigheid mee.

En het verschil tussen gel en acryl zit hem niet in het feit dat het beter of slechter is voor je nagels hoor!! Het is beide even slecht, als je het goed bekijkt
Het verschil is dat gel niet droogt in de openlucht maar onder een lamp, het is erg sterk.
Acryl moet je mengen, je hebt een potje gelei en een potje poeder dat meng je en dat begint meteen uit te harden. Het is over het algemeen wat minder sterk dan gel.

Als je een goede nagelstyliste hebt dan kun je oneindig blijven opvullen, net zolang todat je eigen nagel de juiste lengte hebt.
Ik heb hiervoor mijn eigen gelnagels heel lang laten zitten, en gewoon als het nodig was opgevult.
Je vijlt namelijk de bovenste lagen ervanaf en vult de hele nagel bij.

Bij acryl en gel nagels wordt je eigen nagel bijgevijlt. Dat moet wel anders hecht het echt niet.