Hij is weg snik..!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Hij is weg snik..!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 17:28

Helaas is vandaag ons paard opgehaald door zijn lieve baasje hij heeft een heel lief baasje en hij word zeker goed verzorgt...!
Dat hij is rond kwart over 1 weg gegaan ze kwamen met ander half trailer om Goofy op te halen..!
Dat mijn ma en ik waren al vroeg op stal en had ff goofy gepoetst en lekker geknuffeld!
Toen kwamen de mensen we hadden allerlei foto´s geschoten en ook toen die de trailer in ging?
We kregen het pas echt moeilijk toen goofy eenmaal in de trailer stond en om keek en heel zielig net op dat moment toen we de foto schoten.
Net alsof hij voelde dat hij een nieuw baasje kreeg!!!
toen ze eenmaal op weg waren naar huis toen was zijn baasje nog even een halve weg in de trailer gebleven om te kijken hoe het ging maar alles ging goed toen ze eenmaal bij hun thuis kwamen hebben ze direct gebelt hoe het ging en toen bleek ze gezegt te hebben dat alles goed gegaan was en al dikke maathjes was met een andere pony in het weiland en zaten lekker te grazen Haha! Lovers
Maar wij gaan in januarie een keer kijken want dat wou die vrouw hebben en dan gaan we kijken hoe het met goofy gaat.

Maar ik ben wel blij dat die een zeeeeeeer goed tehuis heeft en al dikke maatjes is met zijn nieuwe vriendjes en vriendinnetjes.

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.


_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 17:31

gelukkig maar sat hij een goed baasje heeft.
ik weet hoe moeilijk het si om je paard te verkopen heb ik in juni ook gemoeten.
ik kreeg het pas moeilijk op het moment dat hij zijn transport beschermers om kreeg want op dat moment besef je pas echt dat hij weg gaat.
maar gelukkig kan je nog naar hem toe en je weet dat hij het goed heeft en dat is het belangrijkst.
veel sterkte ermee

gr

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 17:32

Fijn dat ze een goed baasje heeft gekregen.
Aardig van die mensen om je te bellen toen ze thuis waren.

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 17:34

Ja maar dat wilden wij zelf ook graag hoor!!!

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.


Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 18:39

Idd fijn dat ze een lief baasje heeft gekregen...
weet je tenminste dat ze in goede handen is Lachen

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 18:48

Ja dat wel!!!

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Hjartje, hokke, laura22, Mark0919 en 42 bezoekers