stomme draak, nu alweer een schaap

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-01 17:55

gggrrr, nadat amulet al verschillende dingen vernield heeft.....o.a. een pet, blouse en een halster, begint die o zo lieve pony nu maar aan de schapen..... Frusty
De land-eigenaar heeft het beestje maar apart gezet (het schaap dan he) want hij heeft nu een kale kop en een bloed neus.......
En idd drie keer raden wie daar achter zit....juist Amulet....
Ach haflingers zijn toch altijd zo lief en verdraagzaam Schijnheilig

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 19:00

aaah god (sorry voor de gelovigen) Huilen
stoute amulet
word je daar niet ontiegelijk moe van? ik zou er $@*!@$~!I)#U(U+!*#!&#/- van worden Frusty

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 19:38

heftig , een vroegere vriendin van mij had/heeft een haflinger en die heeft er toen eentje doodgetrapt uit speelsheid.
was de boer ook niet zo blij mee

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 08:57

Ik heb eens een verhaal gehoord van een paard dat een wild konijn (haas?) in het land had gevangen en dood gebeten.... Kan dus nog erger! Het schaap doet het nog! Maarre, was het niet handiger om Amulet apart te zetten?

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-01 09:25

tja amulet apart zetten......dat wil nog wel eens wat problemen geven..... }> Boos!
Maar waarschijnlijk is amulet niet de enige schuldige (dikke kans dat hij wel de grootste misdadiger is hier) want gister was hij weer aaan het jagen ( ja yentl af en toe word ik er een beetje heel erg moe van) en toen rende het paard waar hij achteraan zat dus bijna ovr een schaap heen en amu toen dus bijna ook....... Frusty

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 09:40

aah jeetje zeg
ik heb weles gehoord dat een erge agressieve falabella een schaap had vermoord
dat doet me toch even slikken want bij ons ninja(falabella) die WAS hengst en heel erg stout enz en die rende achter onze geiten aan en pakte ze op en gooide ze door de lucht Verdrietig ik ben blij dat er nix ergs gebeurd is