Werk-blunders !

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mist

Berichten: 9459
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Werk-blunders !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 21:46

Wie maakt ze niet ?!? Knipoog ik heb er 2 die ik op wil biechten, ben benieuwd naar jullie blunders !


(ik werk bij een engels bedrijf vandaar de engelse teksten: the whole truth, and nothing but the truth
Blunder 1:
Van het hoofdkantoor kwam er iemand (Jerry= type Jerry van "The good life") ons auditen op ISO normen, die man werkte heel erg op mijn zenuwen door zijn (in mijn ogen Knipoog ) onbenullige vragen. Dus op een dag toen het mij teveel werd zei ik hem : " F*ck off Jerry ! you're depressing me"......wist ik veel dat hij na die uitspraak van mij 4 dagen "zoek" is geweest. In Londen wisten ze niet waar hij was, in Antwerpen (waar ik werk) ook niet. Toen hij uiteindelijk in Londen weer boven water kwam, diende hij een officiele klacht in bij Personeelszaken, dat hij nooit meer met mij wilde werken (tot groot genoegen van mijn baas, die hem ook liever kwijt dan rijk was- en die dit verhaal graag in kleuren en geuren vertelt- ondanks alle emails die heen en weer vlogen op management niveau Schijnheilig )

Blunder 2:
Mijn baas heeft een vissekom op zijn bureau staan (ter verduidelijking)
Ik was de voorman van 1 van onze onderaannemers duidelijk aan het maken (met zeer verheven toon) dat dit gedrag ECHT NIET door de beugel kon, en toen ik "nonchalant" tegen het bureau aan wilde leunen en mijn arm op het bureau zette, eindigde deze IN de vissekom......mijn baas, die (helaas) ook in het kantoor was, zag dit, en deed het zowat in zijn broek van het lachen Clown


Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 22:05

*LOL* Hahaha, ik vind ze allebei OK dan!

Ik heb er eentje van bijna een jaar geleden, heeft hier op bokt gestaan. Ik heb hem even gekopieerd Lachen

Ludo schreef:
Jeetje ik heb vandaag een vreselijke blunder gehad.
Ik was aan het werk, je weet wel: supermarkt, vlak voor kerst, onwijs druk..Ik sta achter de informatiebalie. Gaat de telefoon, een binnenlijn, collega van mij: Kun je even iemand naar kassa 3 sturen? Want er staat een man met een pistool. Dus ik schrik me wild en roep onze special code (meneer de haan kassa 3) om. Negen mensen kwamen eraan, vanuit de winkel en het magazijn en de kantoren. Allemaal filiaal hulpverleners..
Dus een paar lopen naar die kassa en een paar komen vragen wat er is. Dus ik vertel wat mijn collega zei. Ze liepen ook die kant op en ik bleef achter de balie staan.

Ik stond te shaken, maar ik was met een klant bezig, dus ik moest gewoon doorgaan. Op een gegeven moment liepen ze lachend weg. Ik had dus wel door dat het loos alarm was, maar ik wist nog steeds niet wat er nou was.

Dus in de pauze vroeg ik aan de collega die mij belde wat hij nou had gezegd. Hij zei dus: Linda, kun je even iemand naar kassa 3 sturen, want er staat een man in een rolstoel.... Frusty

Ik schaamde me dood. Die man zal wel gedacht hebben...

Als ik eraan terug denk, dan lig ik weer helemaal dubbel... *LOL*


Clown Clown Clown

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 22:10

Toen ik net begon met kinderen lesgeven kon ik alle namen nog niet. Meisje moest naar de wc en ander kind uit die les vroeg aan mij wat ze gingen doen. Waarop ik antwoordde wat we gingen doen, maar eerst wachten tot dat jongetje terug is van de w.c.

Jongetje bleek dus een meisje te zijn en wordt sindsdien door alle kinderen uit die les jongetje genoemd dankzij mij. Ik kreeg toch een aardig rood kleurtje.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 22:33

Ik heb eens een e-mail gekregen met een powerpoint-presentatie over zwembroeken voor mannen (van die dingetjes die dus alleen uit koordjes en gaten bestonden Knipoog ) Geen probleem zou je zeggen, maar het was een slide-show. Frusty En mijn werkplek stond met pc richting gang. Muur was van glas. Ik wist niet hoe je de slideshow moest stoppen. En natuurlijk kwam op dat moment nét de directeur aangelopen met projectgroepleden die uit vergadering kwamen.... Bloos!

Of vorige week, toen stuurde ik een adreswijziging de afdeling rond omdat ik ga verhuizen. Mijn collegaatje trok er dit weekend in (we komen samen in één huis) en ze gebruikten mijn mailtje als adres waar de bloemen voor haar naar toe konden. Had ik dus nummer 11 op geschreven ipv 15. Werden de bloemen bezorgd bij een dame die er al heel lang woonde Haha!... ouwe mensje zoeken in de buurt waar er iemand nieuw was gekomen... Bloos

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Mist

Berichten: 9459
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 22:46

Ludo"]
:)) Hahaha, ik vind ze allebei OK dan!

Ik heb er eentje van bijna een jaar geleden, heeft hier op bokt gestaan. Ik heb hem even gekopieerd Lachen

[quote="Ludo schreef:
Jeetje ik heb vandaag een vreselijke blunder gehad.
Ik was aan het werk, je weet wel: supermarkt, vlak voor kerst, onwijs druk..Ik sta achter de informatiebalie. Gaat de telefoon, een binnenlijn, collega van mij: Kun je even iemand naar kassa 3 sturen? Want er staat een man met een pistool. Dus ik schrik me wild en roep onze special code (meneer de haan kassa 3) om. Negen mensen kwamen eraan, vanuit de winkel en het magazijn en de kantoren. Allemaal filiaal hulpverleners..
Dus een paar lopen naar die kassa en een paar komen vragen wat er is. Dus ik vertel wat mijn collega zei. Ze liepen ook die kant op en ik bleef achter de balie staan.

Ik stond te shaken, maar ik was met een klant bezig, dus ik moest gewoon doorgaan. Op een gegeven moment liepen ze lachend weg. Ik had dus wel door dat het loos alarm was, maar ik wist nog steeds niet wat er nou was.

Dus in de pauze vroeg ik aan de collega die mij belde wat hij nou had gezegd. Hij zei dus: Linda, kun je even iemand naar kassa 3 sturen, want er staat een man in een rolstoel.... Frusty

Ik schaamde me dood. Die man zal wel gedacht hebben...

Als ik eraan terug denk, dan lig ik weer helemaal dubbel... *LOL*


Clown Clown Clown
[/quote]

idd ook een briljante actie !!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, Anne_26, AnoukS_, chocky84, Christina, ComscoreBot, Evito_06, Galaika, hedjuhhh, LaraCroft, leintje_, linoleum, Lizziewizzie, TheNovelist, Typhoon en 45 bezoekers