Weekje vakantie met de paarden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-01 21:47

Zondagochtend gaan Claudia en ik lekker vakantie vieren met Himeros en Jurita. We gaan in Heerde oppassen op een huis met paarden en katten en een hond. We zitten op een paar 100 meter afstand van het bos. Ik heb er zo'n zin in! Party!!

Vandaag heb ik Razinda alvast laten wennen aan het alleen zijn. Razinda alleen in de wei en Jur en Himeros samen in de bak. Razinda ging lekker met haar koppie omlaag grazen terwijl Jur en Himeros in de bak aan het bokken en rennen waren! *LOL*
Ze begrepen er niets van waarom ze niet bij hun kind mochten! Op een gegeven moment ging Razinda ook rennen met die staart erop, hals erop en gaan! Kwijl

Himeros gaf 1 keer zo'n bok dat ik zoiets had van: daar wil je niet op zitten! Gelukkig was Clau er niet bij! Schijnheilig *LOL*

Maar verder leek het allemaal goed te gaan dus ik kan redelijk gerust op vakantie. Morgen nog even de bus ophalen die ik heb gehuurd voor het vervoer (mijn auto kan namelijk geen 2 paarden trekken en anders blijven we heen en weer rijden). Morgen ga ik ook nog op een stal passen (paarden voeren, losgooien etc) mijn eigen paarden doen, inpakken, boodschappen doen, opruimen etc dus het wordt een drukke dag! Lachen

Nadeel is dat ik wel een week zonder bokt moet! Verdrietig
Ik zal jullie missen! Tot over 1 week! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:04

Ik zal jou en je verhalen over je paardjes ook missen hoor Maartje!!! We eisen een uitgebreid verslag hoor, als je terugbent!!!! Heel veel plezier en geef Jur en Razin een knuffel van me! *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:06

Wel kaartje sturen he Tong uitsteken
Veel Plezier!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:34

Tot over een week en veelplezier

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 22:30

Heel veel plezier van de week Lachen !!
Greetz Tamaar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, DogWords, Kimmej, Vagabondo en 37 bezoekers