Hoe krijg ik Robin nog mooier dan hij is?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-01 22:40

Hoe word Robin mooier dan die is? Vacht bedoel ik dan he Haha! Heb zondag een Rayon wedstrijd in Sint Oederode.. dus hij moet er mooi uitzien natuurlijk! Haha!

[Edit] titel nog duidelijker gemaakt [/edit]
_________________
<FONT COLOR="blue">[Quote shanaia] Ik wil Nathalie als me kleine lieve zusje </FONT>
<FONT COLOR="red">Robin, ik hou van je!</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-27 11:07 ]</font>


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:44

spray antiklit op een zachte handdoek en wrijf die steeds met de haarrichting mee over zijn hele lichaam,gaat ie mooi van glanzen.
gebruik wat babyolie over zijn neus en ogen voor extra glans.
de dag voor wedstrijd de staart en voeten wassen,en de staart daarna als ie droog is uitpluizen,een vlecht erin en de volgende dag de vlecht op het concourterrein eruit halen en nog weer uitpluizen.(en antiklit erin natturlijk)
de manen netjes recht trekken en vlechten.
de haren bij de kroonrand mooi recht knippen,sokjes knippen en staart recht afknippen zodat ie voller lijkt.
zet hem de dag voor wedstrijd met een deken op zodat ie mooi schoon blijft snachts

soms is het beter om te zwijgen

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:45

je hebt toch van dat spuitspul waar ze van gaan glimmen,en ook van die sjabloons voor op de kont met een blokprintlr leg je erop en dan tegen de haren in peotesen en een heel klein beetje haarlak staat super.
ik doe elke dag door het voer een beetje zonnebloemolie dan glimt hij vanzelf al heel erg. Party!!

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:47

Even spuiten met Equistar, maar je kunt het ook met een pluk schapewol doen. Ik zou hem niet wassen onder deze weersomstandigheden. Bovendien dan heb je de kans dat de vacht er een beetje droog uit gaat zien.Wil je de vacht mooi houden probeer dan eens een scheutje tarwekiemolieover zijn voer dit bevat vit. E en is eigelijk overal goed voor.

_________________
Macilda en Biretta voor altijd

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: greetje op 2001-10-27 08:28 ]</font>

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:51

Robin is al mooi!!! Lovers Maarre, wat ook handig is zijn van die doekjes die je bij de ruitersportzaak kan kopen. Dat zit in een zwarte verpakking. Je hebt ze ook voor je zadel dus dan moet je wel even kijken of je degoede pakt!! Het zijn vochtige doekjes die je over het hele lichaam kan halen. Ik vind het heel fijn! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 23:00

Ik zou geen Equistar over zijn hele lichaam smeren hoor, je zadel glijdt er aan alle kanten af!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 23:26

als je alleen de plaats waar het zadel ligt niet overheen gaat met je doek Haha! dan kan de rest van het lichaam toch prima?

soms is het beter om te zwijgen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 23:31

Dan wel ja!

Ik heb 1 keer voor een wedstrijd van de ponyclub de hele pony ingespoten en gleed er tijdens de proef bijna vanaf. Had ook een heel slecht cijfer voor mijn zit, want ik moest mezelf en het zadel steeds in evenwicht houden, zag er niet uit! *LOL*

gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 23:59

echt schapenwol doet wonderen.
ze gaan er super van glimmen.
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

myla
Berichten: 168
Geregistreerd: 16-09-01
Woonplaats: Langedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 00:41

of elke dag gekookte lijnzaad

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 01:05

Ik gebruik altijd babyolie. Met een washandje over de pony en hij glimt als een spiegeltje!
Wel pas op het laatste moment erop smeren, anders blijft al het zand erop plakken.
Maar ik gebruik dus nooit meer equistar, die olie is veel goedkoper!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 03:03

Volg alle voorgaande tips op en doe dan ook de nacht van te voren een wollen deken onder zijn dek. Als je de volgende dag voor de wedstrijd die wollen deken met de haargroei mee van je paard trekt heb je een prachtig glimmende en gladde vacht!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 11:15

Paard in z'n geheel wassen!
Volgende dag weer goed poetsen met schone borstels en daarna met een goede schone poetsdoek eroverheen.
Of bijvoorbeeld met babydoekjes, gaat ie ook nog ns lekker van ruiken!
En equistar doet wonderen... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 11:41

Ik heb een tijdje Heamolitan gevoerd. Alleen verkrijgbaar bij je DA. Je moet er wel 14 dagen van te voren mee beginnen maar ze zien er dan wel super uit.

Verder peots ik altijd erg uitgebreid, poets na met schapenwol, gebruik equistar en was mijn paard regelmatig.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-01 19:06

Vandaag heb ik hem geknot, en met glanspray ingespoten. Heb net babydoekjes gekocht doe ik er nog overheen morgen ochtend, laat ik de ogen en neus ook mee glimmen.. *zucht* wens me succes!!! Haha!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 19:10

*duim duim duim* *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mir, Aslien, batje, GoogleAdsense, GrapeshotBot, redbutton, StonedRomy en 89 bezoekers