zondag 1e selectie... en wie is de concurrent??!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Op wie zetten jullie in?

Pasha en Laura
6 (24%)
Dubbelland's Boas en Shanna
10 (40%)
Gelijke stand
9 (36%)

Totaal aantal stemmen: 25


Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

zondag 1e selectie... en wie is de concurrent??!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 10:55

Jaja, zondag ook hier de 1e selectie!!!

mjah dan... mijn concurrent(e) is Laura met Pasha Haha! (Pasha op bokt dus Knipoog)

hahah dat wordt echt dikke schik, Laura is er van overtuigd dat ik haar eraf rij, ik denk dat Pasha mij eraf kegelt Tong uitsteken

Dus.. wie zet in op wie Haha!

haha sorry hooor.. moest het ff kwijt Knipoog

Laura start met Pasha in de L1/D
Ik met Dubbelland's Boas dus ook Knipoog

[edit] ff poll toegevoegd Tong uitsteken (sorry ben gek vandaag haha)
En met Dubbelland's Dancer start ik ook nog L2/C... dus ik ben echt benieuwd wat het gaat worden!!!

Ennuh... Laura.. succes he Knipoog zie je zondag!!

Groetjes Shanna Party!!

PS: ik zet in op een gelijke stand van Laura en mij Tong uitsteken krijgen we ook geen gezeur haha


biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 11:28

pfff wordt gewoon 1e ex aequo, das veel gezelliger :p


zijn bij jullie trouwense de SELECTIES op zondag?? Scheve mond
wat sneu voor de kinderen met Christelijke ouders of die op een Christelijke stal staan die dan geen kans maken op de Gelderse omdat ze op zondag niet mogen rijden....

ik dacht altijd dat die op zaterdag waren zodat iedereen mee kan doen, das iig hier wel zo...

:)


Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 14:59

Ja hier ook altijd op zaterdag, straks als we gaan verhuizen mag ik ook niet meer op zondag (iig bijna nooit, misschien 1 uitzondering) aangezien die mensen allemaal zwaar christelijk zijn.Ik ben ook wel christelijk, maar ik vind het niet erg op zondag te rijden, sowieso liever op zaterdag.

Majah ik gok op ex aque of Shanna, omdat die al langer in de L1 zit, voor t zelfde geld heeft 1 van jullie een rotdag, en wordt t helemaal niks, maar iig, we zullen zien.
En allebei veel succes Haha!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 19:03

zou wel gezellig zijn als jullie ex aequo staan Haha! maarjah iig veel succes !!

............

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 20:04

Ik ga voor gelijke stand!! Tong uitsteken ik kan niet kiezen tussen Pasha en Boas namelijk ze zijn allebei echt zoo gaaf, te gek!! Lovers Wel vertellen wat de uitslag was he?? Tong uitsteken

Live,LOve,'ndLaugh

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 21:53

Margon schreef:
Ik ga voor gelijke stand!! Tong uitsteken ik kan niet kiezen tussen Pasha en Boas namelijk ze zijn allebei echt zoo gaaf, te gek!! Lovers Wel vertellen wat de uitslag was he?? Tong uitsteken


tuurlijk Haha!

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 21:54

xxLisaxx schreef:
zou wel gezellig zijn als jullie ex aequo staan Haha! maarjah iig veel succes !!



dank je maar dat geldt natuurlijk net zo goed voor Laura he Knipoog haha ff dat jullie weten dat ik geen egoistisch trutje ben die alleen maar aan zich zelf denkt Knipoog

enuuh.... moge de beste winnen!!! Haha! *grin*

nou jongens, PROOOOOST Tong uitsteken

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 21:56

Ctal schreef:
Ja hier ook altijd op zaterdag, straks als we gaan verhuizen mag ik ook niet meer op zondag (iig bijna nooit, misschien 1 uitzondering) aangezien die mensen allemaal zwaar christelijk zijn.Ik ben ook wel christelijk, maar ik vind het niet erg op zondag te rijden, sowieso liever op zaterdag.

Majah ik gok op ex aque of Shanna, omdat die al langer in de L1 zit, voor t zelfde geld heeft 1 van jullie een rotdag, en wordt t helemaal niks, maar iig, we zullen zien.
En allebei veel succes Haha!



ja selecties zijn hier 6/7, 13/14 enz, ligt eraan in welke klasse je zit!

inderdaad, klote als je christelijk bent!

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 21:56

he ik sta eindelijk een keer voor Tong uitsteken haahhahahahhaahahaha


he Ctal, wie had je nou gestemd???(in je berichtje staat ik of ex aqueo Knipoog (hoe schrijf je dat Verward :/)

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 21:57

biepp schreef:
pfff wordt gewoon 1e ex aequo, das veel gezelliger :p


zijn bij jullie trouwense de SELECTIES op zondag?? Scheve mond
wat sneu voor de kinderen met Christelijke ouders of die op een Christelijke stal staan die dan geen kans maken op de Gelderse omdat ze op zondag niet mogen rijden....

ik dacht altijd dat die op zaterdag waren zodat iedereen mee kan doen, das iig hier wel zo...



haha ja dat vond ik ook al!!!!!!!!! wrom denk je dat ik daar zelf op stem Knipoog

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 08:50

Ik heb op shanna gestemd in de poll, ik vind het wel heel toevallig als jullie ex aqueo komen te staan, alhoewel dat wel toffer is Haha!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 09:14

Gelijk, de een kan een goede dag hebben, of juist een slechte.

Maar wat de selecties bij jullie laat, bij ons is morgen alweer de laatste! En dan nog een kringselectie, maar de rayons zijn dan al lang klaar. En op zondag, dat is hier bijna altijd, soms de B op zaterdag.

Allebei veel succes!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 12:10

biepp schreef:

zijn bij jullie trouwense de SELECTIES op zondag?? Scheve mond
wat sneu voor de kinderen met Christelijke ouders of die op een Christelijke stal staan die dan geen kans maken op de Gelderse omdat ze op zondag niet mogen rijden....

ik dacht altijd dat die op zaterdag waren zodat iedereen mee kan doen, das iig hier wel zo...


Ik wou dat ze bij 'ons' op zondag waren. Ik kan dus nooit mee doen. Mijn vader heeft twee fotowinkels en op zaterdag is het net de drukste dag en staat die allemaal met schoollieren zeg maar. Hij kan dus bijna nooit vrij nemen en ik kan nooit selecties rijden. Baal ik zo ontzettend van. Maar ik heb weer hoop voor de zomer..

Maar back naar het onderwerp Tong uitsteken Ik stem ook maar gewoon op ex aequo.. Geen gezeur Tong uitsteken Knipoog

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 19:30

New-Forest"]
[quote="biepp schreef:

zijn bij jullie trouwense de SELECTIES op zondag?? Scheve mond
wat sneu voor de kinderen met Christelijke ouders of die op een Christelijke stal staan die dan geen kans maken op de Gelderse omdat ze op zondag niet mogen rijden....

ik dacht altijd dat die op zaterdag waren zodat iedereen mee kan doen, das iig hier wel zo...


Ik wou dat ze bij 'ons' op zondag waren. Ik kan dus nooit mee doen. Mijn vader heeft twee fotowinkels en op zaterdag is het net de drukste dag en staat die allemaal met schoollieren zeg maar. Hij kan dus bijna nooit vrij nemen en ik kan nooit selecties rijden. Baal ik zo ontzettend van. Maar ik heb weer hoop voor de zomer..

Maar back naar het onderwerp Tong uitsteken Ik stem ook maar gewoon op ex aequo.. Geen gezeur Tong uitsteken Knipoog
[/quote]

sjeej das klote!! Scheve mond balen zeg, dat je op zaterdag nooit kunt! moet je bij mij in de buurt komen wonen he, heb je daar geen last meer van Haha!

Morgen is dus de 1e selectie, onze laatste is 13/14 januari!!

PROBLEEEEEEEM:

Ik ben ziek en voel me zwaar klote

weet dus nog niet of ik wel kan rijden

maar ga het zeker proberen, want ja HALLOW tis selectie en ik moet toegeven dat ik mn pony's redelijk voor elkaar heb Tong uitsteken haha tja... ik wil toch eigenlijk wel een poging wagen

dus ik denk dat ik gewoon ga, als ik van mn pony afval omdat ik geen adem meer krijg (benauwd door hoesten enz) merk ik het vanzelf Knipoog

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 11:08

Ik heb ook al weleens half ziek een wedstrijd gereden, wel relaxend dat ik nog 1ste werd en 1 of 2 punten had, want anders had ik beter in mn bed kunnen blijven liggen Tong uitsteken

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 11:08

En beterschap he

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 13:28

Succes hoor! Ik ga niet stemmen want tja ik weet t niet. Tong uitsteken

Maaruh, BTW, wij hebben hier áltijd wedstrijd op zondag? Verward

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 15:01

ZIjn jullie onderhand al weer terug?? Tong uitsteken Haha!

Live,LOve,'ndLaugh

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 17:34

Waaahhaaa Shanna SNOL Tong uitsteken
hahahah wie maakt er nou zon toppic
had ik helemaal niet meegekregen...

Maar zal ik de eindstand dan maar vertellen Haha!

We zijn SUPER TOEVALLIG Lachen allebei 2e geworden met 165 pnt.

Hahaha ik vind het helemaal appart want er werd supper laag gepunt en toch dan allebei 165 Haha!
hahahahahahahhaha
Sorry Grappig

Ik wist zooo zeker dan Shanna mij eraf ging rijden Weetje hoe Super Boas loopt!!!! *LOL*

maar ik moet zeggen dat ik met het losrijden helemaal schik had want ze liep zooo lekker...
al werd de proef dan verpest door rood met witte balken in de ring Boos!
maarja toch verder was ik wel tevreden voor mijn eerste indoor wedstrijd en tevens 1e x weer binnen rijden Haha!:D:D

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 17:38

Ow wat grappig zeg! Haha! Knap gedaan Knipoog

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 17:52

haha ik las net jou verslag "Pasha" echt grappig dat jullie allebei dezelfde punten halen!! IN ieder geval gefeliciteerd dan maar met jullie punten!!!

Live,LOve,'ndLaugh

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 18:35

Haha dat is toevallig dat jullie toch dezelfde punten hebben!

Maar gefeliciteerd zeg! Dit is een hele goede resultaat!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 09:57

New-Forest"]
[quote="biepp schreef:

zijn bij jullie trouwense de SELECTIES op zondag?? Scheve mond
wat sneu voor de kinderen met Christelijke ouders of die op een Christelijke stal staan die dan geen kans maken op de Gelderse omdat ze op zondag niet mogen rijden....

ik dacht altijd dat die op zaterdag waren zodat iedereen mee kan doen, das iig hier wel zo...


Ik wou dat ze bij 'ons' op zondag waren. Ik kan dus nooit mee doen. Mijn vader heeft twee fotowinkels en op zaterdag is het net de drukste dag en staat die allemaal met schoollieren zeg maar. Hij kan dus bijna nooit vrij nemen en ik kan nooit selecties rijden. Baal ik zo ontzettend van. Maar ik heb weer hoop voor de zomer..
[/quote]

Ik ben blij dat bijna alle wedstrijden op zondag zijn. Als je de hele dag werkt dan ben je blij dat je op zaterdag nog eens naar de winkel kunt. Bovendien heb ik gehoord dat de kampioenschappen voortaan op vrijdag en zaterdag zijn omdat ze de zondag niet willen gebruiken. Dat vind ik dus niet kunnen, mn voor ponyruiters. Die zijn leerplichtig en moeten op vrijdag dus naar school.

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 11:54

ja inderdaad, echt saampjes 2e haha, was echt heel grappig!!

k heb idd dus wel gewoon gereden, maar ik had gisteravond 39 graden koorts ....
ben nu dus ook thuis..

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 12:01

Pasha schreef:

Ik wist zooo zeker dan Shanna mij eraf ging rijden Weetje hoe Super Boas loopt!!!! *LOL*



Nou die van jou loopt blijkbaar even netjes zijn proefje Knipoog Super!!

She's my lady Lovers


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers