Brando is echt zo lief!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-01 19:58

Met Brando gaat het weer een stuk beter. Hij is echt lekker ondeugend aan het doen! Hij is/was kreupel en maandag komt de dierenarts weer voor controle. Hopelijk is ie wel weer helemaal goed dan. Maar wat hij vandaag weer deed *LOL* :
-Monica en ik waren zijn stal aan het uitmesten. Er stond een kruiwagen voor zijn box maar die ging Monica vast legen en reed hem weg. Ik hield dus Brando tegen zodat hij niet uit de box ging. Pakt de buurman van Brando de bezem!! Clown Dus ik dat ding snel terughalen en liet Brando los. Draaft hij zo met zijn oortjes naar voren de stal uit!! *LOL* We kregen hem gelukkig weer meteen te pakken!
-Daarna zette ik hem in de wei. Galoppeerd hij zo weg!! }> Zat daarna met een paard helemaal te spelen enzo. Ook draven en trappen enzo!

Ook heb ik gisteren (op advies van de vee-arts) even rechtuit met hem gedraafd over de harde weg. Hij was daarop goed!! Party!! Nu maar hopen dat hij maandag weer helemaal goed is. Zowel op de volte als met de buigproef. Daar was hij kreupel op en licht onregelmatig op het rechte stuk op de harde weg.
Maar ik denk wel dat het allemaal goed gaat. Als hij goed is, gaat hij meteen naar Monica. Ik vind het heel jammer, maar het is echt beter zo. Ik zal hem wel een beetje missen... Verdrietig Die gekke knol!!! Lovers

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 20:53

ah wat goed dat het steeds beter met hem gaat
kan je hem niet nog ff een dagje houden voor even goed afte knuffelen en nog even 1 dag voor jezelf te hebben Verward
gewoon vragen aan monica vind ze vast niet erg toch?
waarom klikte het ook niet weer?

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-01 20:58

Nee, de laatste dagen knuffel ik heel veel met hem. Of ik hem nog een dagje langer houd of niet maakt ook niet uit. Het is gewoon beter zo.
De rede dat het niet meer gaat is vooral vanwege mijn schouders. Omdat hij voor mij eigelijk te sterk was kreeg ik een blessure aan mijn schouders, heb daardoor een paar weken niet kunnen rijden. Het werd ook de keren dat ik weer reed niet beter. Ook is hij qua karakter ook niet helemaal de pony die ik zoek. Ik wil nu graag een paard dat ligt is in de hand, maar wat feller is. Zo'n iel, fel, klein paardje. Dat past waarschijnlijk toch beter bij mij. Het is voor Brando ook beter dat hij een baasje krijgt dat beter bij hem past. Monica dus! Lachen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 21:04

dat is perfect en je ziet hem toch nogelke dag? maar het zou ook moeilijk zijn
heb eigen ervaring ermee (van helen en mij)

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 21:17

Misschien is Sandor wel wat voor jouw? Zie eenmaal andermaal topic Leuk 5 jarig ruintje Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:17

JUNIOR!! Haha!
Zo'n paardje zoek je, of niet Joleen??
Dat was echt een gave combinbatie vond ik. Als ik wat tegen kom laat ik het je wel weten Lachen

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-01 22:20

Nee, Junior was super lief, maar toch wat te sterk om rond te rijden. Dat zou niet veel beter gaan. Maar qua karakter was ie super!!! Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:51

Ik ben wel blij voor je dat je nu de knoop hebt doorgehakt.... Het zal idd vast beter gaan zo en je blijft Brando toch zien, nietwaar??? Nu jij een ander leuk paardje en het komt helemaal goed. Ik duim ook mee dat Brando weer rad is... Haha!