ik ga beginnen maar wil nog wel wat weten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

ik ga beginnen maar wil nog wel wat weten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 16:09

in januari krijg ik een startkaart voor mijn fjord tussen de paarden.

maar ik werk op zaterdag, weet je van te voren al of je op zondag kunt rijden. dat komt voor mij beter uit namelijk. Of kun je niet kiezen.

En ik hoor dat alles al zo snel vol zit, maar weet iemand hoe het in regio midden zit.

En als je op concours gaat, is daar alles wel duidelijk of moet je alles zelf uitzoeken waar je moet rijden in welke ring enzo.

ik hoop dat iemand me een beetje kan helpen, met ervaringen enzo


Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 16:23

Je kan je eigen wedstrijden opgeven, dus als jij op zondag wilt starten moet je een wedstrijd zoeken die op zondag is, en die zijn er best wel hoor.Ook hier in het midden.
De mooiste concoursen zitten snel vol, voor bv. januari kan je waarschijnlijk nergens meer bij als je niet al hebt gebelt.

Indoor is er meestal maar 1 ring.
En er gaat altijd een startlijst naar je vereniging, en er komen er ook best wel veel op www.startlijsten.nl
Maar niet allemaal.
Op die startlijst vind je dan je tijd, je ring etc. etc.
Het wijst zich allemaal van zelf, helemaal niet druk over maken.Over t algemeen is er ook nog een ringmeester, en die roept je wel zodra je moet komen.Wil je nog meer weten?

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 17:02

Naja alles is wel een beetje gezegd Knipoog
Je krijgt dus het blad Paard&Sport binnen, daar staat ook een wedstrijdkalender in (zie ook www.knhs.nl). Dan bel je op, geef je je op (naam, paard's naam, vereniging) en stuur je later via de post je twee startcoupons op naar het verstrekte adres.
Dan is de wedstrijddag Lachen
Je moet er i.v.m. uitvallers een uur van te voren zijn. Dan ga je naar het secretariaat (kantine), meld je wie je bent, laat je je startkaart zien en je inentingen, betaal je het inschrijfgeld en ga je inrijden. En dan komt de ringmeester en is het de 5 min. van de waarheid OK dan!
Succes!

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 17:05

Naja alles is wel een beetje gezegd Knipoog
Je krijgt dus het blad Paard&Sport binnen, daar staat ook een wedstrijdkalender in (zie ook www.knhs.nl). Dan bel je op, geef je je op (naam, paard's naam, vereniging) en stuur je later via de post je twee startcoupons op naar het verstrekte adres.
Dan is de wedstrijddag Lachen
Je moet er i.v.m. uitvallers een uur van te voren zijn. Dan ga je naar het secretariaat (kantine), meld je wie je bent, laat je je startkaart zien en je inentingen, betaal je het inschrijfgeld en ga je inrijden. En dan komt de ringmeester en is het de 5 min. van de waarheid OK dan!
Succes!

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 17:09

Zoals je al zelf zei, je moet flink van te voren op geven. Nu zit december al bijna helemaal vol en januari kun je nog wel proberen. Bij www.knhs.nl en dat wedstrijdsport en basis kalender, daar vind je alle wedstrijden per provincie. Succes ermee! OK dan!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:10

Tja regio midden zit net als alle andere erg snel vol. Helaas.Ik heb er verder niet zoveel aan toe te voegen.
Heel veel succes

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 22:06

ik kan me nu nog niet opgeven voor januari want ik heb toch nog geen startkaart


lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 12:54

alleen het melden inclusief laten zien van je startkaart en entingsboekje ken ik niet, hoef in brabant volgens mij ook niet. Verder denk ik dat je de meeste wedstrijden veel eerder kunt zien op startlijsten.nl ipv in de P&S, daar staan ze allemaal pas erg laat in.

veel succes!

Vandaag is morgen voorbij....

Als je veel doet, kan je veel doen
Als je niks doet, doe je vaak niks

Tijd om te leren/werken? Ban jezelf!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 20:10

als je de datum in de gaten houd zijn er op zondag ook wel wedstrijden en als je op wedstrijd aankomt zit meestal in de kantine het secretariaat en anders kan je het vast wel aan iemand vragen, misschien kan je een keer met iemand mee om te kijken hoe alles gaat??
iig veel succes OK dan!

............

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 21:42

Soms zijn er 3 groepen van 1 klasse.
Maar meestal kan je niet kiezen op welke dag je wilt starten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Feelsoproud, Mette en 34 bezoekers