Ik heb eigenlijk nooit problemen met ze en alles is altijd naar wens. Iets retourneren "geen probleem".... ik kan niet anders zeggen dan dat ik er altijd goede zaken doe. en heb gedaan.
Ben nog nooit in een van die winkels geweest. Heb er alleen weleens wat besteld. Maar daar heb ik ook wel weer wat van geleerd! Dingen die gepast moeten worden op je paard (zoals dekens enz) die bestel ik daar niet meer Kreeg 2x de verkeerde deken opgestuurd, bleek dat de deken die ik wou hebben uitverkocht was dus moest ik een duurdere deken bestellen, zou korting krijgen (had hem nl in de kortingsweek besteld) Krijg ik de deken thuis, moet ik het volledige bedrag betalen Het heeft daarna nog 3 weken geduurt voor dat ik m'n geld terug kreeg
Lady & Viënna Blondes have more fun Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo
Het heeft daarna nog 3 weken geduurt voor dat ik m'n geld terug kreeg
Ik had een keer een jas besteld die ik terug stuurde en ik had het geld nog eerder terug dan dat ik hem betaald had!! ik zie wel dat de meningen erg verschillen....
raar, ik heb echt nooit problemen met die gasten. Bestel alles via internet en het gaat supper....
Het is heel verschillend ik kom er best vaak en de ene keer is het super en de andere keer echt bagger. Ik heb dus op matig gestemd. Ik heb een keer een jas daar besteld en ik kreeg de verkeerde en dat hebben ze heel netjes opgelost. Een andere keer kocht ik daar twee zomerdekens die precies hetzelfde model waren alleen een andere kleur. Is de een een tientje duurder dan de andere.. Ik zeg tegen ze dat kan niet hoor ze zijn precies hetzelfde.. Toen zei die man nee hoor en pakte de catalogus erbij om mij te laten zien welke welke was.. Nou die twee modellen waren echt heel anders dus ik zei dat ook. Volgens hem was dat niet waar en om van het gezeik af te zijn heb ik dat tientje maar gewoon betaald. Thuis ging ik natuurlijk passen en ze waren te klein dus ik ging gelijk terug om te ruilen. Sta ik dus weer bij de kassa vonden ze het maar vreemd dat ik in eerste instantie een tientje teveel betaald had...... Tja... dat vind ik wel een beetje slordig. Ik hoor trouwens vaak van mensen dat ze het een rotwinkel vinden en ik ken ook verschillende mensen die er nooit meer naartoe gaan
Ik vind de winkel ook goed, handig ingericht, maar de service kan wel iets beter, sommige mensen die er werken kunnen niet eens antwoord geven op je vraag En de prijzen zijn natuurlijk erg hoog, maar jah, wat wil je
ik ben er een keer geweest (Zoetermeer) maar ik vind ze erg duur. Wel veel keus, maar over de rest kan ik niet oordelen, heb alleen een zadelsteun gekocht. De webservice is wel goed.
Ik kom alleen wel eens in Leek, zoetermeer is nogal uit de richting Over de service in Leek ben ik zeker tevreden. Ik heb een keer een deken terug gebracht. Deken was goed, maat was goed maar toch was de boeg van de pony tot bloedens toe open geschuurd na 1 dag. Binnen 2 minuten had ik mijn geld terug (contant, geen bon) en dat terwijl het een buitendeken was die echt totaal onder de modder zat. Verder kan ik wat paardenspullen betreft echt een zeur zijn en toch blijven ze daar vriendelijk. Vind ik erg knap! Ook het verzenden is tot nu toe altijd goed en snel gegaan.
Ben nog nooit in een van die winkels geweest. Heb wel eens een rijbroek besteld. Maar de maat was steeds verkeerd. Ik kwam er niet in (terwijl ik geen dikke benen heb...). Mijn moeder heeft toen met Divoza gebeld en die zeiden dat je een rijbroek beter in de winkel kunt kopen. Denk je eindelijk eens makkelijk te kunnen winkelen, heb je dit..
7, goede winkel, nooit problemen mee gehad. Maar ik winkel liever bij de plaatselijke ruitersportwinkel, die is wel kleiner, maar ook gezelliger en het is er nooit zo druk .
Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram
De winkel vind ik wel goed, maar wel duur, elders is vaak goedkoper. De service is prima en bij problemen krijg je je geld ook terug. Verder nemen ze nog VVV-bonnen aan, iets wat ik ook op z'n tijd een pluspunt vind. De keuze is er op zich prima, en bestellen willen ze evt. ook wel. Heb wel eens een meisje iets gevraagd die niet zo vriendelijk was, maar verder hoor je mij niet klagen. De zadelmakerij is geen vakwerk, ze snijden kussens stuk, vullen zomaar bij, enz. Ik kom er dus wel voor de paardenspullen, maar kom er dus niet voor de zadelmakerij.
divoza leek : vind het wel een leuke winkel, goed personeel maar de prijzen zijn soms wel hoog... heb er ook wel eens leuke koopjes kunne doen dus mij hoor je niet klagen
Divoza Leek, een leuk winkel, overzichtelijk, veel produkten. Maar toch een laag cijfer gegeven omdat ik hier eens een zadel heb laten verbreden. Het zadel kon volgens de zadelmaker makkelijk verbreed worden, dit hebben ze gedaan. Maar na het door een andere zadelmaker bij ons in de buurt gecontroleerd te hebben omdat het niet goed lag, bleek dat het zadel helemaal niet verbreed had kunnen worden. Ze hadden het met grof geweld onder een bankschroef geplaatst en zo verbreed, met het gevolg dat de hele boom ontzet was. Het zadel heb ik daarna niet meer kunnen gebruiken....
Divoza zoetermeer. ben ik 1 keer geweest. waarvoor ook al weer. ohh jah een nieuw hoofdstel, laarzentas, halster, en bandages. Ik werd er niet eens geholpen. Wilde iets vragen. moest ik maar aan een andere collega vragen. verder ziet het er wel heel netjes uit. ging nog kijken voor een rijbroek. en heb een hoop leuke gevonden en ook de goede kleur. maar moest van pappie kiezen hoofdstel of rijbroek
Vasco nog altijd mis ik je Peline mijn nieuwe topper
ik ben erg tevreden over leek, zoetermeer weet ik niet. Mijn rits is eens aan het zadel blijven hangen toen ik afsteeg. Hun hebben hem kostenloos gemaakt en weer retour gestuurd terwijl het mijn eigen schuld was. ik henb wel een een jas ontvangen waarvan de voering niet heel was, die heb ik twee weken later meegenomen toen we toch naar divoza gingen. D jas was toen al gebruikt, maar ik wist eerst niet dat de voering kapot was. Ton heb ik zo een nieuwe jas gekregen.
Maar tegenwoordig ga ik toch meer naar een nieuwe sportzaak hier in de buurt, die is toch even duur, en hebben ook zeer veel keus.