Deze site is echt een eyeopener! Niet voor watjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Deze site is echt een eyeopener! Niet voor watjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-03 01:41

Wat doen mensen in vredesnaam dieren aan....Hoe ver kunnen we gaan, hoe ver durven ze te gaan?
Ik heb alle foto's bekeken , van aapjes in de meest walgelijke stalen constructies, honden in kooien, paarden op allerlei manieren dood, ik zag de afgelopen 5 minuten beelden die me nooit, nooit meer doen vlees eten (deed ik al bijna niet)...... Dit vergeet ik nooit.

Waarom kopen WIJ producten die getest worden? Zo erg is het wel! Kijk, kijk en zie wat ik zag en besluit dan: dit, hier doe ik niet meer aan mee....

http://www.fortunecity.com/greenfield/leo/348/id25.htm kies foto's niet voor mensen met een hele zwakke maag.

ik vind ook dat je hier je ogen niet voor mag sluiten, het gaat veel verder dan alleen het eten van vlees. Het gaat om het omgaan met andere levende wezens in al zijn walgelijke manieren, van de mens. Ik zie liever een leeuw die een zebra opvreet die hij zelf heeft gevangen, dan dit.

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 09:13

Wow dat is niet normaal.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 09:22

Aaaah nee dit vind ik echt niet normaal!! Ik heb er gewoon geenw orden voor...rotzakken Huilen Huilen Huilen

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 09:57

Zonder de foto's te willen/hoeven bekijken ben ik het zonder
meer met jullie eens! Boos! Verdrietig

ORYX
Berichten: 1047
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 10:45

............
*stilte*
Dat je dit kunt doen.......
idd geen woorden voor

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 10:47

Een zwakke maag hebik niet maar ik ga dus maar weer niet kijken want ik kan dit niet aan. Maar je hebt gelijk, ik zal ook nooit oordelen over leeuwen en tijgers die slechts aanvallen op de enige manier die ze kunnen, en alleen maar om te overleven, zonder dat er rottigheid en valsigheid bij komt.

Maar ik heb ook geen hoge pet op van de mens in het algemeen. Integendeel. En dat komt dus door dit soort dingen.

ORYX
Berichten: 1047
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 10:49

Desiree schreef:
Een zwakke maag hebik niet maar ik ga dus maar weer niet kijken want ik kan dit niet aan. Maar je hebt gelijk, ik zal ook nooit oordelen over leeuwen en tijgers die slechts aanvallen op de enige manier die ze kunnen, en alleen maar om te overleven, zonder dat er rottigheid en valsigheid bij komt.

Maar ik heb ook geen hoge pet op van de mens in het algemeen. Integendeel. En dat komt dus door dit soort dingen.


Ik snap ook echt niet dat je zoiets kunt doen..... Net zoals bij die paardenmishandelingen. Elke idioot snapt dat een dier ook een hart heeft toch???? Verward

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 10:52

Heb het net zitten bekijken. Gatver de gatver..nee het zou niet in me opkomen om zoiets ooit te doen..
Heb er geen woorden voor dat dit dus wel gebeurt.. helaas is dit lang niet alles wat er gebeurt in de wereld..

p.s desiree ze hebben van dat hondenvoer euke..nogwat nu een hele vredige reclame gemaakt..al gezien??

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 11:01

youngster schreef:
p.s desiree ze hebben van dat hondenvoer euke..nogwat nu een hele vredige reclame gemaakt..al gezien??
Nee, en ik hoef hem ook niet te zien ook. Echt belachelijk!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 11:02

Dat jullie naar zoiets kunnen kijken... ik kijk bewust niet kan er echt niet tegen.. Scheve mond

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 11:08

tjezus zeg..............bij de 3e pagina heb ik weggeklikt, te erg voor woorden..................................ben strontmisselijk nu................wat is dat erg !!!!!! mijn god......

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 11:10

Het merendeel van de foto's is erg, maar voor mij geen reden om te stoppen met vlees eten.
Als ik stop met vleeseten, moet ik niet zo hypocriet zijn om wel mijn medicijnen door te slikken.
En die medicijnen heb ik nodig...

Plus dat ik ondertussen heel wat vleesvee bedrijven heb gezien, en dus ook heb gezien dat het nog wel mee valt.

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 11:13

.. Is er stil van.. Scheve mond

Wat zijn we toch een stelletje rotzakken!!
Walgelijk gewoon Verdrietig

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 11:15

Waar moet ik op klikken voor die foto's???

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 11:18

griebels schreef:
Waar moet ik op klikken voor die foto's???


Op foto ('s ) Haha!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 11:31

Ja ik heb ze gezien... allemaal... Maar wat gebeurd er NU nog? In Korea zijn ze idd niet goed bij hun hoofd. En maar zeggen dat hondenvlees goed is voor de potentie, vooral met adrenaline. Vandaar dat ze de honden zo bruut om het leven brengen.
Ik vraag me wel af wat dat Premarin is...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 11:33

Premarin is een middel om vrouwen te helpen de overgang wat soepeler te doen verlopen meende ik. Maar het wordt net als Eukanuba op een erg foute wijze vervaardigd. En koreanen zijn foute mensen.

madacha
Berichten: 195
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 14:00

Het is inderdaad niet om aan te zien Huilen , maar op de foto's zijn ook paarden te zien die geslacht worden, en zo gaat het nu eenmaal als je je paard naar de slacht brengt. Daarom is het goed ook om te kijken, om je te realiseren wat er nu eigenlijk met je paard word gedaan als je hem naar de slacht brengt........Ik zou er nooit voor kiezen....

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 14:18

Ik durf niet te kijken..
Heb laatst een filmpje gezien over kippeen, varkens, koeien en paarden.. Wordt je ook niet blij van

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 14:23

Ik durf niet....
Maargoed, ik ben zo hypocriet om vlees te eten,dan zal ik ook de foto's maar onder ogen moeten zien....

denisje393

Berichten: 178
Geregistreerd: 12-08-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 14:24

Vind het echt ZO stom!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 14:26

Wat mij dus opvalt dat het meeste buitenlandse, of oude foto's zijn.
Dus niet wat er nu in Nl gebeurt.

Ik eet dus wel vlees, maar ik wil juist alleen Nederlands vlees, maar het rare is dat het meeste daarvan naar het buitenland gaat en wij bv Argentijse kip daarvoor in de plaats krijgen in de Nederlandse schappen.
En dat soort landen is 1000 keer erger dan Nl, die kijken helemaal niet naar dierenwelzijn, maar ook niet naar hormonen die gespoten worden, wat in Nl niet mag.
Hier zijn strenge regels (gelukkig) maar van regels hebben ze in dat soort landen nog nooit gehoord.

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 14:37

Ik heb net alle foto's gezien,en ik vind het vreselijk!!
Ik ga proberen,nauwelijks vlees te eten en als ik toch vlees of eiren enzo eet het van scharrel of biologische keurmerk te eten.
Vreselijk!!!
Ik wou altijd al zonder meer vegetarier worden,maar dat lekkere biefstukje was toch altijd wel heel lekker.
Dat is nu verleden tijd.....
Bedankt voor de site Pauline!

_Lon_
Berichten: 101
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: venlo! (blerick)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 15:21

Huilen verschrikkelijk wat je op die foto's ziet.
ik werd er helemaal stil van, bedankt! nu weet ik hoe het eraan toe gaat...
ik vind eht echt erg hoe ze dieren mishandelen.
jammer dat je er bijna niks tegen kunt doen! Huilen

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 15:34

Aah wat vreselijk. Ik zit ghier echt met tranen in mijn ogen. Hoe kunnnen ze dat nouw doen.
Ik word vegetarier. (ik at al bijna geen vlees alleen af en toe gehakt)