Hoeveel moet ik nou dokken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-01 17:52

Ik wil graag een keertje met fauve gaan mennen, maar dan moet ik waarschijnlijk eerst nog hard gaan sparen! Want, en nu mijn vraag: Hoeveel kost een tuig van redelijke kwaliteit? En een Marathon/Recreatie wagentje voor een Haflinger? Liefst een 2e handse, maar waar vind je die? En goedkope nieuwe? Graag wat website adressen!

Dankjulliewel!


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 18:05

tja tuig kun je vanaf 400,- wel van goede kwaliteit krijgen....een wagentje is echter wel duurder,vanaf 2000,- heb je een tweedehandse recreatiewagen

soms is het beter om te zwijgen


Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 20:23

Voglens mij kan het ook voor minder hoor, maar dat hangt natuurlijk ervanaf wat voor eisen je stelt!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 08:04

Ons karretje (gewoon zelfbouw, 2e hands gekocht) kostte iets van 500,= maar zag er ook echt niet uit. We hebben hem helemaal opogeknapt (ook verkort) en hebben er voor bijna 500,= aan versleuteld. we hebben nu een kar waar we nog heel wat jaartjes mee vooruit kunnen!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 10:52

Je kan op de foto's zien wat Mika voor een wagentje heeft, het is echt een mooi concourswagentje en dan ben je toch al gauw iets van 1500,- kwijt...
Het tuig dat ze heeft is een echt engels tuig van een hele goede kwaliteit, eerst had ik ook een goedkoop tuig maar dat paste voor geen meter, en het was net karton, nu heb ik deze besteld, wel veel duurder, maar het zit in een keer helemaal goed en je kan merken dat het heel ander leer is, maar daar was de prijs dan ook wel naar. Die was namelijk 750,-......Wel duur, maar ook heel goed!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 8 bezoekers