mijn hondje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-01 18:36

ja hoor ik heb ook een hondje: genaam expensive Haha!
ik had totaal geen zin om te rijden dus heb ik em uit het weiland gepakt, dekentje af gedaan en longeerlijn eraan geklipt (halster) op weg naar de bak onderweg kwam ik bij de wei waar de eigenaren van de bakken waar ik in rijd het merrei en het veulen gingen halen en die laten ze meestal dan los in de binnenbak dus ik dacht ah ga ik maar wandelen. hij was heel braaf even de straat uitgewandeld en door de paadjes nog honden tegengekomen maar dat doet hem niks die mensen keken echt zo van ooh braaf paard het doet hem niks!
en daarna nog wat verder gewandeld en naar de binnenbak gegaan die was open. toen zag ik dat de grote deur open was (dan kom je in een schuur en daar zit weer een grote deur, loop je daardoor kom je bij de opening van de buitenbak, snap je het nog?) dus ik liet expensive maar aan de longeerlijn en ik wou dat ie achter me aan kwam, ik dus met mijn tong klikken en hij begreep het Lovers het hondje kwam achter mij aan, laterna knalde de deur dicht dus heb ik hem losgelaten en dat ging zelfs ook nog Lovers zonder een af ander lesje van 'clickertraining' ofzo want dat staat me toch niet zo aan. daarna goed beloont en toen hoorde ik jan (kennis en eigenaar van de bak) roepen en paardenhoeven dus ik maak de deuren open en peer um. ik loop door en kijk naar de buitenbak, hups paarden weg! nou toen wist ik het, die paarden stonden nu dus in de binnenbak die zijn door de schuur erheen gegaan. net op tijd weg dus *fwiew* en toen nog ff aan de hand op de weg gedraafd en nog langs de snelweg (met nog een stuk erlangs hoor) en dat was gemaaid dus overal gras over de weg erg moeilijk voor ex om daaraf te blijven *LOL*
en daarna ook weer (op de weg) aan de longeerlijn hem laten volgen, ging harstikke goed Lovers het laatste stukje losgelaten en gewoon ernaast gelopen hij bleef heel braaf en daarna nog lekker slobber gegeven
mijn hondje!
en dat is een lichtpuntje van deze sombere dage

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 19:21

Ja, das echt lief als ze zo met je mee lopen en net alsof doen dat ze een hondje zijn! Lovers Leuk hoor! Party!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-01 20:42

ja heerlijk he
mijn eigen grote hond *zucht*

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 00:38

hihi