Weer op stal bij Otto en Fluf geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Weer op stal bij Otto en Fluf geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-03 22:02

Vandaag ben ik weer naar stal geweest.
Ging eerst naar Maris toe, en kwam erachter dat als je al een tijdje niet veel meer hebt gefiets het stuk naar haar toe MET tegenwind wel erg zwaar is... Ik daar uitgeput aangekomen, en toen naar de paarden. Gelukkig een stuk tegenwind!

Op stal aan gekomen, ging Marissie aan de slag met Otto poetsen, terwijl ik ging uitmesten. Volgens mij vond Maris het wel leuk, ik was vandaag haar persoonlijke groom Ik stond er op zelf uit te mesten, echt leuk om het weer eens te doen. Meneer weer een lekkere stal gegegevne, en toen Otto opgezadeld.

Ik erop, en ben even naar achteren in het weiland gestapt. Ik moest wel even slikken, het was het land waar Genderose altijd stond... Ik betrapte me erop dat ik het sliertje van het vliegnetjes van Gen zocht... Dat zag ik een van de laatste keren met Gen zien liggen, maar heb het toen laten liggen. Ik was benieuwd of het er nog lag, maar kon het niet vinden

Weer terug gestapt, en toen meneertje nog even op gejaagd in de bak.

Daarna heb ik lekker slobber voro Otto gemaakt, wat ruikt dat toch heerlijk Extra verwend een beetje Het is ook zo luek om te maken

De boer was ook nog even op stal, wilde het vragen of Gen, maar kon het niet. Ik heb het niet gedaan... Ik weet nook niet of het zo'n goed idee is omdat ik toch blijf denken dat hij liegt, heeft hij immers vaker gedaan!
Mischien dat ik ooit eens de kans krijg om het aan zijn vrouw te vragen. Die is veel eerlijker, die heeft immers ook het echte verhaal over de markt verteld. Dat alles zou hij hebben achtergehouden..
Maar goed, mischien dat ik ooit eens de 'waarheid' krijg te horen, mischien ook niet...

Nou ja, ondanks dat heb ik wel een fijne dag gehad. Was heerlijk weer even met de paarden bezig te zijn. Lekker uitmesten even losgooien, voer maken. Dat was wel fijn om weer te doen!

Houdt dat er denk ik maar in, zo'n 1x in de 2 weken naar de paardjes toe gaan (als Maris dat goed vindt dan)

Fotos bij horsepics trouwens (hoe kan het ook anders )

X Ing

FOTOS: [ITP] Otto en de poesies

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 10:20

super dat je weer gegaan bent, paarden zijn niet zomaar uit je bloed blijkt maar weer. goed van je!! Lachen