Docent/leerling

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Docent/leerling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 19:12

N.A.V http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=174532 dit topic vroeg ik me af hoe jullie denken over een docent die een leerling ''pest'',of belachelijk maakt voor de klas oid.Vaak hoor je het tegenovergestelde,een leerling die een docent het leven zuur maakt.Terwijl het zo ook voorkomt(spreekt uit ervaring).
En wat kan je er allemaal tegen doen?

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND


chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 19:17

Mijn vorige lerares Engels. Ze zij vaak dingen als stupid girl, en silly billy. Ze bedoelt het misschien niet zo maar leuk is anders. Ook had ze tegen een jongen gezegt, toen hij wat aan iemand vroeg die iets aan het doen was voor een project talk to your own level. En tegen een meisje, die vroeg of ze mee mocht doen aan dat project zei ze :'het is dat Natalia en Milou erbij zitten (haar beste vriendinnen) maar zo goed als hun wordt je nooit' Dat vind ik echt niet kunnen. En daarbij komnt dat die Milou helemaal niet zo heel goed engels kan, maar heel erg slijmt. Zo motiveer je ook geen kinderen. Dankzij dit had ik bijna elke les wel ruzie met haar. Want dat pik ik niet als dat tegen mij wordt gezegt. Gelukkig hebben we nu iemand anders


Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 19:23

ik maak geen leraren belachelijk.
ja soms doe ik een beetje sarcastisch maar dan doet de leraar zelf mee.

een leraar bij ons heeft een x wat banketstaaf bij mij gezegd.
m'n moeder lag net in een scheiding en ze was dus iets te laat met afmelden van mij.
de volgende dag kwam die coordinator(?) van ons en zei dat ik te laat was met afmelden.
maar dat ik me geen zorgen hoefde te maken want ik kon nog altijd een 2e x over het 4e jaar doen.
de klas juigen 1-0 nou toen ben ik geknapt.
die dag ervoor kreeg ik net te horen dat m'n ouders gingen scheiden.
ach ja leuke klas....

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 19:23

Oh verschrikkelijk!!!! Mijn mentor.......
In de 3e en 4e van de middelbare school was hij mijn mentor, en hij maakte mij het leven zuur..
Zette me altijd voor schut voor de klas, en echt populair was ik al niet..
Gelukkig had ik wel een goede, 'brutale' vriendin die het vaak voor me op nam. Want zelf had ik toen niet zo'n smoeltje..
Ik kreeg Nederlands van hem en spijbelde sommige lessen dus ook wel.. Maar gelukkig was ik heel goed in Nederlands dus wel geslaagd voor mn examen.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 19:26

Zelf zou ik het nooit zo ver laten komen. Een leraar moet mij niet proberen te beledigen want dan pak ik mijn spullen op en loop regel recht door naar de directeur.

Larissa heeft dit wel mee gemaakt (op haar vorige school). Ons moeke heeft een aantal keer moeten bellen met die kwal voordat hij het door had.

Persoonlijn vind ik het belachelijk en schandlig, dat het zo ver moet komen.
Natuurlijk is ook niet elk kind de liefste, maar er zijn ook leraren die een rustig kind, wat zich prima gedraagt gaat lastig vallen.
Ik vind dat zo iets niet moet kunnen. Je komt op school om iets te leren, niet om verot gescholden te worden door de persoon waarvoor je ouders belasting betalen.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 19:39

Op de basisschool had ik een leraar die steeds dezelfde 2 jongens zat te pesten, hij heeft zelfs een keer in de klas gezegd dat die ene jongen niet helemaal 100% was dus dat we niet gemeen tegen hem mochten doen want hij kon er niks aan doen.
Die jongens is gewoon 100 % dus dat sloeg echt helemaal nergens op, echt belachelijk.Of ze werden dom genoemd, of zei tegen ze van jullie kunnen toch niet gymen dus mogen jullie partijen kiezen anders worden jullie pas als laatste gekozen.

Die jongens zitten nu beide op t vwo, dus zijn zeker niet dom, maar je ziet gewoon dat ze heel erg onzeker zijn, en daar heeft die eikel aan meegewerkt.T zijn zeker niet moeders mooisten enzo, maarja wie wel, en ik vind dat gewoon niet kunnen.

Hij mocht bijna geen 1 leerling, en hij mocht mij niet omdat hij mn broer die hij ook weleens als klas had gehad niet mocht.Maar ik wist wel hoe ik me moest 'verdedigen'.Hij heeft ook bij een meisje een brief naar de middelbare school waar ze heen ging gestuurd, dat het een verschrikkelijk rotkind was en veels te grote bek had.Dat heeft hij ook bij mn broer gedaan.
Hij gaf zelfs verkeerde adviezen, zo wou hij mn vriendin, die nu ook in Havo 4 zit, naar een school voor ivbo, vbo en mavo sturen.

Wel leuk dat bij zn afscheidsreceptie 2 jaar geleden ofzo, er maar 3 ouders en 2 oud-leerlingen waren.Dat heeft hij wel even gevoeld, omdat er bij de meeste leraren toch minstens 100 mensen kwamen. Haha!:D

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 19:41

Uh nou ik heb dit ook. Bij mij is een leraar die al 2 jaar zeurt over ons dat wij zwak zijn enzo. We hebben er zo vaak wat van gezecht : Gegind ie te lachen!!! maarja het is nu wel minder!

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 20:43

Ik ken een leraar die altijd populair bij de populaire kinderen wil zijn, en daarom pest hij altijd een aantal stille kinderen die ook vaak gepest worden door hun klasgenoten. En de populaire kinderen vinden dat natuurlijk helemaal geweldig.
Hij heeft het schooljaar van 1 jongen helemaal verziekt en die is toen ook blijven zitten terwijl hij altijd heel erg zijn best deed.
Zo iemand zou dus niet voor de klas mogen staan

Just keep passing the open windows.

madacha
Berichten: 195
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 20:50

Ik heb het op de basisschool meegemaakt, dat mijn lerares (groep 8) mij belachelijk maakte. Uit alles bleek dat ze de pest aan me had, en ze pestte net zo hard mee als de andere uit de klas. Dit kan dus echt niet, en vooral niet als je weet dat de leerling (ik dus) gewoon getraumatiseerd is bijna. Mijn moeder is daarop laaiend naar haar toegegaan, wat wel hielp, maar daardoor kreeg ze nog meer de pest aan me. Later besef je je dat zo iemand gewoon het aankijken niet waard is, en dat je zelf gewoon 10x beter bent. Haha!

Het is aardig om belangrijk te zijn, maar belangrijker om aardig te zijn.

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 07:58

Nu mijn vraag: wat hebben jullie(of degene bij wie je het hebt gemerkt) ertegen gedaan?

Gepraat,gemeld bij de directeur oid of........?

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 10:52

Och ik ben er naar de afdelings-staf geweest, dat was een vrouw, met ook al zo'n grote hekel aan leerlingen. Wat ik zei kon volgens haar dus NIET kloppen!! Ik zou het gewoon uit mijn duim zuigen.... Bij ons op school hadden de leraren áltijd gelijk! Boos!

madacha
Berichten: 195
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 13:22

inderdaad, de leraren hebben altijd gelijk , volgens hen...... Verward

Het is aardig om belangrijk te zijn, maar belangrijker om aardig te zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, Clmr, Elastiek, gerlindie, GoogleAdsense, Hannerups, heidiLOVER, hel1, kreekie, luuntje, Marlissa92, Merexa, Monody, nienke555, NogSteedsGek, Temeraire, Travel_me en 173 bezoekers