Word hier helemaal gestoord van... pfff...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Word hier helemaal gestoord van... pfff...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-03 16:34

Heey! Sorry hoor, maar ik moet even mijn frustraties kwijt...

Sinds december 2001 (2 jaar nu dus) heb ik regelmatig last van een ontstoken achillespees. Dan weer een paar maanden niet, dan weer weken zo erg dat ik niet kan gymen/paardrijden/mijn paard verzorgen/enzzz. Ben al meerdere keren bij de huisarts geweest, maar die bleef maar zeggen dat het niks bijzonders was en dat ik er wel overheen zou groeien. In september dit jaar (ik heb er sindsdien weer heel erg last van en doe ook al maanden niks) ben ik via de schoolarts bij een orthopeet terecht gekomen. Het was toch wel ernstig (ja goh, vertel mij wat)...

Er zijn nu al foto's en een echo enzo gemaakt, maar het wil allemaal nog niet zo vlotten. Maandag krijg ik de uitslag van dit alles en wordt er besloten wat we eraan gaan doen... Er is me van de week bij het maken van de echo verteld dat ik me geen zorgen hoef te maken, maar het doet gewoon zo'n onwijze pijn... Lijkt me niet zo goed. Maya, we zien het wel.

Ik loop hier nu al 2 jaar mee en word er helemaal gek van. Eerst ben ik anderhalf jaar lang van het kastje naar de muur gestuurd en vervolgens wordt er gezegd dat het ernstig is, waarna ik dus van de week weer te horen kreeg dat het meevalt... Ik weet het niet meer, hoor. Hoop dat er maandag duidelijkheid is...

Baal als een stekker dat ik weer niet kan paardrijden (heb zaterdag wedstrijd) en niet kan gymen en zelfs niet zelf voor Jessica kan zorgen... Hoop maar dat dit snel over is...

Nogmaals sorry voor mijn gezeur, maar ik moest het even kwijt...

Groetjes, Linda

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 16:38

Wat vervelend voor je.
Hopelijk een goeie uitslag!
Beterschap!

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 17:54

Ik heb het zelfde met mijn knie.
Ik heb al 6 jaar regelmatig ontstekingen en altijd last er van.
Het verschil is alleen dat ik de oorzaak weet, nl een verkeersongeluk waarbij ik mijn knieschijf verbrijzelde, knieband scheurde en mijn meniscus beschadigde.
Mijn huisarts wilde mij ook niet doorverwijzen, zei dat het wel over ging als ik niet meer groeide.
Na 3 jaar vechten tegen de bierkaai heb ik het gevecht met de huisarts opgegeven en geaccepteerd dat ik zo verder moet.
Nu ben ik 20 en heb er nog steeds net zo veel last van als toen dus de verhaaltjes van de huisarts kloppen niet helemaal.
Ik ben nu aan t bekijken of het mogelijk is via een andere weg iets te bereiken.
Ik wens je veel sterkte toe.

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-03 17:58

Ik jou ook Lachen !

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 18:06

Klinkt totaal niet als gezeur hoor Linda... klintk als supervervelend Boos!

Ik hoop voor je dat de uitslag van de test duidelijkheid geeft

TinkerLuna: het is heel makkelijk om nu te zeggen dat 'als ik jou was' ik geen praatjes van een huisarts zou accepteren, dat weet ik... maar toch denk ik dat je recht heb op zorg... zo van: als de ene huisarts je naar de muur stuurt, kan je een second opinion vragen, of gewoon van huisarts wisselen?

sterkte beiden!

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 18:15

Ellende schreef:
Klinkt totaal niet als gezeur hoor Linda... klintk als supervervelend Boos!

Ik hoop voor je dat de uitslag van de test duidelijkheid geeft

TinkerLuna: het is heel makkelijk om nu te zeggen dat 'als ik jou was' ik geen praatjes van een huisarts zou accepteren, dat weet ik... maar toch denk ik dat je recht heb op zorg... zo van: als de ene huisarts je naar de muur stuurt, kan je een second opinion vragen, of gewoon van huisarts wisselen?

sterkte beiden!

Ik zeg helemaal niet; als ik jou was....
Ik vertel alleen wat MIJN ervaringen zijn en wat IK heb gedaan/ga doen.
Eerst ff lezen aub voor je commentaar geeft.

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-03 18:25

Ik denk dat jullie elkaar verkeerd begrijpen...
In elk geval bedankt voor de lieve reacties Lachen !