Minidisc of MP3player?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-01 14:31

aangezien ik nu aardig geld verdien, en ik in een jaar 5 walkmans versleten heb(!) wil ik graag een mp3 of md speler kopen (portable dus)
Mijn zusje heeft een md, maar ik vind de mp3s kleiner er stoerder.
Wie heeft advies? Wat vinden jullie fijner? Welke kan je me anraden? Dat samsung eiding vind ik wel heel mooi... maar heeft die maar een half uur muziek?

AfbeeldingDoor gebruik te maken van het door Sony ontwikkelde ATRAC systeem ben je verzekerd van de hoogst mogelijke digitale kwaliteit. Deze walkman is geschikt voor MP3 en WAV bestanden, en kan met meer muziekformaten uitgebreid worden. De Sony NW-E3 beschikt over 64Mb geheugen en de shuttle-schakelaar zorgt voor eenvoudige bediening.
Eigenschappen:
Inclusief OpenMG Jukebox Music Management Software
Gegevensdoorvoer vanuit PC via USB poort
Backlight LCD-scherm met één tekstregel
Slechts 1 AA batterij nodig
Voldoet aan de normen van SDMI
Systeemvereisten:
Windows 98
64 Mb RAm geheugen
Geluidskaart

Afbeelding
Creative Jukebox is revolutionair in de toegang tot, en het beheer van persoonlijke audio. Met zijn ongelofelijke opslagcapaciteit en technische mogelijkheden kan je maar liefst 150 audio-CD's -dus 1500 nummers- opslaan en beheren. Digitale muziek kan opgeslagen worden in MP3- WMA-, WAV- en andere formaten. Het is ook mogelijk een eigen playlist op te stellen en eigen CD's te indexeren. Het geluid dat je te horen krijgt is indrukwekkend, dat komt door de ondersteuning van EAX- effecten en door een onovertroffen klankkwaliteit. Gebruik de Jukebox als onderdeel van de geluidsinstallatie thuis en in de auto. Of, als u op reis bent, in combinatie met draagbare luidsprekers of een hoofdtelefoon. Perfecte resutaten in elke omgeving.
Eigenschappen Interne hardeschijf van 6 GB
Uiterst licht : slechts 400 gram
Rechtsreeks opnemen via de lijningang
Aansluiten op een 4-kanaals surround sound system
Interface: USB

Afbeelding
Deze geweldige speler is gemaakt door Rio, een bekend MP3-speler-merk, en designd door Nike. Samen maakten zij de mooiste MP3-speler die je op dit moment kunt vinden.

De PSA Play is de ideale sport-MP3-speler. Overslaan zal nooit gebeuren, en de speler is bijzonder compact en licht. Hij wordt bevestigd in een elastische band die om de arm wordt gedragen, zodat hij tijdens het sporten nooit zal vallen. De play beschikt over 32MB intern geheugen wat uitbreidbaar is met een 32 MB MultiMedia kaart.
De PSA Play ondersteunt naast MP3 ook WMA en eventuele toekomstige muziekformaten. De afstandsbediening heeft een zeer mooi display voor de weergave van de ID3-tag's.

Eigenschappen Premium, sport headphones
Digital remote met display
AA batterij
Getting started guide
Ergonomisch vormgegeven ideeal voor bij het sporten
Multifunctionele digitale afstandsbediening met display
Ondersteunt MP3, WMA, en toekomstige bestand formaten
32MB ingebouwd geheugen, uitbreidbaar tot 64MB
CD-ROM met audio management software voor PC en Macintosh
Afbeelding
De MF-PD360 is een geweldig mooie MP3 speler, die naast een geweldig mooi, klein, plat en licht (60g) design ook nog eens een hoop extra's heeft. Een afstandsbediening met verlicht LCD-scherm (vermelding van: track nummers, track titels, naam artiest en volumeniveau) en een draagtasje worden meegeleverd. De speler kan introscannen, bookmarken, heeft een equalizer, en speelt je favoriete MP3's met een verbluffende geluidskwaliteit. En dankzij de snelle USB-verbinding heb je in no-time de MP3's op het apparaat.

Muziekkwaliteit
De uitgebreide X-Live equalizer met "Extreme Bass Booster" zorgt voor een perfecte geluidskwaliteit, die wordt weergegeven door de uitstekende koptelefoon.
Bediening
Deze LG beschikt over afstandsbediening met LCD-Display. Daarnaast kan de afstandsbediening in MP3 bestanden "bookmarken".
Eigenschappen
2 Multimedia Card slots
2 x 16 MB MMCard module
X-live equalizer (POP-FLAT)
Mini-afstandsbediening met LCD-display (vermelding van: track nummers, track titels, naam artiest en volumeniveau)
'Random Play' (willekeurige volgorde)
'Repeat Play' (herhaling van nummer)
Hoofdtelefoon
USB poort
Software voor Windows 95/98/2000(NT5.0)
Optionele geheugenuitbreiding tot 128 MB: tot 19 uur ononderbroken speeltijd mogelijk!
Inclusief oplaadbare batterij
Afmetingen : 71 x 76 x 14,5 mm

Afbeelding
Muziek via internet wordt nog toegankelijker met de YEPP van Samsung.
Een intern geheugen van 32 of 64 MB is geschikt voor het opnemen en weergeven van CD kwaliteit muziek en het geheugen is uitbreidbaar met de SmartMedia™ Card, waardoor men langer van digitale muziek kan genieten.
Een LCD-display zorgt voor een perfecte weergave van alle gewenste informatie. De voice recorder of dictafoon biedt een opnamemogelijkheid van meer dan 2 uur (128 minuten). De MP3-speler is uitgerust met een 7-mode equalizer, heeft een 3D geluidssysteem en is 100% shockbestendig.


Afbeelding
• shockproof (music doesn't skip)
• 64MB built in memory
• extra possibility for 32Mb Smart Media Card
• USB port connection
• backlit LCD display on player with Graphic animation
• remote control with backlit LCD display
• playback MP3 and WMA files
• equalizer mode with 5 settings for rock, jazz, classical, 3D and
Mega Bass
• voice recording (256 minutes)
• PC and MAC compatible
• remote control with FM tuner



Weet iemand een vergelijkende warentest oid?
want waar moet ik op letten????? Ze zijn er van 299 tot 1000,-

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-10-26 15:47 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-10-26 15:51 ]</font>


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 14:40

mp3 natuurlijk. kan je vaal makkelijker aan muziek kopen, gewoon downan van internet. anders moet je weer md 's gaan kopen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 14:43

Da's geen argument, je kan ook gewoon je MP3's in MD formaat opslaan op je MD speler..

Tja, het zijn alle 2 wel leuke dingen, belangrijkste zijn IMO de prijs, batterylife en speelduur. Ik heb een beetje een hekel aan die MP3 spelers waarbij je het geheugen niet uit kan breiden of kan verwisselen (maar dat schijnt een beetje standaard te zijn)... Je kan natuurlijk een MP3-CD speler kopen aar die verslijt je dan denk ik ook wel een stuk of 5 per jaar Knipoog

Kijk eens op Internet wat dat spul allemaal kost.. Grootste voordeel van MD is dat je er gewoon wat schijfjes mee kan slepen.. Een halfuurtje muziek is echt te weinig IMO..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 15:03

zou voor een md-speler gaan, die heb ik ook. ik heb er een kabeltje (ben even de naam kwijt)bij gekocht om hem aan te sluiten op mijn pc.
en md's kopen vind ik geen nadeel laatst heb ik er 10 voor 5 piek per stuk gekocht en daar doe ik het nog steeds mee, gewoon af en toe muziek deleten. ik ben na een paar weken meestal toch wel toe aan nieuwe muziek. en zo kan ik veel verschillende muziek meenemen door meerdere md's is wel handig op vakantie enzo Haha!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 15:10

BTW let ook even op vage copieer beveilgingen, vooral Sony is daar nogal goed in. Beetje irritant als je liedjes maar 1x kan kopieren enzo...

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 16:17

ik zou ook nie gaan voor n mp3-er...
zoals bart zei..
je hebt maar een half uurtje muziek en bijna bij alle mp3-erps kun je hemm nie uitbreiden..
als je dan n keertje wat verder weggaat dan komt na n uur de muziek ook flink je neusgaten uit..

als ik tussen die 2 moest kiezen ga ik voor de md..
maar mn favo is eigenlijk toch nog de discman..

md vind ik erg breekbaar aangezien ik hem meestal in mn tas bewaarde en niet netjes in een apartvakje..
voor de rest is ie wel mega handig...

..... leeg .....

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-01 22:24

Bart wat beodel je daarmee?
Sharda: ik geloof dat het alleen die samsung is die maar een half uurtje muziek speelt. de rest speelt meer Lachen

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 23:58

md is absoluut niet breekbaar!!
ik weet niet of je de speler zelf bedoelt of de diskjes, maar de speler is kleiner en compacter en steviger. bij de diskjes zelf krijg je beschermhoesjes en die zijn een stuk steviger dan cd-hoesje. geen barsten enzo mogelijk Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie