Nokiagame DOE MEE!!!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-01 08:27

Ja, ik had hier al eerder een topic over geplaatst, maar dat strandde bij 3 antwoorden....

Dus voor iedereen die niet weet wat het is, hier een korte beschrijving van de Nokia Game Page:

Voor wie Nokia Game nog niet kent, is hier een korte uitleg: Nokia Game is een avontuur waarin jij de hoofdrol speelt. Informatie over hoe het verhaal zich ontwikkelt en wat er met jou en andere personages gebeurt tijdens de Game, bereiken je via verschillende media. Speciale korte filmpjes op TV, SMS berichtjes op je telefoon, uitdagende web games, “geheime” uitzendingen op de radio, advertenties in kranten, rare telefoontjes, en verscheidene tijdelijke websites leiden je door dit avontuur. Volg gewoon de berichten die wij je sturen via SMS en e-mail en je blijft in verbinding met het spel...

Het is echt een heel gaaf spel. En de reden dat ik wil dat jullie ook meedoen is, omdat het soms best lastig is om verder te komen en dan hulp/ideeën van andere mensen heel handig is!
Het is dus ten eerste heel leuk voor jullie en een beetje eigenbelang voor mezelf. Maar áls er dus meerderen mee gaan doen, is dat dus voor iedereen handig. Je kunt namelijk ook op de site een soort chatroom creëren, zodat je je info met vrienden uit kan wisselen...

Anyway, ga in ieder geval gewoon ff kijken op de site, dan kun je altijd nog bedenken of je het leuk vindt of niet.

Hier het adres: http://www.nokiagame.com

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik



Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 13:09

Ik ga wel even kijken.
Het lijkt me wel leuk.
Kun je er ook dingen mee winnen??

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-01 13:45

Jeuh!!! Een medekandidaat!!

Ja, je kan er hele coole dingen mee winnen. O.a. de allernieuwste nokiatelefoon (nog niet op de markt) met mp3, audiosysteem, computer en weet ik veel wat.

*blij blij blij*

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 18:36

ik heb me ook aangemeld,lijkt me wel lache

Tara

Berichten: 91
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 16:24

Ik heb vorig jaar ook meegedaan, dus ik doe dit jaar weer mee. Zijn er maar zo weinig enthousiastellingen, of lijkt dat maar zo?

Er komt een tijd in het leven dat er niets anders op zit dan je eigen weg te gaan...

oet
Berichten: 3
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 07:55

ik heb me ook aangemeld, maar wat moet je daar nou doen?

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 16:25

Ik heb me ook aangemeld

I love to love!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-01 16:30

Als het goed is, krijg je allerlei aanwijzingen van de game wat en waar je iets moet doen.
Je merkt het wel, check gewoon je mailbox....

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 1 bezoeker