Ik word gek...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Ik word gek...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 21:21

Ik moet het even kwijt...
Mijn zus en halfzusje wonen allebei in Nuenen. Eindhoven vind ik een leuke stad (ligt er tegenaan) en ben er ook geboren, woon nu alleen al bijna 10 jaar in Alkmaar. Ik ben afgelopen weekend in Eindhoven geweest (ok in Nuenen dan...) en vond het ook weer heel leuk. Je kan er heel leuk uitgaan en de stad is ook leuk...ook wel veel leuke jongens (ik val op negers...)
Mijn vader wilde altijd al terug naar Eindhoven, alleen ik wilde dat nooit. Nu zit ik er alleen wel heel erg over na te denken, hier heb ik heel veel ruzie, mijn 'vriend' woont in Texel (hij doet een beetje raar, ik zie hem ook nooit eigenlijk...) Ik zit nu in 3vmbo en moet volgens jaar eindexamen doen. Ik heb geen zin om te wachten als ik wel wil verhuizen, omdat ik het dan liever zo snel mogelijk wil doen. Hier heb ik hiet zo heel veel vriendinnen ofzo omdat de halve school ruzie met mij heeft (ik ken ze allemaal niet...hun mij blijkbaar wel) Ik weet echt niet wat ik moet, als ik daarheen ga moet ik ook mijn paardje weer verhuizen en ik ken daar niet veel dingen ofzo. Wel denk ik dat ik al weet welke school ik ga (Eckart, omdat die me wel leuk lijkt...)
Maar ik weet echt niet wat ik moet doen, wat zouden jullie doen?

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven


OoMyriaMoO

Berichten: 4176
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:25

Ik zou het denk ik gewoon doen! aangezien je al zegt dat je ruzie hebt met zowat iedereen daar enzo.. aan je verhaal te zien heb je hier niet super in Alkmaar.. So what are you waiting for? Haha!

i was hoping;
we could crack each other up
<3

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:43

Sylke schreef:
(ik val op negers...)


ja, en die lopen alleen in Eindhoven. Verward

en waar ga je wonen dan ?

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:48

Als ik jou was zou ik het gewoon doen. Je zegt zelf dat het daar leuker is. En ik weet niet, maar die vriend, ik zou het uitmaken.... Misschien ligt het niet zo simpel als ik denk, dan moet je het maar net als of doen als het er niet staat.

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:00

Ik zou het ook gewoon doen..! Je zit nu niet in de examenklas dus dat is wel een stuk handiger/fijner!

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:10

Naja, Eindhoven is een leuke stad, maar een omschakeling van school is best moeilijk. Voor de mannen zou ik het zeker niet doen, je bent nog zo jong....
Als je "vlucht" voor de ruzies, bedenk dan hoe dat komt, anders krijg je hier hetzelfde probleem misschien. En idd. waar ga je wonen?

Je moet doen waar je je het fijnste bij voelt, maar niet omdat je ruzie hebt of blijven voor een jongen Het is jouw leven, niet dat van een ander. En mocht je komen zullen we je verwelkomen hoor Haha!

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 17:56

Waarschijnlijk gaan we wel verhuizen...ze vinden me hier arrogant maar dat is omdat ik toen ik jong was mezelf niet mocht zijn. Nu doe ik 'stoerder' dan dat ik ben, meer zo van je kan me toch niks maken, mij krijg je niet klein' maar ik ben eigenlijk heel anders, rustig en weet ik veel...ik wil opnieuw beginnen met mijn leven, dit hoofdstuk afsluiten maar dat kan ik niet hier...ik ben gelukkig weggegaan uit Eindhoven toen ik daar was geboren, nu wil ik de volgende keer ook gelukkig weer weg kunnen gaan...

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 18:08

Nou, áls je naar Eindhoven komt en je kent niemand enzo, dan zal ik je wel helpen om mensen te leren kennen. Knipoog
Bij ons op stal is het heel gezellig, dus daar kan je je paardje wel neer zetten.
En tsja, Eindhoven is gewoon leuk. Maarja, Alkmaar is ook een leuke stad...
Als je ouders willen verhuizen naar Eindhoven dan is de keus makkelijk gemaakt, toch?

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 18:10

Ik zal denk ik naar Eindhoven gaan.
Maar je moet het natuurlijk ook doen als jij daar het prettigste in voelt.
Succes met de keuzen.

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 18:19

Alkmaar is een hele leuke stad, maar jammer dat de halve stad over me banketstaaf Scheve mond Ik heb geen moeder...maar mijn vader wilde altijd al terug naar Eindhoven, nu ik dat ook wil komt ook zijn wens uit. Ik vind het wel moeilijk, nu weten me vriendinnen het ook en word het al wat moeilijker. Ik vind dat ik het gewoon moet doen, al praat ik heel wat anders dan de Brabanders Tong uitsteken

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 18:20

Haha die taal heb je zo overgenomen! Knipoog

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 18:57

Vroeger praatte ik ook zo Tong uitsteken maar ik woon nu al 10 jaar hier...

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 20:48

Als je je verhaal leest, zou ik voor eindhoven gaan. Je vader wil er naar toe, jij wil er naar toe, waar je nu bent vind je het niet leuk....
En dat taaltje zal wel lukken, na een week als enigste belg op boktponykamp dacht ik volledig in het "hollands".


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Babsiej, Domi_94, Duran123, Fly_high, GoogleAdsense, HELder, lina1998, moOby, Muurp, Paardje02, RoronaZorro, veerledec, xoranlover en 61 bezoekers