Kan iemand mij een goede en toch ook betaalbare dvd speler

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Kan iemand mij een goede en toch ook betaalbare dvd speler

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 07:29

aanbevelen??? Ik ga van mijn 13e maand eindelijk een dvd speler kopen... want ik krijg van de lieve kerstman dvd'tjes dit jaar heeft een elfje mij ingefluisterd... Schijnheilig Nu wil ik niet bizar veel geld aan zo'n ding uitgeven, maar ik wil wel een goede hebben, ik vroeg me dus af of er bokkers zijn die mij bepaalde merken en types van harte aan kunnen bevelen omdat ze er tevreden over zijn. Wellicht is er ook iemand die mij weet te vertellen aan welke prijsklasse ik ongeveer moet denken... Bij voorbaat dank! Haha!


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 08:27

wij hebben vrijdag een JVC 33 (oid) gekocht. 129 euro, geen versterker erin, niets dolby oid, geen recorder (zit al in de PC Knipoog ) en die bevalt prima. Was in de aanbieding bij de ITS.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 08:34

deze dus:
J.V.C. DVD-speler
XV N33 ZILVER AANBIEDING
geschikt voor DVD, audio- en video CD
superieure studio beeldkwaliteit
meertalige spraakkeuze en ondertiteling
standaard en breedbeeldweergave
Favourite Track Selection(FTS)
On Screen Display (OSD)
NTSC weergave mogelijk
scart-aansluiting
incl. afstandsbediening
afmetingen(BxHxD): 435 x 53 x 249 mm.

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 10:04

Ga eens kijken bij electronicawinkels, massa's keuze en ze helpen je met liefde aan een goede DVDspeler. Toevallig ga ik dit weekeinde op zoek naar een TV voor op mijn kamer, met DVDspeler en het is mij aangeraden wel een bekend merk te nemen, omdat als ie stuk gaat je een bekend merk ergens makkelijker kan laten repareren. Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt, bij de Mediamarkt hier in Utrecht heb je er 1 voor €49. BCC (ook hier in Utrecht) heeft over het algemeen ook goede producten tegen lage prijzen (van wat ik er over gehoord heb)! Suc6 iig!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 10:48

kijk wel uit Vikky dat je er dan wel eentje koopt waar je gekopieerde dvd's in kunt doen anders ben je altijd gedoemd tot het kopen van dure dvd's

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 10:51

Ai... maar hoe weet ik dus of ik er een koop die dat kan? Schijnheilig Ik heb er iig gauw een nodig... want de dvd's die ik krijg van de kerstvrouw -Australische kerstvrouw Haha! - zijn echt zoooooooo leuk, ik heb nou al zin om ze te kijken.

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 10:56

je kent vast wel meer mensen die al een dvd hebben.....die vraag je ff of ze een illegale/gekopieerde dvd hebben. Die neem je ff mee naar de winkel en vraagt of de verkoper jou de dvd-speler willen laten zien en dan doet hij die dvd erin. Een goede verkoper showt het apparaat om de kwaliteit van het ding te laten zien....dus kan hij netzo goed jou dvd erin doen. Wil hij dat niet zou ik naar een andere winkel gaan. Maar ik denk het wel hoor want er zijn legio mensen die gekopieerde dvd willen gebruiken.

....ongeloof...daardoor sprakeloos....

LilAngel
Berichten: 222
Geregistreerd: 29-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 11:05

probeer ook te zorgen dat het een pla-vrije/regiovrije dvdspeler is... kan handig zijn als je geimporteerde dvd's hebt... bijvoorbeeld uit de usa of japan... of heeft japan ook pal 2??? Verward


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 11:16

LilAngel schreef:
probeer ook te zorgen dat het een pla-vrije/regiovrije dvdspeler is... kan handig zijn als je geimporteerde dvd's hebt... bijvoorbeeld uit de usa of japan... of heeft japan ook pal 2??? Verward


Argh... dus ook met dvd spelers werkt het zo (ik had gehoopt dat ze allemaal universeel zouden zijn)... Dat is idd goed om aan te denken aangezien ik zo nu en dan wel een dvd'tje uit de VS zal krijgen... Haha! Australie is denk ik (hoop ik) sowieso wel hetzelfde bij ons, maar dat ga ik voor de zekerheid toch maar even navragen... Lachen

LilAngel
Berichten: 222
Geregistreerd: 29-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 11:21

volgens mij is het wel redelijk standaard dat ze palvrij zijn maar ik zou het altijd ff navragen!
en in principe worder en geen slechte dingen dvdspelers gemaakt dus ook de onbekendere merken zijn in principe goed.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 11:28

Wij hebben er een te koop met surround set voor 300,- (onbekend merk maar doet het goed.)
Als je interesse hebt, pb me maar

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 12:00

Ik kan de Lenco adviseren (overigens is dit niet degene waar mijn LOTR TTT dvd in is blijven steken Haha! ). Dit is een vrij onbekend merk, maar wel goedkoop en kan zo’n beetje alle dvd’s afspelen. Inclusief S-VCD, VCD en DVD-Rom en MP3. De prijs ligt rond de 50 euro, dus houd je een groot deel van je 13e maand over Knipoog

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 12:14

Vikki; ga naar de Mediamarkt in de Bijlmer; daar heb je zo ontzettend veel keus; daar moet je wel iets kunnen vinden Lachen

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 12:16

Je hebt er ook al van Sony en Philips voor rond de 150 EUR... Als je een beetje in verschillende zaken gaat kijken... en met wat geluk heb je rond de kerstperiode promotie-acties op DVD-spelers Haha!

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 12:22

En na kerst de koopjes Knipoog

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 13:00

Ik heb er 1 van Lenco van bijna 80 euro, is gekocht bij de Kijkshop. Ben er zeer tervreden over, op 1 kleinigheidje na: Het licht ervan gaat niet uit als je 'm stand-by zet, maar dat is zo verholpen met de schakelaar die aan de achterkant zit.

Tip: Op www.kieskeurig.nl staan ze allemaal op een rij.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mir, aliida, aniek_joefy, Anne., Anomien, Bianca_v_s, Drico, Esther, Inney, kosseh, Maanon_, MagicBullet, Pellelilly, Pferdchen, RianC, Tomboy0, Vuri, Westhof, xelle, xLiez, xRaisin en 53 bezoekers