melkweg amsterdam

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

melkweg amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 21:54

Ik ben afgelopen weekend met wat vriendinnen naar de melkweg in amsterdam geweest. Nu heb een soort stempel kaartje gekregen waarop staat dat het tm 29 dec. geldig is. Is het dus gewoon een maandkaart ofzo? we vonden het al zo prijzig Haha!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:37

Naast je gewone entreekaartje voor het concert moet je bij de Melkweg ook nog eens lid worden (bijvoorbeeld zo'n maandkaart zoals jij hebt) van de melkweg. Voor andere concerten in deze periode hoef je dus niet nog een keer lidmaatschap te betalen, wel een nieuw entreekaartje van het concert zelf.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 12:01

Hmm ok dan snap ik hem. Ik ben er niet zo heel blij mee eigenlijk.. zovaak kom ik niet echt in amsterdam. Er staat verder niks op, ik kan hem dus ook gewoon aan iemand anders geven?

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 14:17

Ja dat kan, het is niet persoongebonden. Als je maar zo'n lidmaatschap hebt. Er zijn ook wel een feesten en concertjes gratis voor mensen die een lidmaatschap hebben.

Alleen heb ik dat nooit nodig, mag altijd gratis OK dan! --> handig hè, een vader die bji de melkweg werkt Schijnheilig