Vaders en paarden....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Vaders en paarden....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 20:01

..... Verward

Vader: 'Goh, alle paarden lijken toch op elkaar, dat is toch net Anton (foto van een bruin hoogbenig dressuurpaard van 1.80), alleen die deken is anders.'
Ik: 'Eeh, hmm (denkend aan mijn dikke haflinger) '


OK dan!

Nog meer van deze vaders?

SuuZzZ
Berichten: 562
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 20:27

Ja,

Vader: " Waarom rijden jij en je zus op frikandellen!?!"
En nog een!!
Ik: "pap, ik wil een paard!!"
Vader:" Er liggen er nog wel 20 in de vriezer!!"

VERSCHRIKKELIJK!! Tong uitsteken

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 20:39

altijd zit ie te zeuren wat ik toch met dat ding moet (heb shetje)
maar altijd zit ie wel op te scheppen tegen over andere mensen..
mijn dochter heeft een mini shet van wel 77 cm...
vaders....

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 20:46

De mijne had dat soort 'grappige'opmerkingen vroeger ook,maar sinds ik mijn eigen paard heb, is ie 180 graden omgedraaid....Hij is er echt helemaal weg van, en vorige week heeft 'ie mijn paard zelfs uitgestapt!!

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 20:57

mijn vader maakt ook vaak zulke opmerkingen, maar ondertussen mist 'ie dolly als hij een weekje niet mee is geweest dus Knipoog

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:08

Mijn vader vind paarden wel lekker op zijn frieten..als zuurvlees Scheve mond
En maar plagen he Scheve mond

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:11

Mijne vindt paarden k.utbeesten, najah scheit aan hem.Mijn moeder vindt ze wel leuk Haha!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:12

Mijn vader wou een keer interessant doen toen we in de auto zaten.

Weilandje verderop met een paar zwarte paardjes. "Kijk" zegt m'n vader "Daar staan een mooi stel Friezen!" Ik kijk die richting uit, waren het een stel flinke wollige Shetlanders Lachen We pesten hem er nu nog steeds mee Schijnheilig

Maar toch bedoelt hij het allemaal goed, hij is donders gek op mijn 2 pony's en toen ik op stage was, heeft hij ze ook binnen/buiten gezet Lovers Lieve paps!

SuuZzZ
Berichten: 562
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:33

Hahahahahaha, Vaders...

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:36

ik heb ook zo,n vader als ik over mijn verzorgpaarden begina zegt hij altijd wat moet je met DIE BEESTEN je kunt ze veel beter opeten
of die vriend van me stiefzus is ook zo irri bij ierder stuk worst dat ik zit te eten pas op starka is het paardenvlees

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:45

Haha heel herkenbaar...
Mijn vader en ik reden langs een weiland waar een tinker stond, mijn vader: Kijk denies, daar heb je een cowboy paard.
Ziet hij een shetlander op tv, kijk denies dat is een mooie arabier Haha! Maar hij doet zijn best wat van paarden te begrijpen Lachen

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:48

ooit al eens aan moeders gedacht? Tong uitsteken
Vroeger hadden we 2 vosjes (Evita meegerekend) Evita is 1.60, grote druipkol en drie witte benen. De andere was ruim 1.68, veel lichter van kleur, totaal anders gebouwd en 1 witte voet, en moeder kon ze nooit uit elkaar houden... Frusty

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:50

die met die arabier is grapig gelukkig houdt mijn vader over rassen enzo zijn mond dicht anders weet hij dat ik gelijk dubbel lig van het lachen als je mijn vader hoort vertellen over die rassen die hij kent kom je gelijk niet meer bij
laatstn zag hij zo,n hele kleine mini shet van nog geen 90 cam staan in een wei zegt hij dat is vast zo,n heel goed dressur paard die iets van zo loopt .
en hij wil het maar niet snappen over dat als een je je paard hebt geruind waarom hij dan niet zo wild en zo meer is lol

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:55

Ons pap doet zijn uiterste best... hij heeft zelfs het boek van monty roberts e.a. gelezen Haha!

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:59

Mijn vader is nog van de oude stempel, paarden gebruik je voor het werk. Voor de kar. Een paard houd je stevig vast aan het halster, een halstertouw heb je eigenlijk niet nodig. Hij heeft een poosje mijn arabiertje toen ze net aangekomen was (2 jaar) naar het land gebracht. Dit nooit weer... Hij is erg lief, maar is volgens mij meer gewend aan de grote stoere, brave werkpaarden.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:19

Als ik vroeger tegen mijn pa zei dat ik een paard wou kreeg ik altijd een gulden......kon ik een frikandel halen bij ons op de hoek Haha!

Standaard eigenlijk:
In de vriezer liggen er nog een stuk of 10 *zucht*
De hond eet lekker elke dag paard.
Vanavond eten we paardenbiefstuk.
Is die al dik genoeg? Eten we hem op met kerst.

PPffff....alsof we Marco van Basten, Frank de Boer en ga zo maar door ook op de tafel zetten als we iets te vieren hebben Verward

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:41

Mijn vader vindt paarden juist leuk! Hij gaat meestal wel mee, of komt na een tijdje kijken enzo.
Altijd met alle paarden knuffelen enzo en hij heeft zelf ook een tijdje gereden (maar toen eraf gevallen en zijn rug gekneusd, dus een tijd niet kunnen rijden) en wil binnekort weer eens een les nemen!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 00:00

M'n vader is echt gek op Rowan. Hij ment er ook me, en heeft wat rijlessen gehad (niet op Rowan, die's nog te jong). Hij weet er qua paardenhouderij maar heel weinig van af, maar hij doet wel z'n best. Ik vin dhet heel leuk om de hobby met hem te delen

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 00:08

*helemaal niet herkenbaar Extreme duivel*

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 00:18

Mijn broertje herken ik hier wel in:
"Suzan, Suzan!!!
De hengst loopt los!"
Eenmaal aangekomen bleek de 1.65 metende donkerbruine ruin los te lopen, de lichtere dik 1.70 metende hengst stond al drie maanden een dorp verderop in de opfokwei... *LOL*

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 00:21

Ach mijn vader zit rustig naar een manege les te kijken en zegt tegen iemand naast hem van kijk das mijn dochter.. Zegt die kerel naast hem nou volgens mij staat ze daar hoor (veder op in de kantine) Verward ... Ik reed gellukkig al meer als 5 jaar niet meer in manegelessen...
En Redna heb nog wel iets een apart kleurtje
Simba herkent hij nooit die heb hij in een half jaar nog maar 2 keer gezien.. Daarom zet ik af en toe een filmpje van mij en de paarden Schijnheilig op zodat hij toeminste weet over wie ik het heb als ik weer zit te brabbellen over me knollie's

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 00:33

Mijn vader heeft een keer aan de rand van de bak commentaat staan leveren aan een Grand Prix ruiter.. ik moest hem maar eens laten zien hoe hij dat rare huppeltje uit de galop kreeg Knipoog
Ach.. ik vind het wel schattig, en hij doet in elk geval zijn best Lachen

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 00:44

Mijn vader is juist mn in de omgang heel goed met paarden, hij gaat er gewoon bij staan en dan is het paard ook rustig. Als ik zelf gestresst ben op wedstrijd is zo'n groom echt geweldig! En hij kan voorlezen tot op Z-niveau, ook heel fijn. We hebben de paarden hier thuis en hij kan ook de paarden een keer buitenzetten of binnenhalen, is geen probleem.
Bovendien ziet hij ook wel of een paard regelmatig/ander dan anders is en dat is ook heel handig.

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 09:36

Ik heb mn vader vorige week zondag 5 paardrijlesjes van mij en Sting voor zn verjaardag gegeven. En zondag moest ik eraan geloven, hij pakt de rosborstel uit de poetsbak, gaat ie daar de manen mee staan kammen, dus ik zeg, ga het zadel maar halen. Legt hij het zadel verkeerdom om Sting Knipoog:D:D:D
doe ik het hoofdstel om, het kopstuk moest achter de oren, doet ie de neusriem gelijk ook maar achter de oren (waar in hemelsnaam zou je die dan moeten vast maken Verward:?:?:?) Haha!
Ach ja, vaders..... nou jah, hij wil nu tenminste een paard aaien, en erop zitten (al duurt het wel 10 min voor hij weet hoe hij erop moet komen, en hoe hij er dan uiteindelijk opkomt Tong uitsteken)

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 10:32

Mijn pa sjouwt overal braaf met me heen, maar hij houdt wel een zekere afstand. Mijn paarden mogen hem ook niet echt op de een of andere manier..