Mijn weekje vrij dus lekker MEETEN ….deel 1

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-01 22:34

Het begon allemaal op dinsdag morgen toen we vanuit Emmen (mijn schoonouders wonen daar) naar Groningen reden. We zijn niet bij Greetje, Tony en Yootha geweest maar dat zal de volgende keer zeker komen Lachen. We zouden namelijk in Onstwedde een paar oude IDS ophalen die Marije wel weg wilde doen (en die wil Mytens graag hebben). Aan het einde van een leuk landweggetje lag een hele mooie oude boerderij het huis van marije Kwijl. Wat een huis zeg Kwijl zo groot en ruim het gangpad tussen de stallen is zo groot dat je daar 2 auto’s naast elkaar kan plaatsen *snif*. Heerlijk die ruimte en vooral licht. Buiten nog een mooie bak en weilanden. Heerlijk die ruimte daar.
Ze woont zelf boven de stallen in een mooi super ruim appartement Lovers waar de computer gelijk opviel hihi. Wat heerlijk op ’smorgen wakker te worden en je paardjes beneden te horen. Volgend jaar verwacht ze 3 welsh cob veulens dus dat wordt spannend tegen die tijd Lovers. Ze heeft me ook nog super blij gemaakt met een kopie van de gegevens van Onyx waar ik als 3 jaar naar op zoek was. Yes eindelijk een foto ben zo blij. PS in een van de oude IDS stond nog een springfoto van Onyx .
Nadat we een beetje waren bijgekomen van de indrukken aldaar op weg naar Froombosch om de honden te dumpen bij de trimmer/fokker.

Toen we rond half 11 weg reden vanuit Froombosch weg onderweg Kitty maar even gebelt dat we onderweg waren. Kimmy zat op dat moment ook in de bus richting Groningen. Oja In Groningen kreeg ik nog een jaloerse Sandra (honeybee) aan de lijn dat ze het niet wist dat ik hier was hihihihi. Volende keer beter Sandra Lachen. Al snel natdat wij waren aangekomen kwam Kimmy ook binnen.We hebben heerlijk onder het genot van een kopje koffie genoten van alle paarden verhalen en natuurlijk FOTO:S . En die arme marco genoot een beetje mee (NOT).
Later zijn we nog even de stad in geweest zodat Marco zijn broertje kon zien en toen was het alweer tijd om de hondjes alweer op te halen. Uiteindelijk kwamen we doodmoe na een lange fijne dag thuis Gaaaap. Maar snel even langs de shaorma boer gereden voor wat te eten.

Zie dit topic voor de foto van de hondjes Lovers:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... orum=10&7.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 22:49

oh ben je in emmen geweest?
leuk ja en waar gaat de reis verder heen?


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-01 23:20

Geduld Tony dat komt eraan hoor Haha! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 00:06

Ja Pris, nu moet je zeker komen Lachen Kun je Propala bewonderen Lachen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-01 00:08

Hahah volgende keer ga ik weer met mijn moeder dus dan zal het niet zo makkelijk gaan.

De ene keer gaan ik met marco de andere keer ik met mijn moeder Party!! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 00:22

Damn! Jammer... Verdrietig Je had ook gewoon kunnen zeggen hoor, dat het je niets lijkt Lachen

MarijeR

Berichten: 24927
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 14:18

Leuk dat jullie langs gekomen waren! Jammer genoeg was erg weinig tijd om verder te kletsen.

En het huis... Zoals ik al zei ben ik nog iedere dag mijn ouders dankbaar dat zij het aandurfden om 2 jaar geleden de randstad te verruilen voor Onstwedde!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers