Braakneigingen door zenuwen voor wedstrijd...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Braakneigingen door zenuwen voor wedstrijd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 22:27

hAll0w mensjes!! Kben hier nieuw Jahhaaa!! Maaruh Eergister had ik dus wedstrijd.. Bloos! Springen n0g wel.. Ik deed Meej In de B terwijl mijn P0ny n0rmaal 1.15 Springt maar g0ed Knipoog In ieder geval ik Kon egt NIET Slapen Boos! Egt Heel irritand..

Ik moest op Half 8 mijn bed uit en toen naar stal Mijn Lieve Shariff ( Zie foto ) *LOL* Poetsen.. Daarna ging ik Naar de Manege Parcours Lopen Haha!
Ik wist het Parcours al want had hem de dag daarvoor al Verkent.. Maarjah ff Checke Voor de C-ker Heid he Knipoog

Dus ik weer trug naar stal en mijn p0ny Opzadelen. Stephanie Op flame Deed Ook meej Dus die reed o0k meej Naar wedstrijdje... Vingers aflikken Eenmaal aangek0men waren we dus veelste vr0eg.. En hadden we veelste lang om in te rijden.. N0uja b-Ter tog want mijn p0ny was altijd heel druk 0p de Manege Maar g0ed..

Eenmaal in de Ring Moest ik Dus Starten met Het Parcours./ Huilen Ik reed eerst ff een rondje langs de Jury want daar wou die dus niet langs.. Grr.. Boos! Maar g0ed.. IK starte dus.. ( mijn p0ny was aardig gestoord want sinterklaas was net gekomen en die vond die n0gal eng ) Sprong Een.. Foutloos.. Sprong twee.. Foutloos.. Sprong drie .. Foutloos.. Sprong vier .. Foutloos.. Sprong 5 Foutloos.. Sprong zes foutloos.. En toen kwam het Sprong zeven Verdrietig Ik kreeg braakneigingen.. Dat komt omdat ik van de zenuwen moet braken en ik niets do0r mijn keel krijg door die Zenuwen op de ochtend.. Sprong Zeven.. Tog nog foutloos gesprongen.. YEs.. De Dubbel.. Eerste Sprong Goed .. Tweede BALKJE!! .. Toen was het voor mij over.. Ik moest nog 1 sprong en die was ook foutloos.. oliebol oliebol oliebol! Hoe kan het n0u.. dat is egt Kl*te.. De ene Laatste sprong een balkje..

Hebben Jullie dat o0k wel eens? Braken van Zenuwen? Of Dat je Bij de laatste of de ene laatste sprong een balkje hebt? Verdrietig Nouja Stuur maar ff een Pb ofso of wat anders;) Hierzo!!

Liefs, Lovers
Shar0n en Likjes Shariff


PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 22:36

heeey sharon!
leuk dat je ook lid bent van bokt!
ja ik was ook vet zenuwachtig man...... maar braakneigingen?? neej dat nog niet Scheve mond Knipoog

Pepper

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 15:31

Haha heey Sharon volgende keer beter hea... sprongen waren te laag voor shariff:P hahahaha vandaar het balkje:P:P

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:09

Ik ben ook wel eens zenuwachtig, maar braken...nee dat niet. Misschien moet je toch iets eten, ondanks dat je geen hap door je keel krijgt (drinkontbijt Tong uitsteken ) Ik spring niet, dus heb ook geen balkjes, maar veel succes met je volgende wedstrijd.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:16

Beste Sharif, MSNtaal is hier verboden
misschien kun je dit bovenstaande stukje dus even vertalen? Scheve mond

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:31

Sjuimpje schreef:
Beste Sharif, MSNtaal is hier verboden
misschien kun je dit bovenstaande stukje dus even vertalen? Scheve mond


Het is idd zwaar bout om dit te moeten lezen! Aan je verhaal kan ik geen touw vastknopen.

Toos paardloos

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:34

We worden oud Haha! Ik ben ook na 2 regels afgehaakt...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:39

Sjuimpje schreef:
We worden oud Haha! Ik ben ook na 2 regels afgehaakt...


Tja, na ons 25e gaan we allemaal aftakelen en is ons concentratievermogen niet meer zo groot dat we die moeilijke tekstdelen door kunnen ploeteren (hele lange zinnen maken, lukt trouwens nog wel!).

Toos paardloos

jessicatjuhh
Berichten: 409
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:57

Haha! jha ik had zondga ook eenw edstrijd op de manege was wel zenuachtieg maar nog geen braakneigingen maar sharon je doet toch ook mee met verkleed dressuur op manege ofniet OK dan!

* neem een kijkje in me profiel Haha! *


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 23:24

Sjuimpje schreef:
Beste Sharif, MSNtaal is hier verboden

Inderdaad, graag even normaal ABN de volgende keer.
Heb ook je titel veranderd door de hoofdletters aan te passen.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 23:30

Ik heb dan geen braakneigingen voor een wedstrijd maar ik krijg wel buikkramp en dat soort dingen!! maar 1 balkje is toch niet zo erg!! Als je eraf valt of je bent uitgebeld dat is pas erg!!!

Live,LOve,'ndLaugh


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers