Amber=nat van de regen; toch rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
femskie

Berichten: 2739
Geregistreerd: 15-10-03

Amber=nat van de regen; toch rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 22:31

Hallo!! Knipoog
Amber staat altijd buiten. Het is ook een echt buitenpaard.. heel dik in de vacht en zo en ze wil echt niet in haar schuilstalletje.
Nu is het zo dat als het bijvoorbeeld 's ochtends heeft geregend en er zijn even een paar droge uurtjes ik haar toch wel graag wil rijden.
Zijn er meer mensen die dit "probleem" tegen komen? En wat doen jullie aan zo'n natte rug? Verward

Ik maak haar droog met een handdoek en ga dan rijden met zadel en een dekje eronder. Liefst niet te lang omdat ik bang ben dat het gaat schuren o.i.d.

maarja, is dat goed????
Ik hoor graag wat hierop... Haha!



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:33

ik rijdt gewoon, nat paard of niet, het is wat smerig, maar verder kan het geen kwaad als je maar zorgt dat ze afgekoelt zijn als ie weer op het land komt te staan.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:55

Het moet wel schoon zijn, geen modder enzo, en echt rossen mag niet. Dus de middenweg zoeken doe ik Lachen
Ik weet niet wat mag, ik rij wel altijd gewoon, en daarna als hij nat is gaat hij op stal, als ik hem heel goed heb uitgestapt en hij is echt weer afgekoeld en "droog" kan hij zo weer naar buiten. Je moet alleen nooit een warm paard op de tocht of wind zetten, dat is wel heel slecht.

Een laag stro over hem heen stond in de Bit *LOL*

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:56

Als mijne schoon was op de plek van zadel en hoofdstel was het zadel erop en rijden maar
Eer dat die droog zijn is het Kerstmis Tong uitsteken

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: marga1, Sky_As en 107 bezoekers