Trektocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeymoon
Berichten: 595
Geregistreerd: 11-04-02

Trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 21:29

Wij (ik en 3 vriendinnen) zijn vorig jaar op trektochtkamp geewest bij Stal t Reelaer in Raalte.
Dit jaar willen we op een echte trektocht (dus zonder kampgedeelte) in Nederland of België. Weet iemand een leuk adresje?
We zijn tussen de 15 en 17 jaar oud. We rijden zelf op D ponies, maar paarden zijn ook goed hoor.


Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 23:06

Zie boktmeeting boktorgie meeting trektocht

- Offline -

Honeymoon
Berichten: 595
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 23:14

Heb je een link van dat topic ofzo??

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 23:29


- Offline -

Honeymoon
Berichten: 595
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 23:54

dank je!

Honeymoon
Berichten: 595
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 22:00

Niemand weet een andere adresje???

Sting

Berichten: 12856
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:25

Je kan in drente ook allemaal trektochten maken, met of zonder huifkar, met of zonder overnachtingplaatsen etc. www.jandolfing.nl

Honeymoon
Berichten: 595
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 18:28

Thanks!


Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:33

Op de veluwe kun je heel mooi rijden. Op http://www.veluwetrail.nl vind je ook adresjes. Wees trouwens op tijd met boeken, de betere plaatsen zijn al snel vol. Mocht je de veluwetrail willen volgens, vertrouw dan niet alleen op de bordjes (heb ik slechte ervaringen mee..)
De veluwe is ontzettend mooi en groot. Een andere optie is de Holterberg (vlak bij Holten). Ook daar zijn vele logeerplekjes en kan je mooi rijden. Het is natuurlijk wel wat kleiner, maar ook hier kan je je goed vermaken.

Honeymoon
Berichten: 595
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 23:32

Okee bedankt
Alleen is dr ene probleempje, ik ben de enige met een eigen pony. En ik wete niet of ik die wel mee kan nemen ivm met conditie en dergelijk ( hijs is nu 2,5). Wij dachten meer aan een georganiseerde reis of zo maar dat is nogal moeilijk geloof ik omdat we minderjarig zijn.
Alle tips zijn nog steeds welkom hoor Haha!

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 23:46

Ik ben met www.trailfinders.nl op pad geweest naar La Lambree in de B.ardennen echt super gaaf, ik ben daar alleen naartoe gegaan en heb daar leuke nederlanders ontmoet waar ik na dze vakantie nog buitenritten meegemaakt hebt.

De leiding is erg vriendelijk en hebben leuke paarden de omgeving is super, wel moet je gevorderd zijn en een goede conditie hebben er wordt tussen de 5 a 6 uur pd gereden, maar wel met een lange lunchpauze, je kan daar ook je eigen paard meenenen en dat de andere een paard huren, alle ritten zijn onder begeleiding, al kan ik me niet voorstellen dat een paard zoals die van jou(2,5 jr?????) of ik mee kan met deze tocht, het echt super veel klimmen en dalen door rivieren van 1.40 diep met veel stromingen, het is ook de vraag of jouw paard met de paarden daar om kan gaan, is toch lastig als het niet klikt.
Als je minderjarig bent kun je wel mee maar moeten je ouders garant staan.

Ik ga zeker nog een keertje kijk maar ff op de website,

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 13:25

Ik zag dat les Chevaux nu ook trektochten organiseert. Klikt op zich wel leuk, is dacht ik alleen 3 dagen.
www.leschevaux.nl

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Honeymoon
Berichten: 595
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 22:49

Oke bedankt
Ja mijn pony hoeft ook niet perse mee hoor. Die kan ook wel wat vakantie gebruiken van de zomer in de wei! Haha!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 10:14

trektocht lijkt me leuk mensen

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 13:46

Ik ga volgend jaar als alles goed gaat in Polen op trektocht...
En nee, daar heb jij niks aan, maar ik heb er zoveel zin in dat ik het niet váák genoeg kan zeggen. Knipoog

Kijk eens op www.pferdreiter.de Wel een duitse site, maar ik geloof dat ze ook trektochten in België hebben. Zoek anders eens naar de site van De Zeven Heuvels, dat is een Nederlandse organisatie die sowieso dingen in België heeft, en ik geloof ook trektochten.

Honeymoon
Berichten: 595
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 23:29


SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 11:02

Als je paardje nu 2,5 is, en je wil volgend jaar op trektocht, ga ik er niet vanuit dat hij dan al de conditie heeft die hij nodig heeft voor een trektocht.
Tegen die tijd is het beestje pas beleerd, tenminste als je tot 3 jaar wacht ( hoop ik wel )
Lijkt me niet echt slim om hem dan al meteen een trektocht te laten lopen.

Je kan beter paardjes huren met z'n allen Knipoog

Honeymoon
Berichten: 595
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 15:32

SANEX schreef:
Als je paardje nu 2,5 is, en je wil volgend jaar op trektocht, ga ik er niet vanuit dat hij dan al de conditie heeft die hij nodig heeft voor een trektocht.
Tegen die tijd is het beestje pas beleerd, tenminste als je tot 3 jaar wacht ( hoop ik wel )
Lijkt me niet echt slim om hem dan al meteen een trektocht te laten lopen.

Je kan beter paardjes huren met z'n allen Knipoog


Ja dat is ook de bedoeling! Haha! Dat staat hierboven ook ergens.
We hebben alleen wel begeleiding nodig, want we zijn nog minderjarig. Maar een ponykamp is niets (we zijn zelf al leiding ergens anders), en daarom willen we op trektocht MET begeleiding.
NOg iemand suggesties?

ikke

Berichten: 37522
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:25

Ook voor de jeugd organiseerd de NVVR deze zomer weer een trektocht. Kijk op www.recreatieruiter.nl, of stuur even een PB-tje, dan krijg je alle info.

Oh ja, per 01-02-2004 verandert het adres van de NVVR. Hij wordt wel doorgelinkt en ik weet op dit moment nog niet de definitive naam, maar tegen die tijd maak ik er wel melding van.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dark7, Elmee, KellyR, Marloes_92, Miran, Miss_Mii21, mvermeulen1, nardxash, nutmeg, Pastis, stella92, sterregoud, SusanH, xSannee, YvonneV, Zirkonia en 148 bezoekers